بهترین هتل های ۴ ستاره استانبول از نظر مسافران

4.6
از 8 رای
تقویم ۱۴۰۳ لست‌سکند - جایگاه K - دسکتاپ
هتل هایی برای داشتن تجربه ای لذت بخش از سفر شهری
16 خرداد 1402 08:00
1

انتخاب بهترین هتل ۴ ستاره استانبول برای مسافرانی که دوست دارند اقامتی لوکس و با قیمتی منطقی داشته باشند، اهمیت زیادی دارد. اقامت در بهترین هتل های 4 ستاره استانبول به شما این فرصت را می‌دهد تا هم از امکانات نسبتاً کامل برخوردار باشید و هم مجبور به پرداخت هزینه کمتری نسبت به هتل‌های لوکس باشید. برای همین هم در این بخش از مجله گردشگری لست‌سکند می‌خواهیم تعدادی از بهترین هتل های 4 ستاره استانبول را به شما معرفی کنیم که اتفاقاً در بین مسافران ایرانی هم محبوبیت زیادی دارند.

بهترین هتل های ۴ ستاره استانبول کدامند؟

برای کسانی که دوست دارند با تور ارزان 3 روز استانبول به این شهر سفر کنند،‌ قیمت هتل ۴ ستاره استانبول جزو مهمترین فاکتورها در زمان انتخاب خواهد بود؛ اما به‌غیر از قیمت، امکانات و کیفیت محل اقامت هم نقش تعیین‌کننده‌ای دارد. هتل های ۴ ستاره به شما مجموعه‌ای از امکانات با هزینه کمتر را ارائه می‌دهند. در یک نگاه کلی اگر بخواهیم به این سوال پاسخ دهیم که بهترین هتل های ۴ ستاره استانبول کدامند؟ می‌توانیم بگوییم که هتل اکسیدنتال تکسیم، هتل تایتانیک سیتی تکسیم، هتل آرتیسان استانبول گالری،‌ هتل میدتاون و هتل رادیسون از بهترین هتل های ۴ ستاره استانبول هستند. در ادامه توضیحات بیشتری درباره هرکدام از هتل‌ها داده‌ایم.

هتل اکسیدنتال تکسیم (Occidental Taksim)

یکی از نکاتی که باعث می‌شود مسافران به هتلی مانند اکسیدنتال حتی بیشتر از هتل‌های ۵ ستاره توجه کنند، نزدیکی آن به میدان تکسیم است. البته عنوان بهترین هتل ۴ ستاره استانبول تنها به این دلیل به هتل اکسیدنتال تکسیم نسبت داده نمی‌شود، بلکه رفتار خوب کارکنان و داشتن امکاناتی مانند استخر و بالکنی که می‌توانید هیاهوی شهر را از آنجا زیر پایتان ببینید از جمله ویژگی‌هایی است که به‌سادگی باعث می‌شود این هتل در ردیف بهترین هتل های 4 ستاره استانبول از نظر مردم قرار بگیرد.

شما برای رسیدن به این هتل از فرودگاه هم دچار سختی نخواهید شد، چراکه فاصله هتل تا فرودگاه استانبول فقط 40 کیلومتر است. اگر هم قصد آمدن به استانبول از طریق فرودگاه صبیحا گوکن را دارید، فقط ۵۰ کیلومتر را باید طی کنید. نکته دیگری که در مورد این هتل نباید فراموش کنید، این است که به‌واسطه قرارگیری‌اش در مرکز شهر، شما به‌سادگی می‌توانید برنامه روزانه‌تان را تنظیم کنید و از جاهای دیدنی استانبول بازدید کنید.

  • امتیاز هتل اکسیدنتال تکسیم در بوکینگ: 8.7 از 10

  • امتیاز هتل اکسیدنتال تکسیم در گوگل: 4.3 از 5

موقعیت دقیق هتل اکسیدنتال تکسیم

OTAK_VIEW_01.jpg
اکسیدنتال تکسیم یک هتل 4 ستاره خوب در استانبول

هتل تایتانیک سیتی تکسیم (Titanic City Taksim)

وقتی در مورد بهترین هتل 4 ستاره استانبول حرف می‌زنیم، بهتر است به این نکته آگاه باشیم که تعداد زیادی از آن‌ها در محدوده خیابان استقلال و همین‌طور میدان تکسیم هستند؛ اما خدماتی که هرکدام به شما ارائه می‌دهند، می‌تواند فاکتور مهمی در لذت‌بردن شما هنگام سفرتان باشد. هتل تایتانیک سیتی تکسیم یکی از هتل‌هایی است که با تضمین اقامتی راحت، لذت سفر را برای شما بیشتر می‌کند.

می‌توانیم خدمات اسپای این هتل را کامل بدانیم و اگر از آن دسته افرادی هستید که تمام روزتان را در میان بهترین مراکز خرید استانبول می‌گذرانید، استفاده از این خدمات می‌تواند بهترین راه دورکردن خستگی‌ها از بدنتان باشد. همچنین خدمات اتاق‌های هتل هم به‌عنوان هتل 4 ستاره استانبول میدان تکسیم راضی‌کننده است و می‌توانیم این نکته را از نظراتی که مسافران در سایت‌های تخصصی بررسی هتل‌ها وارد می‌کنند، متوجه شویم.

  • امیتاز هتل تایتانیک سیتی تکسیم در بوکینگ: 8.5 از  10

  • امتیاز هتل تایتانیک سیتی در گوگل: 4.6 از 5

  • آدرس سایت هتل تایتانیک سیتی تکسیم: titanic.com.tr

موقعیت دقیق هتل تایتانیک سیتی تکسیم

titanic-taksim.jpg
هتل تایتانیک سیتی تکسیم به‎عنوان بهترین هتل 4 ستاره استانبول از دید مسافران

هتل آرتیسان استانبول ام گالری (The Artisan Istanbul Mgallery)

بیشتر اوقات، وقتی از قیمت هتل های 4 ستاره استانبول می‌گوییم، تصور بر این است که با هتلی نسبتاً ارزان‌قیمت و کم‌امکانات روبه‌رو می‌شویم؛ اما واقعیت این است که تفاوت بین هتل‌های ۴ ستاره تا تاپ، آن‌قدرها نیست و اگر شما به‌دنبال اقامتی به‌صرفه و با امکانات کامل هستید، انتخاب بهترین هتل های 4 ستاره استانبول کاملاً عاقلانه است. هتل آرتیسان استانبول ام گالری یکی از هتل‌هایی است که می‌تواند در شهر استانبول سفرتان را کامل کند.

یکی از نکات قوت این هتل، کافه جذابش با نمای تنگه بسفر است که حتی اگر قصد اقامت در آن را نداشته باشید، بد نیست به‌عنوان یکی از بهترین کافه های استانبول سری به آن بزنید و از تماشای تنگه بسفر در کنار خوردن چیزی از منو کافه، لذت ببرید.

  • امتیاز هتل آرتیسان استانبول ام گالری در بوکینگ: 8.3 از 10

  • امتیاز هتل آرتیسان استانبول ام گالری در گوگل: 4.6 از 5

  • آدرس سایت هتل آرتیسان استانبول ام گالری: theartisanistanbul.com

موقعیت دقیق هتل آرتیسان استانبول ام گالری

The-Artisan-Istanbul-MGallery-Hotel-Madam-Niça-Breakfast-1.jpg
نمایی از کافه هتل رو به تنگه بسفر

هتل وایت هاوس استانبول (White House Hotel Istanbul)

این بار از بین بهترین هتل های 4 ستاره استانبول از دید مسافران، به سراغ یک هتل لوکس، آن هم خارج از محدوده تکسیم می‌رویم. هتلی پر از رنگ‌های روشن در منطقه سلطان احمد یعنی منطقه فاتح! هتل وایت هاوس استانبول، جایی مخصوص سلایق کلاسیک است و اگر از تختخواب‌های سلطنتی و مبلمان کلاسیک استیل لذت می‌برید، تعطیلات خوبی در این سبک از بهترین هتل های 4 ستاره استانبول در انتظار شماست، به‌ویژه اگر اقامت بیشتر از ۳ روز را در نظر دارید و ممکن است با تور 5 شب و 6 روز استانبول سفر کرده باشید.

هتل وایت هاوس استانبول در قلب تاریخی شهر قرار گرفته و احتمالاً شما با یک پیاده‌روی کوتاه بتوانید تعدادی از مساجد مشهور استانبول را ببینید و این مطلب برای کسانی که بیشتر از تفریح و خرید به گشت‌وگذار در تاریخ علاقه دارند، می‌تواند مهم و جالب باشد.

  • امتیاز هتل وایت هاوس استانبول در بوکینگ: 9.8 از 10

  • امتیاز هتل وایت هاوس استانبول در گوگل: 4.9 از 5

  • آدرس سایت هتل وایت هاوس استانبول: istanbulwhitehouse.com

موقعیت دقیق هتل وایت هاوس استانبول

5e1061def2a63f2d087ec778.jpg
وایت هاوس به عنوان بهترین هتل 4 ستاره استانبول در منطقه فاتح

هتل میدتاون استانبول (Midtown Hotel Istanbul) 

از میان بهترین هتل های 4 ستاره استانبول از نظر مردم، باید حتماً به هتل میدتاون استانبول هم اشاره کنیم. این هتل هم مانند دیگر هتل‌هایی که تا اینجا از آن‌ها نام بردیم، امکانات کاملی را به مسافران و مهمانانش می‌دهد. یکی از مواردی که مسافران از تجربه سفرشان و اقامت در این هتل گفته‌اند، احساس راحتی و رفتار خوب پرسنل با آن‌ها بوده است.

اتاق‌های هتل، ظاهری ساده و مدرن دارند و کسانی را که تمام روز، خود را در میان بازارهای رنگارنگ و کافه‌های شلوغ گذرانده‌اند به آرامش و حس راحتی دعوت می‌کند. مطمئن باشید که کشف گوشه‌های استانبول به‌سادگی می‌تواند تمام انرژی را شما تمام کند.

  • امتیاز هتل میدتاون در بوکینگ: 8.8 از 10

  • امتیاز هتل میدتاون در گوگل: 4.6 از  5

  • آدرس سایت هتل میدتاون: midtown-hotel.com

 راهنمای سفر به استانبول

موقعیت دقیق هتل میدتاون استانبول

56906433 (1).jpg
نمای داخلی اتاق های هتل میدتاون استانبول

 هتل رادیسون استانبول سلطان احمد (Radisson Hotel Istanbul Sultanahmet)

هتل رادیسون استانبول سلطان احمد یک هتل با امکانات فراوان در شهر است. یکی از نکاتی که این هتل را از سایر هتل‌های شهر جدا می‌کند، وجود استخر روباز در آن است. هتل رادیسون به گفته بسیاری مسافران قبلی، جای مناسبی برای زوج‌های جوان و کسانی است که دوست دارند تجربه تازه‌ای از سفر به استانبول داشته باشند. این هتل در منطقه شیشیلی قرار دارد و فاصله زیادی هم با سایر جاذبه‌های استانبول ندارد.

  • امتیاز هتل رادیسون استانبول سلطان احمد در بوکینگ: 8.9 از 10

  • امتیاز هتل رادیسون استانبول سلطان احمد در گوگل: 4.5 از 5

  • آدرس سایت هتل رادیسون سلطان احمد: .radissonhotels.com

موقعیت دقیق هتل رادیسون استانبول سلطان احمد

272449783.jpg
هتل رادیسون سلطان احمد

هتل مرکوری استانبول (Mercury Istanbul Bakirkoy)

بعضی از هتل‌های ۴ ستاره‌ای که در این مطلب به سراغ آن‌ها می‌رویم. به‌غیر از کامنت‌های خوبی که ازطرف مسافران قبلی می‌گیرند و امکانات مناسب و کاملی که در هتل برای مهمانان خود تدارک دیده‌اند، امتیاز زیادی را هم از طرف سایت بوکینگ یا سایر سایت‌های مربوط به اقامتگاه‌ها دریافت می‌کنند. هتل مرکوری استانبول در محله باکیرکوی هم از همین دست هتل‌هاست.

شما اگر قصد اقامت طولانی‌تری در استانبول را داشته باشید و مثلاً تور استانبول ۷ شب و ۸ روز را بخواهید، بدون شک از میان هتل‌هایی باید انتخاب کنید که علاوه بر قیمت مناسب به شما امکانات کافی ارائه می‌کنند. برای همین اقامت در هتل مرکوری می‌تواند یک انتخاب عاقلانه و مناسب باشد.

  • امتیاز هتل مرکوری استانبول در بوکینگ: 8.2 از 10

  • امیتاز هتل مرکوری استانبول در گوگل: 4.6 از 5

موقعیت دقیق هتل مرکوری استانبول

221437908 (1).jpg
نمای داخلی اتاق های هتل مرکوری استانبول 

هتل نیپون (Nippon)

هتل نیپون هم به‌عنوان هتل 4 ستاره خوب در استانبول در نزدیکی میدان تکسیم قرار دارد. اتاق‌های این هتل طراحی مدرن و شیکی دارند و اگر قیمت هتل ۴ ستاره استانبول برایتان اهمیت دارد یا قصد سفر با تور قسطی استانبول را دارید، نیپون یک انتخاب خوب برای شماست.

یکی از مزیت‌های هتل نیپون به‌عنوان یکی از بهترین هتل های ۴ ستاره استانبول نسبت به سایر هتل‌ها، داشتن سوییت‌های بزرگ با آشپزخانه‌ای کوچک است و برای کسانی که دوست ندارند در طول سفر مدام غذاهای فست‌فودی یا غذاهای رستورانی را امتحان کند، هتل نیپون یک فرصت خوب فراهم می‌کند.

  • امتیاز هتل نیپون در بوکینگ: 8.8 از 10

  • امتیاز هتل نیپون در گوگل: 4 از 5

  • آدرس سایت هتل نیپون: nipponhotel.com.tr

موقعیت دقیق هتل نیپون

nippon-hotel.jpg
هتل نیپون از بهترین هتل های 4 ستاره استانبول

هتل رامادا بای ویندهام تکسیم (Ramada By Wyndham Taksim)

مجموعه هتل های رامادا بای وینداهام در تمام ترکیه مشهور است و ممکن است در شهرهای دیگر هم این نام را شنیده باشید؛ اما جالب است بدانید که یکی از بهترین هتل های 4 ستاره استانبول هم از مجموعه همین هتل‌ها است. هتل رامادا بای ویندهام تکسیم علاوه بر فاصله 5 دقیقه‌ای با میدان تکسیم، مزیت‌های دیگری هم دارد،‌ از جمله استخر روباز، بوفه بین‌المللی و مجموعه اسپا.

  • امتیاز هتل رامادا بای ویندهام تکسیم بوکینگ: 8.1 از 10

  • امیتاز هتل رامادابای ویندهام تکسیم در گوگل: 4 از ۵

  • آدرس سایت هتل رامادا بای ویندهام تکسیم: wyndhamhotels.com

موقعیت دقیق هتل رامادا بای ویندهام تکسیم

ice-82706612-63841363_3XL-758466.jpg
نمای داخلی اتاق رامادا بای ویندهام یک از بهترین هتل های 4 ستاره استانبول

سخن آخر

در این مطلب، تلاش کردیم تا با معرفی تعدادی از بهترین هتل های 4 ستاره استانبول انتخاب را از بین بهترین‌ها برای شما ساده‌تر کنیم؛ اما هرچند وزن فاکتوری مانند اقامتگاه در برنامه‌ریزی سفر مهم است، نباید فراموش کرد که مهم‌ترین کار، انتخاب تور مناسب است. برای ساده‌تر شدن این انتخاب می‌توانید سری به صفحه تورهای استانبول لست سکند بزنید تا به‌غیر از آژانس‌های مختلفی که به برگزاری تور استانبول می‌پردازند با برنامه‌های متفاوت تورهای استانبول هم آشنا شوید. 

نکته دیگری که نباید در سفر به استانبول از آن غافل شوید، این است که هرچند که هتل‌های زیادی با امکانات متفاوت و قیمت‌های متنوعی در شهر وجود دارد اما سفر به استانبول اساساً با گردش‌های طولانی و بازدیدهای بلندمدت از جاذبه‌های گوناگون یا حتی فعالیت‌هایی مانند سرزدن به انواع رستوران‌ها همراه است و به همین دلیل زمان حضور شما در هتل احتمالاً زیاد نخواهد بود؛ بنابراین به‌جای تمرکز روی پیداکردن لوکس‌ترین هتل ممکن، بهتر است مواردی مانند نزدیکی به جاذبه‌ها یا مراکز خرید و همین‌طور داشتن فضایی آرام در هتل را مدنظر قرار دهید.

پوپک کفیلی
پوپک کفیلی

دانش آموخته خبرنگاری و عاشق ماجراجویی‌ام. کشف دنیای جدید، وسوسه همیشگی من است و دوست دارم قبل از اینکه بمیرم، به‌اندازه کافی دنیای اطراف را دیده باشم. فکر می‌کنم بهترین راه کشف دنیا، سفرکردن و خواندن و نوشتن است، برای همین هم سعی می‌کنم دنیای اطراف را بهتر ببینم، بیشتر بخوانم و حتی بیشتر از آن بگویم.