بهترین جاهای دیدنی و تفریحات کیش برای کودکان + عکس و قیمت

3.6
از 9 رای
تورهای ایرانگردی لست‌سکند - جایگاه K دسکتاپ
بچه ها را در کیش کجا ببریم؟
28 آذر 1402 08:00
0

سفر به کیش، یکی از لذت‌بخش‌ترین و مفرح‌ترین سفرهای داخلی به حساب می‌آید. انواع تفریحات، جاذبه‌ها و حتی مراکز خرید، کیش را به مقصدی رؤیایی تبدیل می‌کند؛ اما اگر در سفر به این جزیره کودکی به‌همراه داشته باشید، فکر می‌کنید این جزیره به همان اندازه برایش جذاب باشد؟ در این مطلب از مجله لست‌سکند، با تفریحات کیش برای کودکان آشنا می‌شوید تا اگر یک هم‌سفر کوچک دارید، نگران کلافه شدنش از قدم‌زدن‌های طولانی در پاساژها و اذیت‌شدنش از گرمای زیاد نباشید. در ادامه، جاهای دیدنی کیش برای کودکان را به شما معرفی می‌کنیم.

بهترین تفریحات کیش برای کودکان چیست؟‌

سواحل کیش، آکواریوم، باغ پرندگان، کشتی آکواریوم، پارک دلفین، پارک آبی اوشن، شهربازی هایلند، فان کلاب، تم پارک سنتر، دوچرخه‌سواری و پارک برفی پنگوئن، تنها چند مورد از تفریحات کیش برای کودکان است که می‌توانید از تفریح در این مکان‌ها در جزیره کیش لذت ببرید. در ادامه به‌صورت مفصل، جاهای دیدنی کیش برای کودکان با قیمت را خواهید شناخت.

سواحل و پلاژهای کیش

مهم‌ترین جای دیدنی و تفریحی که نه‌فقط در کیش، بلکه در همه شهرهای ساحلی ایران می‌توانید با کودکتان به آن سری بزنید، سواحل هستند. تجربه دیدن اقیانوس، شن‌بازی، هواکردن یک بادبادک، همه‌وهمه می‌تواند ساعت‌های خاص و خاطره‌انگیزی را در زندگی هم‌سفران شما بسازد. پیشنهاد ما به شما این است که حتی اگر زمان کمی در سفر داشتید، به‌هیچ‌وجه لذت سر زدن به ساحل و ساخت یک قلعه شنی را از کودکتان دریغ نکنید. اگر از میان جاهای دیدنی کیش به‌دنبال جایی هستید که مناسب کودکان باشد، می‌توانید علاوه‌بر سواحل، پلاژهای کیش را در هم به گزینه‌هایتان اضافه کنید.

  • ساعت کاری پلاژ آقایان: 9 صبح تا 6 بعدازظهر
  • ساعت کاری پلاژ بانوان: 10 صبح تا 4 بعدازظهر
  • قیمت بلیط پلاژ آقایان: 80 هزار تومان
  • قیمت بلیط پلاژ بانوان: 80 هزار تومان
  • آدرس پلاژ آقایان: خیابان فردوسی، انتهای بلوار هنر
  • آدرس پلاژ بانوان: بلوار ایران، پس از سازمان منطقه آزاد کیش

موقعیت دقیق پلاژ آقایان کیش

موقعیت دقیق پلاژ بانوان کیش

1179114_553.jpg
سواحل، از بهترین جاذبه های کیش برای کودکان

کشتی آکواریوم کیش

کشف دنیای زیر آب برای بچه‌های امروزی، بی‌نهایت جذاب است. کودکان حتماً پیش از سفر به کیش، بارها انیمیشن‌هایی دیده‌اند که از دنیای زیر آب می‌گوید و در آن‌ها اتفاقات گوناگونی برای ماهی‌ها می‌افتد. حالا وقتش رسیده تا آن‌ها هم تجربه شخصی خودشان را از این جهان عجیب داشته باشند و یک دریای واقعی را با ماهی‌های زنده‌اش از نزدیک ببینند.

کشتی آکواریوم را به‌شکلی طراحی کرده‌اند که کف آن از شیشه ساخته شده و در اطراف هم، پنجره‌های بزرگی برای بهتر دیدن وجود دارد. خوب است بدانید که اگر شما به کشتی آکواریوم به‌عنوان یکی از بهترین جاهای تفریحی کیش برای کودکان می‌روید، تنها یک انتخاب ندارید و از میان چندین کشتی می‌توانید بهترین آن‌ها را انتخاب کنید.

  • ساعت کاری کشتی آکواریوم: به‌طور معمول از 10 صبح تا 6 بعدازظهر
  • قیمت بلیط کشتی آکواریوم: شروع از 95 هزار تومان
  • آدرس کشتی آکواریوم: محل سوار شدن بر این کشتی، اسکله تفریحی کیش است.

موقعیت دقیق اسکله تفریحی کیش، محل سوار شدن بر کشتی آکواریوم

lastsecond-کشتی آکواریوم.jpg
کشتی آکواریوم، از جالب‌ترین تفریحات کیش برای کودکان

آکواریوم کیش 

آکواریوم کیش هم به شما فرصت دیدن دنیای زیر آب را می‌دهد؛ اما باید بدانید که اینجا همه‌چیز واضح‌تر است. کودک شما به‌اندازه کافی فرصت دارد همه چیز را ببیند و سؤال‌هایش را بپرسد و از دیدن این‌همه ماهی گوناگون شگفت‌زده شود. چنین سفرهایی بهترین فرصت برای آشتی بچه‌ها با جهان موجودات زنده است.

آکواریوم کیش دو بخش اصلی دارد؛ بخش اول مخصوص آبزیان بزرگ ازجمله کوسه و ماهی‌های عظیم است و بخش دیگر، مخصوص آبزیان آب شیرین می‌شود که می‌توانید ماهی‌های کمیابی را در آن پیدا کنید. در میان مکان های تفریحی کیش برای کودکان، آکواریوم کیش قطعاً برای بچه‌هایی که کنجکاو و جست‌وجوگرند، جالب خواهد بود.

  • ساعت کاری آکواریوم کیش: از 8 صبح تا 8 شب
  • قیمت بلیط آکواریوم کیش: 35 هزار تومان
  • آدرس آکواریوم کیش: بلوار مرجان

موقعیت دقیق آکواریوم کیش

cover-1-1280x720.jpg
آکواریوم کیش، یکی از بهترین جاهای دیدنی کیش برای کودکان

باغ پرندگان کیش

باغ پرندگان جزو تفریحات کیش برای کودکان نیست؛ اما احتمالاً انتخاب خوبی برای تفریح شما همراه کودکانتان محسوب می‌شود. البته در بسیاری از شهرهای ایران ممکن است باغ‌های پرندگان را ببینید؛ ولی آنچه که باعث رونق گرفتن و مورد توجه بودن یک باغ پرندگان می‌شود، تنوع گونه و وجود پرندگان کمیاب است. 

در باغ پرندگان کیش، بیش از 57 گونه پرنده وجود دارد و به همین دلیل هم یکی از بهترین دیدنی های کیش برای کودکان محسوب می‌شود که از دو بخش پرندگان در قفس و پرندگان آزاد تشکیل شده است. پرندگان آزاد، در محلی هستند که تور بزرگی در ارتفاعی بلندتر از حد معمول نصب شده و پرندگان زیادی، آزادانه در محیط باغ آن زندگی می‌کنند. برخی از پرندگان دیگر، به‌دلیل خطری که برای بازدیدکنندگان یا دیگر پرندگان دارند، همچنان در قفس زندگی می‌کنند.

  • ساعت کاری باغ پرندگان: در نیمه اول سال از 6 بعدازظهر تا 8 شب و در نیمه دوم سال از 4 بعدازظهر تا 8 شب 
  • قیمت بلیط باغ پرندگان: 182 هزار تومان 
  • آدرس باغ پرندگان: بلوار مرجان

موقعیت دقیق باغ پرندگان 

lastsecond-birdgarden.jpg
باغ پرندگان کیش، از بهترین جاهای دیدنی برای کودکان

پارک دلفین کیش

اگر همچنان دوست دارید در نزدیکی باغ پرندگان، بهترین دیدنی های کیش برای کودکان را پیدا کنید، می‌توانید به‌سراغ پارک دلفین کیش بروید؛ جایی پر از هیجان و نمایش‌های دیدنی که نه‌فقط برای بچه‌ها، بلکه برای بزرگ‌ترهایشان هم جذاب است. نمایش دلفین‌ها به‌عنوان یکی از تفریحات کیش برای کودکان در محیط بسته اجرا می‌شود. اگر در فصل‌های سرد سال به کیش بروید، با توجه‌ به احتمال سرد بودن آب یا طوفانی بودن دریا، رفتن به پارک دلفین می‌تواند یک انتخاب منطقی و جالب باشد.

  • ساعت کاری پارک دلفین کیش: 4 بعدازظهر تا 8 شب
  • قیمت بلیت پارک دلفین کیش: 350 هزار تومان
  • آدرس پارک دلفین کیش: بلوار مرجان

قیمت تور کیش دی 

موقعیت دقیق پارک دلفین کیش

lastsecond-dolphinariom.jpg
پارک دلفین، یکی از تفریحات کیش برای کودکان

تفریحات آبی در کیش

برای اینکه فرزندانتان از جزیره لذت ببرند، لازم نیست حتماً به‌سراغ تفریحات گران یا خرید تورهایی مانند تور کیش هتل داریوش بروید. بهترین پیشنهاد برای تخلیه انرژی آن‌ها، بهره‌مندی از انواع تفریحات آبی است. از میان تفریحات کیش برای بچه‌ها در آب، شما انتخاب‌های گوناگونی دارید؛ اما باید توجه کنید که برخی از تفریحات آبی کیش مثل جت اسکی و پاراسل، محدودیت سنی دارد. البته این‌طور نیست که همه تفریحات آبی، فقط برای کودکان یا فقط برای بزرگ‌سالان باشد. گاهی بچه‌ها می‌توانند با همراهی مربی یا والدینشان، برخی از تفریحات را امتحان کنند. ازجمله وسایل جذابی که در آب‌های کیش می‌توانید همراه کودکانتان آن‌ها را امتحان کنید، عبارت‌اند از:

  • پاراسل 
  • شاتل 
  • بنانا
  • فلای بورد
  • بیگ بال
last second- big ball.jpeg
بیگ بال، از تفریحات کیش مخصوص کودکان

پارک آبی اوشن 

یکی از بهترین جاهای تفریحی کیش برای کودکان، پارک آبی اوشن است. پیش‌تر، از تفریحات آبی گفتیم؛ اما تنها به آن دسته‌ای پرداختیم که در حاشیه آب‌های دریا استفاده می‌شوند و به استخرها یا پارک‌های آبی اشاره نکردیم. کیش، تنها یک پارک آبی دارد و آن هم، اوشن پارک است. این پارک آبی، تعداد زیادی سرسره و وسایل بازی دارد و حتی اگر در زمان شلوغی به آنجا بروید، چندان اذیت نمی‌شوید. مانند بسیاری از پارک‌های آبی برای استفاده از بعضی وسایل و سرسره‌ها، محدودیت سن یا قد وجود دارد؛ اما در بیشتر مواقع بچه‌ها به‌راحتی می‌توانند از حضورشان در پارک آبی لذت ببرند. 

  •  ساعت کاری اوشن پارک کیش: بانوان از ساعت 9 صبح تا 2 بعدازظهر و 3 بعدازظهر تا 8 شب؛ آقایان از ساعت 9 صبح تا 8 شب 
  • قیمت بلیط اوشن پارک کیش: 620 هزار تومان
  • آدرس اوشن پارک کیش: جاده ساحلی جهان

موقعیت دقیق پارک آبی اوشن

kish park abi -lasr second.jpg
اوشن پارک، از تفریحات کیش برای کودکان

شهربازی هایلند

شهربازی هایلند، انتخاب خوبی برای تفریح کودکان در جزیره است. حتی اگر با تور اقساطی کیش به این جزیره بروید و نخواهید زیاد هزینه کنید، باز هم برای گردش بچه‌ها و باحوصله نگه‌داشتنشان باید هزینه کنید. مسئله این است که اگر قرار باشد برای رفتن به تک‌تک جاهای دیدنی کیش برای کودکان هزینه کنید، فشار زیادی به شما وارد می‌شود. پس چرا سراغ آن دسته از تفریحات کیش برای کودکان که گزینه‌های متعددی را پیش‌ روی شما می‌گذارند، نروید؟

به‌دلیل ساعت کاری طولانی مجموعه، دست والدین برای برنامه‌ریزی باز است. شما می‌توانید تمام روز را بگردید و در یکی از بهترین رستوران‌های کیش غذا بخورید و پس از آن سری به شهربازی بزنید. در واقع هایلند همان جایی است که شما را با انتخاب‌های گوناگون مواجه می‌کند. شما می‌توانید به‌همراه کودکتان از چرخ‌وفلک لذت ببرید، سورتمه و سفینه سوار شوید و ساعت‌های خوشی را در کیش تجربه کنید.

  • ساعت کاری شهربازی هایلند: 11 صبح تا 1 شب
  • آدرس شهربازی هایلند: بلوار خلیج فارس

موقعیت دقیق شهربازی هایلند

Highland-amusement-park-lastsecond.jpg
شهربازی هایلند، یکی از بهترین جاهای تفریحی کیش برای کودکان

فان کلاب کیش

راضی کردن بچه‌ها برای گردش در مراکز خرید کیش کار ساده‌ای نیست؛ اما اگر زمان زیادی ندارید و ترجیح می‌دهید هم‌زمان با تفریح بچه‌ها، شما هم به خریدتان برسید، نگران نباشید. بسیاری از مراکز خرید و رستوران‌های کیش به این موضوع فکر کرده‌اند و فضای مناسبی را برای تفریح بچه‌ها در نظر گرفته‌اند؛ مثلاً پاساژ کوروش غیر از جایی برای خرید، این روزها به یکی از مراکز تفریحات برای کودکان در کیش تبدیل شده است.

شهربازی فان کلاب یکی از مدرن‌ترین شهربازی‌های ایران با بیش از 80 دستگاه برای بازی است و همین به‌روز بودن و تنوع در بازی‌ها، آن را به یکی از بهترین جاهای تفریحی کیش برای کودکان تبدیل کرده است. ازجمله بازی‌های فان کلاب، می‌توانیم به شبیه‌ساز جت اسکی و موتور فضایی، سینمای 9 بعدی، بولینگ و دستگاه‌های واقعیت مجازی اشاره کنیم.

  • ساعت کاری فان کلاب: از 10 صبح تا 2 بعدازظهر و 5 عصر تا 11 شب 
  • قیمت بلیط فان کلاب: 300 هزار تومان
  • آدرس فان کلاب: میدان پارس، پاساژ کوروش

موقعیت دقیق شهربازی فان کلاب 

lastsecond-funclub.jpg
فان کلاب، یکی از تفریحات کیش برای کودکان 

تم پارک سنتر

یکی دیگر از جاهای دیدنی کیش برای کودکان که می‌تواند بسیار محبوب باشد، تم پارک سنتر است. این مجموعه، از دو تم پارک مختلف تشکیل شده است: مجیک پارک و دنیای ژوراسیک. در هر دو بخش، بچه‌ها با قرار گرفتن در فضاهای خاص، ضمن آشنایی با موضوعات مختلف مثل عصر ژوراسیک، می‌توانند در فعالیت‌ها و بازی‌های گوناگونی شرکت کنند.

این تم پارک برای بزرگ‌ترهایی هم که به عکاسی علاقه دارند، جذاب است. آن‌ها می‌توانند با قرار گرفتن در اتاق‌ها و موقعیت‌های خاص مانند اتاق آینه یا اتاق‌های 90 درجه با استفاده از خلاقیت‌های به‌کاررفته برای دکور اتاق، تصاویر جالبی را خلق کنند.

  • ساعت کاری تم پارک سنتر: از 10.5 صبح تا 4.5 بعدازظهر
  • قیمت بلیط تم پارک سنتر: 270 هزار تومان
  • آدرس تم پارک سنتر: روبه‌روی کشتی یونانی

موقعیت دقیق تم پارک سنتر 

lastsecond-thempark.jpg
تم پارک سنتر، از تفریحات کیش برای کودکان و بزرگ‌ترها

دوچرخه‌سواری برای کودکان

ساده‌ترین و در دسترس‌ترین تفریحی که در لیست جاهای دیدنی کیش برای کودکان می‌توانیم به آن اشاره کنیم پیست دوچرخه‌سواری کیش است که سال‌هاست به‌عنوان یکی از بهترین تفریحات کیش مخصوص کودکان و بزرگ‌سالان بین مردم جاافتاده است؛ مسیری به‌طول 75 کیلومتر و دوچرخه‌هایی برای اجاره در نظر گرفته شده که بسیاری از خانواده‌ها از آن استفاده می‌کنند و لذت می‌برند. قیمت کرایه این دوچرخه‌ها در مقایسه با بلیط جاهای دیدنی کیش برای کودکان به‌صرفه است و تفریحی نسبتاً ارزان محسوب می‌شود.

  • ساعت کاری ایستگاه‌های کرایه دوچرخه: محدودیت زمانی ندارد.
  • قیمت کرایه دوچرخه: از 19 تا 75 هزار تومان
  • آدرس مسیر دوچرخه‌سواری کیش: موازی با جاده جهان

تور ارزان کیش ۳ شب و ۴ روز

نقشه مسیر دوچرخه‌سواری 

lastsecond-bike.jpg
مسیر دوچرخه‌سواری کیش

پارک برفی پنگوئن

در این جزیره می‌توانید اولین پارک برفی ایران را پیدا کنید و ساعاتی خوش را با همراهانتان داشته باشید. گرچه برای ورود به پارک برفی، محدودیت سنی وجود دارد و حداقل سن ورود به آن ۳ سال است؛ اما می‌توان گفت که این مجموعه جای خوبی برای بچه‌ها و بزرگ‌سالان محسوب می‌شود. نکته جالب‌توجه دیگری که درباره این پارک وجود دارد، این است که شما به لباس گرم نیاز ندارید و از ابتدای ورودتان، لباس مناسب در اختیار شما قرار خواهد گرفت. البته تمام امکانات پارک برفی محدود به پیست و زمین‌بازی آن نیست و اگر دوست داشته باشید، می‌توانید از رستوران و کافه آن هم استفاده کنید.

  •  ساعت کاری پارک برفی پنگوئن: ۱۲ ظهر تا ۸ شب
  •  قیمت بلیط پارک برفی پنگوئن: ۵۴۰ هزار تومان
  •  آدرس پارک برفی پنگوئن: میدان سنایی، بلوار موج

موقعیت دقیق پارک برفی پنگوئن

penguin-snowpark-featue-image.jpg
ورودی پارک برفی پنگوئن

خرید تور کیش

جزیره کیش، مقصدی مطلوب برای همه اعضای خانواده است و شما می‌توانید مطمئن باشید که در این جزیره، به همه خوش می‌گذرد؛ به‌شرط اینکه پیش‌از سفر، آن‌قدر درگیر انجام هماهنگی‌ها برای پیدا کردن یک اقامتگاه مناسب یا کارهایی ازاین‌دست نشده باشید. پیشنهاد ما به شما استفاده از پکیج توری است که آژانس‌های مختلف و متخصص سفر برایتان طراحی کرده‌اند. البته برای پیدا کردن این آژانس‌ها و پکیج‌ها، نیازی نیست راه دوری بروید. کافی است سری به صفحه تور کیش لست‌سکند بزنید و با استفاده از فیلترهای گوناگون، تور مطلوبتان را پیدا کنید.

سخن آخر

در این مطلب تلاش کردیم تا شما را با تفریحات کیش برای کودکان آشنا کنیم. بیشتر مواردی که به آن‌ها اشاره کردیم، تفریحاتی هستند که برای خانواده مناسب‌اند. قطعاً همه تفریحات کیش به همین موارد محدود نمی‌شود و حتی ممکن است در بهترین هتل های کیش هم امکانات خوبی برای بچه‌ها در نظر گرفته شود. اگر تاکنون همراه با کودک به کیش سفر کرده‌اید، کدام جاهای تفریحی کیش برای کودکان را پیشنهاد می‌کنید؟

پوپک کفیلی
پوپک کفیلی

دانش آموخته خبرنگاری و عاشق ماجراجویی‌ام. کشف دنیای جدید، وسوسه همیشگی من است و دوست دارم قبل از اینکه بمیرم، به‌اندازه کافی دنیای اطراف را دیده باشم. فکر می‌کنم بهترین راه کشف دنیا، سفرکردن و خواندن و نوشتن است، برای همین هم سعی می‌کنم دنیای اطراف را بهتر ببینم، بیشتر بخوانم و حتی بیشتر از آن بگویم.