گران ترین و لوکس ترین هتل های کیش کجاست؟

4.9
از 9 رای
سفرنامه نویسی لست‌سکند - جایگاه K دسکتاپ
اقامتی گران در مقصدی لوکس
09 تیر 1402 08:00
1

جزیره کیش مشهورترین مقصد برای یک تعطیلات لوکس و گران‌قیمت است. اگر شما از آن دسته افرادی هستید که دغدغه هزینه ندارید، چه جایی بهتر از کیش؟ اقامت در گرانترین هتل های کیش، برای آن‌هایی که اقامت‌های مجهز و بی‌عیب و نقص را دوست دارند، جزو جذابیت‌های این جزیره محسوب می‌شود. پس اگر دوست دارید با این هتل‌ها بیشتر آشنا شوید یا در حال برنامه‌ریزی برای یک سفر خاص و لوکس به جزیره کیش هستید، این مطلب را از دست ندهید.

گران ترین هتل های کیش کدامند؟

در جزیره کیش، هتل‌های زیادی وجود دارند و باید گفت که بیشتر هتل‌های 5 ستاره این جزیره قیمت کمی ندارند. به همین دلیل برای خیلی از افراد، انتخاب کردن میان گرانترین هتل های کیش کار ساده‌ای نیست؛ اما اگر بخواهیم منصفانه قضاوت کنیم، باید به این نکته توجه کنیم که در یک هتل لوکس کیش به‌خوبی می‌توانند رضایت مهمانان خود را جلب کنند. به‌طوری که حتی در تابستان، برخی به‌خاطر هتل‌ها تور کیش تیرماه را خریداری می‌کنند! حتی زمانی که با توجه به هزینه‌های بالایشان سفر به جزیره کیش هم‌تراز سفر به شهری مانند استانبول می‌شود.

اما گرانترین هتل های کیش عبارت‌اند از هتل پالاس، هتل داریوش، هتل ترنج، هتل شایان، هتل مارینا پارک، هتل امیرکبیر، هتل پانوراما، هتل ایران، هتل پارمیس و هتل سورینت مریم که در ادامه هرکدام را دقیق‌تر معرفی کرده‌ایم.

بهترین هتل‌های کیش از نظر مسافران

هتل ترنج  

هتل ترنج به‌عنوان تنها هتل روی آب ایران، قطعاً در لیست هتل‌های لوکس و گران‌قیمت کیش به‌عنوان لوکس ترین هتل کیش قرار می‌گیرد. این هتل در شمال غربی جزیره و در منطقه‌ای تقریباً بکر قرار گرفته است. اگر دوست دارید حس و حال سوئیت‌های مالدیو و بالی را برای یک بار هم که شده درک کنید، با خرید تور کیش هتل ترنج می‌توانید اقامتتان را در این هتل بی‌نظیر بگذرانید و تجربه حضور در آن را کسب کنید. در سوئیت‌های هتل ترنج، علاوه بر اینکه می‌توانید نمای زیبایی از خلیج‌فارس و طلوع و غروب خورشید را ببینید، باوجود شیشه‌های تعبیه شده در کف اتاق‌ها، امکان دیدن دریا را هم در زیرپایتان دارید.

  •  آدرس هتل ترنج: جزیره کیش، میدان جاسک، جاده جهان

  •  تلفن هتل ترنج: 115 474 44 076 

  • امتیاز هتل ترنج در گوگل: 4.3 از 5

موقعیت دقیق هتل ترنج  

هتل-ترنج-کیش-1.jpg
ترنج گرانترین هتل در کیش

هتل داریوش 

هتل داریوش، یکی دیگر از گرانترین هتل های کیش است. این هتل در فضایی 121 هکتاری طراحی شده و علاوه بر اتاق‌های استاندارد، به شما امکان رزرو انواع سوئیت‌ها و اتاق‌های کابانا را هم می‌دهد. این هتل، رستوران و کافه هم دارد و اگر دوست داشته باشید غیر از جاهای دیدنی کیش از تفریحات کیش لذت ببرید، می‌توانید سری هم به پارک دلفین‌های این هتل بزنید و ساعت‌های خوشی را در آن بگذرانید. هتل داریوش با معماری خاصش که یادآور شکوه دوره هخامنشی است، سال‌ها به‌عنوان گران‌ترین هتل کیش در میان مسافران شناخته می‌شده است.

تور کیش هتل داریوش

  • آدرس هتل داریوش کیش: جزیره کیش، میدان داریوش

  • تلفن هتل داریوش کیش: 4900 4444 076

  • امتیاز هتل داریوش کیش در گوگل: 4.4 از 5

موقعیت دقیق هتل داریوش

4ukoj90r6n.jpg
هتل داریوش یکی از گرانترین هتل های کیش

هتل پالاس 

هتل پالاس هتلی نوساز در جزیره کیش است که شاید هنوز به اندازه کافی از طرف عموم مردم شناخته شده نباشد؛ اما تا امروز بازخوردهای خوبی از سمت مهمان خود گرفته است. هتل پالاس، امکانات متعددی را در اختیار مسافران می‌گذارد از جمله سالن برگزاری جلسات و سمینارها، امکان اجاره خودرو در کیش و کافی شاپ 24 ساعته است! هتل پالاس، جزو هتل‌هایی است که در مجاورت دریا قرار دارد و هر زمان که قصد قدم‌زدن در ساحل را داشته باشید کافی است از هتل بیرون بیایید.

  • آدرس هتل پالاس کیش: مابین میدان سیری و میدان داریوش

  • تلفن هتل پالاس کیش: 076-44443478

  • امتیاز هتل پالاس کیش در گوگل : 4.3 از 5

موقعیت دقیق هتل پالاس

28cb0936-71d1-47fa-b9ec-605b7d4a6be2.jpg
هتل پالاس هتل لوکس کیش

 هتل مارینا پارک

از بین گرانترین هتل های کیش بد نیست به هتل مارینا هم اشاره کنیم، این هتل هم مانند دیگر هتل های لوکس کیش امکانات متعددی را در اختیار شما می‌گذارد. از انواع اتاق‌ها و سالن‌ها گرفته تا رستوران و کافی شاپ از قسمت‌های مختلف این هتل هستند. نکته جالب اینجاست که هرچند هتل مارینا یک هتل 5 ستاره است و امکانات خوبی را هم در اختیار مسافران می‌گذارد؛ اما قیمت خوبی هم در میان لوکس ترین هتل های کیش دارد که در ابتدای لیست به آن‌ها پرداختیم.

نکته دیگری که در خصوص هتل مارینا می‌تواند نظر شما را جلب کند، نزدیکی این هتل به پارک ساحلی است. به‌طوری که تقریباً می‌توانیم بگوییم پارک ساحلی مارینا و امکاناتش، جزوی از مجموعه هتل هستند؛ هرچند که ورود عموم به آن آزاد است و غیر از مهمانان هتل، دیگر گردشگران هم می‌توانند از انواع تفریحات لوکس در آن استفاده کنند. بنابراین حتی اگر با تورهای دیگری که این هتل را رزرو ندارد مانند تور ارزان کیش ۳ شب و ۴ روز به جزیره سفر کرده‌اید، بد نیست سری به مارینا پارک بزنید.

  • آدرس هتل مارینا: جزیره کیش، میدان مرجان، جاده جهان

  • تلفن هتل مارینا: 000 465 44 076

  • امتیاز هتل مارینا در گوگل: 4.2 از 5

موقعیت دقیق هتل مارینا

10.jpg
هتل مارینا از گرانترین هتل های کیش

 هتل شایان

اگر همچنان به‌دنبال قیمت گرانترین هتل کیش در این جزیره باشید، باید بدانید از این جا به بعد کمی روند قیمتی رو به کاهش دارد. بنابراین شاید همه این هتل‌ها جزوی از لوکس ترین هتل های کیش باشند؛ اما الزاماً گرانترین هتل کیش نیستند. هتل شایان با 193 اتاق مختلف، اقامتی جذاب را برای شما فراهم می‌کند. این هتل، استخر، کافی‌شاپ و رستوران هم دارد و علاوه بر آن‌ها، امکان کرایه دوچرخه و دوچرخه‌سواری هم برای شما مهیا می‌کند که به‌غیر از تفریحات آبی کیش، جزو تفریحات پرطرف‌دار به‌حساب می‌آیند، در زمان اقامت در هتل برای شما فراهم کرده است.

  • آدرس هتل شایان کیش: جزیره کیش، میدان ساحل، بلوار ساحل

  • تلفن هتل شایان کیش: 771 4420 076

  • امتیاز هتل شایان در گوگل: 4 از 5

موقعیت دقیق هتل شایان

هتل پانورما

هتل پانورما کیش یکی دیگر از هتل‌های گران‌قیمت و نوساز جزیره است که در نزدیکی مراکز تفریحی و گردشگری قرار گرفته است. این هتل در 15 طبقه ساخته شده و امکانات گوناگونی از جمله ترنسفر فرودگاهی و خدمات تفریحی و رفاهی متنوع دارد. یکی دیگر از مزایای هتل پانورما نزدیکی آن به ساحل است، به‌طوری که با یک پیاده‌روی کوتاه شما می‌توانید خودتان را به خلیج فارس برسانید. البته اگر اهل شنا و آب‌تنی هستید فراموش نکنید که حتماً سری به بهترین سواحل کیش بزنید. 

  • آدرس هتل پانوراما: میدان ساحل، ابتدای بلوار رودکی، هتل پانوراما

  • تلفن هتل پانوراما: 000 44444 076

  • امتیاز هتل پانورما در گوگل: 3.8 از 5

موقعیت دقیق هتل پانورما

هتل ایران 

هتل ایران کیش هم می‌تواند در دسته هتل های لوکس و گرانترین هتل های کیش قرار بگیرد. این هتل 7 طبقه جای لوکس و خوبی برای قرارهای کاری و همایش‌های بین‌المللی است. هتل ایران، اتاق‌های متنوعی دارد که دست شما را در انتخاب باز می‌گذارد. ازطرف دیگر، فاصله کم این هتل با مراکز خرید آن را به یک انتخاب منطقی تبدیل می‌کند. نکته‌ای که نباید در خصوص لوکس ترین هتل های کیش از یاد ببرید این است که همه این هتل‌ها صاحب 5 ستاره هستند و براساس استانداردهای یک هتل 5 ستاره عمل می‌کنند، پس طبیعتاً باید انتظار یک هتل خوب با امکانات به‌روز را داشته باشید.

  • آدرس هتل ایران کیش: کیش، تقاطع بلوار سنایی و بلوار دریا

  • تلفن هتل ایران کیش: 62 62 4442 076

  • امتیاز هتل ایران کیش در گوگل: 3.8 از 5

موقعیت دقیق هتل ایران

iran-kish-hotel-009.jpg
هتل ایران از هتل های لوکس کیش

هتل امیر کبیر

از میان همه هتل‌های گران کیش، هتل امیرکبیر می‌تواند تجربه متفاوتی را برای مسافران به‌دنبال داشته باشد. این هتل با معماری سنتی خود باعث جذب مسافران بسیاری شده است. از مواردی که در هتل امیرکبیر می‌تواند نظر شما را به خود جلب کند، می‌توانیم به مبلمان سنتی مجموعه، داشتن یک حیاط مرکزی و نزدیکی آن به مرکز خرید دیپلمات اشاره کنیم که یکی از بهترین مراکز خرید کیش است. ازطرف دیگر با یک سواری خیلی کوتاه به‌سادگی می‌توانید از جاذبه‌های جزیره بازدید کنید.

  • آدرس هتل امیرکبیر کیش: بلوار میرمهنا، شهریار، بین شمس و خیابان اقبال لاهوری

  • تلفن هتل امیرکبیر کیش: 076-44431807

  • امتیاز هتل امیرکبیر کیش در گوگل: 4.3 از 5

موقعیت دقیق هتل امیرکبیر 

amir-kabir-42-scaled.jpg
هتل امیرکبیر هتل لوکس کیش

انتخاب تور مناسب، تکمیل کننده سفر شما 

هرچند که پیدا کردن قیمت گران‌ترین هتل کیش کار سختی نیست و شما این روزها به‌سادگی می‌توانید هر هتلی را که مدنظرتان است ظرف چند دقیقه رزرو کنید؛ اما راه‌های ساده‌تری هم برای یک تجربه لوکس و به‌صرفه وجود دارد. اگر برای سفر به جزیره کیش، سراغ تور مناسبی بروید، شاید حتی بتوانید هتل مدنظرتان را با قیمت مناسب‌تری رزرو کنید. برای این کار، پیشنهاد ما این است که به صفحه تور کیش لست سکند بروید و گزینه‌های مختلف آژانس‌های فعال را ببینید و بهترین انتخاب را برای خود یا همسفرانتان داشته باشید.

سخن آخر

تا امروز تلاش کردیم از اقامتگاه‌های مختلف در شهرهای پرطرفدار ایران و سایر کشورهای جهان برای شما بگوییم. اینکه شما دوست دارید یک اقامت ارزان داشته باشید یا چه امکاناتی در سفر برای شما مطرح است، یک مسئله کاملاً شخصی است؛ اما بهتر است این نکته را هم بدانید که گاهی فقط قیمت، تعیین‌کننده سطح خدمات نیست. برای همین هم در این مطلب که بیشتر به هتل‌هایی با هزینه بالا پرداخته بودیم، اطلاعات تماس و دسترسی هر هتل را هم برایتان آوردیم تا پیش از تصمیم‌گیری امکان بررسی داشته باشید و بتوانید سراغ هتلی بروید که گزینه‌های مورد نظر شما را بیشتر از اقامتگاه‌های دیگر دربردارد. راستی برای لوکس دانستن یک هتل به نظر شما تنها قیمت بالا تعیین‌کننده است یا فاکتورهای دیگری هم در این بین تأثیرگذارند؟

پوپک کفیلی
پوپک کفیلی

دانش آموخته خبرنگاری و عاشق ماجراجویی‌ام. کشف دنیای جدید، وسوسه همیشگی من است و دوست دارم قبل از اینکه بمیرم، به‌اندازه کافی دنیای اطراف را دیده باشم. فکر می‌کنم بهترین راه کشف دنیا، سفرکردن و خواندن و نوشتن است، برای همین هم سعی می‌کنم دنیای اطراف را بهتر ببینم، بیشتر بخوانم و حتی بیشتر از آن بگویم.