هتل های ساحلی کیش؛ معرفی هتل های لوکس و ارزان رو به دریا

4.2
از 49 رای
سفرنامه نویسی لست‌سکند - جایگاه K دسکتاپ
بهترین هتل‌ها برای لذت بردن از نمای دریا
13 آبان 1402 08:00
0

اگر قرار باشد یک سفر چندروزه به کیش داشته باشید، ترجیح می‌دهید در بهترین هتل های ساحلی کیش اقامت کنید یا یک سوئیت معمولی؟ در یک مقصد پرطرف‌دار مانند کیش، گزینه‌ها کم نیستند. در این مطلب از بلاگ لست‌سکند به سراغ هتل های ساحلی کیش رفته‌ایم و مواردی را بررسی کرده‌ایم که شما درصورت اقامت در آن‌ها در کمترین زمان ممکن می‌توانید خودتان را به دریا برسانید و از منظره دیدنی خلیج‌فارس و همین‌طور امکانات و تفریحات این سواحل، لذت ببرید. جزیره کیش وسعت چندانی ندارد و به همین خاطر، بیشتر اقامتگاه‌ها و هتل‌ها هم فاصله زیادی با دریا ندارند. بااین‌حال ما در این مطلب تنها به آن‌هایی را بررسی و معرفی کرده‌ایم که کمترین فاصله را با دریا دارند.

هتل های ساحلی کیش کدام‌اند؟

هتل ترنج، هتل داریوش، هتل شایان، هتل مارینا، هتل سیمرغ، هتل شباویز، هتل آبادگران و هتل کوثر را می‌توان به‌عنوان هتل های ساحلی کیش معرفی کرد. البته باید در نظر داشت که شاید همه این هتل‌ها به معنای واقعی، هتل ساحلی کیش نباشند و نمی‌توان از آن‌ها انتظار ساحل اختصاصی و نمایی رو به دریا داشت. مهم‌ترین ویژگی هتل‌هایی که در این مطلب بررسی کرده‌ایم، نزدیکی آن‌ها به دریاست؛ به‌طوری‌که شما به‌محض خروج از هتل با چند دقیقه پیاده‌روی کوتاه بتوانید خودتان را به دریا برسانید. در واقع تلاش کرده‌ایم تا در این مطلب، از هتل های کیش رو به دریا برایتان بگوییم.

هتل ترنج کیش

لوکس‌ترین هتل در میان بهترین هتل های ساحلی کیش، هتل ترنج است. شاید به‌ کار بردن لفظ ساحلی درباره هتل ترنج خیلی مناسب نباشد؛ چراکه این هتل عملاً نه در ساحل، بلکه در دریا قرار دارد! هتل ترنج را شاید بتوان با هتل‌های جزایر مالدیو مقایسه کرد. این هتل لوکس کیش، 100 اتاق و سوئیت دارد و یکی از جالب‌ترین نکته‌های آن، وجود کف شیشه‌ای و بالکن برای واحدهاست که برای عاشقان دریا یک موهبت به حساب می‌آید.

در اتاق‌های هتل هم وسایل راحتی شما فراهم است. ازجمله وسایل رفاهی آن می‌توان به مبلمان، یخچال، دراور، چای‌ساز و کمد لباس اشاره کرد. ابعاد اتاق‌های این هتل متفاوت است و شما می‌توانید با توجه‌ به نیازی که دارید، اتاق مناسب را رزرو کنید. ازطرف‌دیگر، مجموعه هتل ترنج به‌غیر از بخش اقامتی، امکانات دیگری را هم برای مسافرانش در نظر گرفته و درصورتی‌که نخواهید به سراغ تفریحات آبی کیش بروید، می‌توانید از این مجموعه استفاده کنید. مثلاً اگر اهل ورزش هستید، می‌توانید به سالن ورزشی مجموعه سر بزنید یا از تفریحاتی مانند ایرهاکی، فوتبال‌دستی و بیلیارد لذت ببرید.

هتل ترنج در میان خدماتی که ارائه می‌دهد، ترانسفر فرودگاهی را هم در نظر گرفته است. از نظر قیمتی هم باید بدانید که قیمت هتل های ساحلی کیش معمولاً کم نیست. ازطرف‌دیگر، هتل ترنج، عنوان یک هتل 5 ستاره را به دوش می‌کشد و از بهترین هتل های کیش است. پس قیمت‌های گران آن دور از انتظار نیست. درحال‌حاضر، هزینه یک شب اقامت در این هتل از حدود 4 میلیون تومان آغاز می‌شود.

  • امتیاز هتل ترنج در گوگل: 4.3 از 5

موقعیت دقیق هتل ترنج کیش روی نقشه

lest second- toranj.jpg
هتل ترنج، از بهترین هتل های ساحلی کیش
last second-hotel toranj.jpg
نمای یکی از اتاق‌های هتل ترنج

هتل داریوش کیش

اگر نمی‌دانید بین کیش یا قشم کدام‌یک را برای سفر انتخاب کنید، به اقامتگاه‌های هر جزیره و سبک سفرتان توجه کنید. هتل داریوش، یکی از هتل‌هایی است که می‌تواند تفاوت اقامتگاه‌ها را به‌خوبی نشان دهد؛ چراکه رقابت بین هتل‌های لوکس و خدمات خاصشان در جزیره کیش در سطح دیگری است! اگر قرار بر انتخاب میان این دو جزیره باشد، بسیاری به‌دلیل وجود همین هتل‌ها، کیش را انتخاب می‌کنند. هتل داریوش در 12 هکتار در شرق جزیره ساخته شده است و با 184 اتاق، کابانا و سوئیت، یکی از بزرگ‌ترین هتل‌های کشور است.

هتل داریوش به‌عنوان یکی از بهترین هتل های کیش رو به دریا، برای رفاه و لذت بیشتر مسافرانش گزینه‌های مختلفی را روی میز گذاشته است. شما می‌توانید به رستورانش بروید یا از استخر روباز این مجموعه استفاده کنید یا حتی به پارک دلفین‌هایش بروید که جزوی از جاهای دیدنی کیش محسوب می‌شود. البته برنامه‌های هتل به همین‌جا ختم نمی‌شود؛ در فصول پررونق، اغلب در این هتل برنامه‌هایی مانند کنسرت برگزار می‌شود.

اگر قرار باشد از امکانات اولیه اتاق‌ها بگوییم، هتل داریوش یک هتل 5 ستاره است و مانند دیگر هتل‌های مجلل 5 ستاره، خدمات رفاهی کاملی دارد که خدمات فرودگاهی هم جزو امکاناتش محسوب می‌شود؛ بنابراین خیالتان از امکانات رفاهی هتل راحت باشد. در خصوص قیمت هم باید گفت که این مجموعه با توجه‌ به اینکه در دسته بهترین هتل های ساحلی کیش قرار می‌گیرد، ارزان‌قیمت نیست و برای رزرو اتاق در آن، حداقل 4 میلیون تومان برای هر شب باید در نظر بگیرید. البته اگر دوست دارید در این هتل‌های گران کیش اقامت کنید ولی بودجه کافی ندارید، خوب است سری به تور اقساطی کیش بزنید؛ چراکه از این طریق می‌توانید تا اندازه زیادی هزینه‌هایتان را مدیریت کنید.

  • امتیاز هتل داریوش در گوگل: 4.4 از 5

تور کیش هتل داریوش

موقعیت دقیق هتل داریوش روی نقشه

هتل+داریوش+کیشlast second.jpg
ورودی هتل داریوش، یکی از هتل های رو به دریای کیش
lastsecond-dariosh.jpg
نمای یکی از اتاق‌های هتل داریوش

هتل شایان کیش

یکی از مهم‌ترین جنبه‌های سفر به جزیره، گردش در بهترین مراکز خرید کیش است. به همین دلیل انتخاب هتلی با دسترسی خوب به مراکز خرید و همین‌طور جاهای تفریحی، اهمیت زیادی دارد. هتل شایان از آن هتل های کیش رو به دریاست که دسترسی خوبی به قسمت‌های مختلف جزیره دارد. از طرف دیگر، درست روبه‌روی این هتل، بزرگ‌ترین اسکله تفریحی کیش قرار دارد که فرصت خوبی را برای خوش‌گذرانی به شما می‌دهد.

هتل شایان، 192 فضای اقامتی دارد که این فضاها شامل اتاق، سوئیت و ویلا می‌شود. این هتلِ 6 طبقه، امکانات خوبی را مانند دیگر هتل‌های 5 ستاره کیش برای مشتریانش در نظر گرفته است. اگر قصدتان از سفر به کیش، لذت بردن از آرامش جزیره است، می‌توانید از سالن‌های ماساژ و حمام‌های سنتی این مجموعه استفاده کنید. برای دیگر مسافران هم امکانات خوبی فراهم شده؛ از رستوران و کافی‌شاپ گرفته تا استخر و مجموعه ورزشی.

از نظر قیمتی اما باید گفت که هتل شایان با اینکه یک هتل 5 ستاره است، به‌صرفه‌تر از دیگر هتل های ساحلی کیش است و اگر شما قصد دارید در زمان‌های شلوغی مثل پاییز و زمستان که بهترین زمان از نظر آب‌وهواست به جزیره سفر کنید و توری مانند تور کیش آبان را بخرید، هتل شایان یک انتخاب اقتصادی و باکیفیت است.

  • امتیاز هتل شایان در گوگل: 4 از 5

 موقعیت دقیق هتل شایان روی نقشه

هتل-شایان-کیش-lastsecond.jpg
هتل شایان، یک هتل ساحلی کیش 
lastsecond-shayan hotel.jpg
داخل یکی از اتاق‌های هتل شایان

هتل مارینا پارک کیش

هتل مارینا پارک کیش، از هتل‌های 5 ستاره این جزیره است و یکی از مزیت‌هایش این است که مارینا جزو هتل‌های نزدیک ساحل مرجان کیش به حساب می‌آید. وسعت این مجموعه به 10 هکتار می‌رسد. امکانات و سرسبزی محوطه و مناظر چشم‌نواز، سبب شده هتل مارینا پارک در میان هتل های کیش رو به دریا، پرطرف‌دار باشد. از نظر امکانات، هتل مارینا، صاحب رستوران، کافی‌شاپ، استخر و دیگر تفریحاتی است که اغلب برای رفاه مراجعان در هتل‌های 5 ستاره در نظر گرفته می‌شود. خوب است بدانید این هتل، ترانسفر فرودگاهی را هم برای مسافرانش فراهم کرده است. قیمت هتل های ساحلی کیش همان‌طور که احتمالاً تا اینجای متن متوجه شده‌اید، چندان ارزان نیست. قیمت اتاق‌های مارینا از 3 میلیون تومان برای هر شب آغاز می‌شود و نسبت به هتل‌های لوکس کیش، کمی ارزان‌تر است.

  • امتیاز هتل مارینا در گوگل: 4.2 از 5

موقعیت دقیق هتل مارینا پارک کیش روی نقشه

kish-tour-marina-hotel-offer.jpg
مارینا، از بهترین هتل های ساحلی کیش
ea5a0b6bd5009ed2219cd8c2.jpg
نمای داخلی یکی از اتاق‌های هتل مارینا 

هتل سیمرغ کیش

تا اینجا، از لوکس‌ترین و بهترین هتل های ساحلی کیش گفتیم و حالا زمانش رسیده به سراغ یک هتل ارزان کیش نزدیک دریا هم برویم. هتل سیمرغ، یکی از مجموعه‌های اقامتی 3 ستاره در کیش است که به‌واسطه امکانات مناسب و نزدیکی به دریا، در میان گردشگران محبوب شده است. بسیاری از اتاق‌های هتل سیمرغ به شیوه ویلایی طراحی شده‌اند و متراژ زیادی دارند. ازطرف‌دیگر، این هتل ساحلی کیش فضای سبز بسیار زیبایی دارد، به‌طوری که در تمام محوطه گل‌ها و درختان نخل را می‌بینید.

ازنظر قیمت هم باید گفت که اگر جزو خانواده‌های پرجمعیت باشید، این هتل ارزان کیش نزدیک دریا، انتخاب به‌صرفه‌ای خواهد بود و شما می‌توانید با توری مانند تور ارزان کیش ۳ شب و ۴ روز تجربه اقامتی نزدیک دریا را در جزیره به دست آورید. شروع قیمت برای رزرو اتاق در هتل سیمرغ از یک میلیون و ۳۰۰ هزار تومان است.

  • امتیاز هتل سیمرغ در گوگل: 3.7 از 5

موقعیت دقیق هتل سیمرغ کیش روی نقشه

simorgh-hotel-kish-9.jpg
ورودی هتل سیمرغ کیش
hotel-simorgh-kish-room-2.jpg
فضای داخلی یکی از اتاق‌های هتل سیمرغ

هتل شباویز کیش

اگر به‌دنبال بهترین هتل های ساحلی کیش هستید که علاوه‌بر داشتن امکانات کافی و نزدیکی به دریا، قیمت مناسبی هم داشته باشند، می‌توانید هتل شباویز را انتخاب کنید. اگرچه این هتل در دهه 70 افتتاح شده است، اما با بازسازی و رسیدگی‌های دوره‌ای، امروز جزو مجموعه‌های اقامتی باکیفیتی است که می‌توانید برای مدت اقامت خودتان در جزیره از آن استفاده کنید. نکته‌ای که نیاز است در اینجا به آن اشاره کنیم، این است که هتل شباویز به نسبت دیگر هتل‌هایی که تا اینجا به آن‌ها اشاره کردیم، فاصله بیشتری تا دریا دارد؛ اما با یک پیاده‌روی کوتاه به دریا خواهید رسید. ازنظر قیمت هم حداقل هزینه لازم برای رزرو اتاق در هتل شباویز 800 هزار تومان است.

  • امتیاز هتل شباویز در گوگل: 3.6 از 5

موقعیت دقیق هتل شباویز کیش روی نقشه

20230820111514_64e1c48a523b2_image.jpeg
هتل شباویز، ازجمله هتل های ساحلی کیش

هتل آبادگران کیش

یکی دیگر از هتل های سه ستاره ساحلی کیش، هتل آبادگران است. این هتل شامل 68 واحد سوئیت، ویلا و اتاق می‌شود. هتل آبادگران در فاصله کمی از پلاژ آقایان قرار دارد و شما در کمتر از یک دقیقه می‌توانید خودتان را به ساحل برسانید! خوب است بدانید که هتل آبادگران در اوایل دهه 80 افتتاح و در سال 97 به‌طور کامل بازسازی شد. از امکانات این هتل به‌غیر از امکانات معمول اتاق هتل‌های 4 یا 3 ستاره، می‌توانیم به رستوران و کافی‌شاپ اشاره کنیم. در خصوص قیمت هتل های ساحلی کیش هم لازم است بگوییم که هتل شرایط منصفانه‌ای را برای شما در نظر گرفته است و با حداقل 900 هزار تومان می‌توانید برای یک شب در آن اقامت کنید.

  • امتیاز هتل آبادگران در گوگل: 3.3 از 5

موقعیت دقیق هتل آبادگران روی نقشه

last second-abadgaran.jpeg
نمای داخلی یکی از اتاق‌های هتل آبادگران

هتل کوثر کیش

به‌عنوان آخرین هتل ارزان کیش نزدیک دریا، می‌توانیم به هتل کوثر هم اشاره کنیم. این هتل مناسب کسانی است که برای لذت بردن از آرامش جزیره به آنجا سفر کرده‌اند؛ چراکه تا مرکز شهر فاصله دارد و اگر قصد خرید در شهر را دارید، باید بدانید که رسیدن به مرکز شهر از شما حداقل 10 دقیقه زمان می‌گیرد. ازطرف‌دیگر فاصله کم هتل کوثر با پلاژ آقایان، یکی از مهم‌ترین ویژگی‌های آن است که به بیشتر محبوب بودن هتل افزوده است.

در بازخوردهایی که مسافران از اقامت در هتل کوثر داشته‌اند، تا امروز تمیزی این هتل بسیار توجه افراد را جلب کرده است. برای کسانی که دوست دارند سفر نسبتاً کم‌هزینه‌ای به کیش داشته باشند یا ترجیحشان هزینه کردن برای تفریحات کیش است، هتل کوثر انتخابی عاقلانه به نظر می‌رسد. البته این هتل درحال‌حاضر به‌صورت آزاد پذیرش نمی‌کند و با شرکت‌های نفت و گاز قرارداد دارد.

  • امتیاز هتل کوثر در گوگل: 3.8 از 5

موقعیت دقیق هتل کوثر روی نقشه

Hotel-Kosar-B-1.jpg
هتل کوثر، از جمله هتل های کیش رو به دریا

خرید تور کیش

کیش همیشه مقصد محبوبی در میان مقاصد داخلی بوده است؛ به همین دلیل هم در میان مجموعه‌های ارائه‌دهنده خدمات مسافرتی، رقابت سنگینی برای تورهایش وجود دارد. حالا سؤالی که در این میان ممکن است برای شما پیش بیاید، این است: بهترین راه پیدا کردن یک تور مناسب برای سفر به کیش چیست؟ ساده‌ترین راهی که برای این کار می‌توان معرفی کرد، سر زدن به صفحه تور کیش لست‌سکند است. در این صفحه شما می‌توانید از میان آژانس‌های فعال و همین‌طور هتل‌ها و پکیج‌های مختلف موجود، انتخاب درستی داشته باشید. حتی اگر تور مدنظرتان را پیدا نکردید، می‌توانید به سفرساز بروید و با کمک مشاوران لست‌سکند برنامه سفرتان را پیاده کنید.

سخن آخر

ساحل بی‌نظیر خلیج فارس با دریای شفافش، از دلایل مهمی است که مسافران رنج مسیر طولانی را تحمل می‌کنند؛ از همین رو، شناخت بهترین هتل های ساحلی کیش برای اقامتی رویایی نزدیک این دریا، اهمیت دارد. پیشنهاد ما این است که حتماً لیستی از اولویت‌هایتان در سفر را بنویسید. این کار به شما کمک می‌کند اقامتگاه‌هایی را انتخاب کنید که به علاقه‌مندی‌هایتان نزدیک‌تر است. یک راه دیگر برای انتخاب مناسب اقامتگاه، استفاده از تجربیات دیگران و خواندن نکاتی از راهنمای سفر به کیش است. همه این کارها به شما کمک می‌کند رضایت بیشتری از سفرتان داشته باشید.

پوپک کفیلی
پوپک کفیلی

دانش آموخته خبرنگاری و عاشق ماجراجویی‌ام. کشف دنیای جدید، وسوسه همیشگی من است و دوست دارم قبل از اینکه بمیرم، به‌اندازه کافی دنیای اطراف را دیده باشم. فکر می‌کنم بهترین راه کشف دنیا، سفرکردن و خواندن و نوشتن است، برای همین هم سعی می‌کنم دنیای اطراف را بهتر ببینم، بیشتر بخوانم و حتی بیشتر از آن بگویم.