ارزانترین مراکز خرید کیش + آدرس و اطلاعات

5
از 1 رای
آگهی الفبای سفر - جایگاه K - دسکتاپ
ارزانترین مراکز خرید کیش با معرفی کامل و آدرس
23 تیر 1403 08:00
0

ارزانترین مراکز خرید کیش، انتخابی ایدئال برای خریدی مقرون‌به‌صرفه هستند. جزیره کیش، علاوه‌بر جاذبه‌های گردشگری و طبیعی، یکی از جاهایی است که برای خرید کردن هم بسیار محبوب است. در این مطلب از مجله گردشگری لست‌سکند مراکز خرید ارزان در کیش را به شما معرفی می‌کنیم.

ارزانترین مراکز خرید کیش از نظر مردم

  • بازار مریم 
  • مراکز خرید پردیس 1 و 2
  • بازار زیتون
  • بازار پانیذ
  • بازار ونوس
  • بازار عرب‌ها
  • بازار مرجان

مشاهده لیست قیمت‌های جدید تور کیش

بازار عرب‌‌ها

بازار عرب‌های کیش که به‌نام بازار سفین هم معروف است، یکی از قدیمی‌ترین و ارزانترین مراکز خرید کیش محسوب می‌شود که در منطقه ساحلی شمالی صفین واقع شده است. این بازار با 70 غرفه فعال، مجموعه‌ای از انواع پوشاک زنانه، مردانه و بچگانه، لوازم‌خانگی، کیف و کفش، لوازم آرایشی و اسباب‌بازی را با قیمت‌های مناسب عرضه می‌کند.

بازار صفین به‌دلیل حضور بومیان عرب‌زبان، علاوه‌بر هویت تجاری، جذابیت فرهنگی خاصی در این منطقه دارد. این بازار در نزدیکی اسکله تفریحی میرمهنا قرار دارد که امکان دسترسی آسان به جاهای دیدنی کیش و رستوران‌های معروف را فراهم می‌کند. بازار صفین با محیط سنتی و مردم خوش‌برخورد، تجربه‌ای منحصربه‌فرد از خرید در بازارهای ارزان کیش را به وجود می‌آورد. توجه داشته باشید که تنوع اجناس در این بازار به‌قدری زیاد است که باید چند ساعتی برای آن وقت بگذارید.

  • ساعت کاری بازار عرب‌ها: 9 صبح تا 2 بعدازظهر و 5 عصر تا 11 شب
  • آدرس بازار عرب‌ها: محله صفین، بلوار پیامبر

 

موقعیت دقیق بازار عرب‌های کیش روی نقشه

2017-05-28.jpg
بازار عرب‌ها در کیش، عکس از Ali navaee

بازار زیتون

بازار زیتون یکی از ارزانترین مراکز خرید کیش است. این بازار در سال ۱۳۷۶ افتتاح شده و حدود ۱۰۳ غرفه تجاری دارد که انواع کالاها ازجمله پوشاک، کیف و کفش، لوازم‌خانگی، عطر و ادکلن و لوازم آرایشی را با قیمت‌های مناسب عرضه می‌کنند.

بازار زیتون در مرکز خریدی بزرگ با چند ورودی مختلف قرار دارد و به‌دلیل موقعیت مکانی عالی، تنوع و کیفیت اجناس و دسترسی آسان به برخی از تفریحات کیش، یکی از محبوب‌ترین مراکز خرید ارزان در کیش برای گردشگران محسوب می‌شود. اطراف این بازار، رستوران و کافی‌شاپ‌های زیادی وجود دارد که در میان خریدتان می‌توانید سری به آن‌ها بزنید. 

  • ساعت کاری بازار زیتون کیش: ۹ صبح تا ۱ ظهر و ۵ عصر تا ۱۱ شب
  • شماره‌تلفن بازار زیتون کیش: 076۴۴۴۲۴۱۶۱
  • آدرس بازار زیتون کیش: میدان امیرکبیر، بلوار ساحل

موقعیت دقیق مرکز خرید زیتون در کیش

2021-07-01.jpg
بازار زیتون، از بازارهای ارزان کیش

بازار مریم

بازار مریم یکی از ارزان‌ترین و محبوب‌ترین مراکز خرید کیش است که به‌دلیل محیط روباز و غرفه‌های متنوع، توجه بسیاری از گردشگران را جلب می‌کند. بازار مریم کیش، با حدود 52 غرفه، انواع پوشاک زنانه، مردانه، بچگانه، کیف و کفش، چمدان، و لوازم‌خانگی را ارائه می‌دهد.

بازار مریم به‌دلیل قیمت‌های مناسب و تنوع کالاها، گزینه‌ای عالی برای خرید اقتصادی در کیش محسوب می‌شود. توجه داشته باشید که بازار مریم از ارزانترین مراکز خرید کیش به شمار می‌آید تا حدودی محلی و کوچک است؛ در نتیجه با مرکز خرید مریم که جزو لوکس‌ترین مراکز خرید کیش محسوب می‌شود، متفاوت است و در خیابان دیگری قرار دارد. محیط جذاب بازار مریم، همراه با فروشندگان خوش‌برخورد، تجربه‌ای دل‌پذیر از خرید را برای بازدیدکنندگان فراهم می‌کند.

  • ساعت کاری بازار مریم کیش: 9.5 صبح تا 1 ظهر و 5.5 عصر تا 11 شب
  • شماره‌تلفن بازار مریم کیش: 07644455553
  • آدرس بازار مریم کیش: جزیره کیش، میدان سنایی، کنارگذر خیابان سنایی

موقعیت دقیق بازار مریم کیش روی نقشه

2017-11-29.jpg
ورودی بازار مریم، از مراکز خرید ارزان کیش

مراکز خرید پردیس 1 و 2

در بین مراکز خرید ارزان کیش، پردیس 1 و 2 از محبوب‌ترین‌ها هستند. ساختمان مرکز خرید پردیس 1 قدیمی‌‌تر است. پس از استقبال و علاقه‌مندی مردم و گردشگران برای خرید، ساختمان مرکز خرید پردیس 2 هم در کنار آن ساخته شد. این دو مرکز خرید، معماری بسیار مدرنی دارند و شامل فروشگاه‌های متنوع از برندهای معتبر داخلی و خارجی می‌شوند. انواع پوشاک زنانه، مردانه و بچگانه، عینک، ساعت و زیورآلات، کیف و کفش، عطر و ادکلن، لوازم آرایشی و بهداشتی، لوازم صوتی و تصویری و لوازم برقی خانگی کالاهایی هستند که با قیمت مناسب و رقابتی در این دو مرکز خرید به فروش می‌رسند.

اگر قصد خرید و گشت‌و‌گذار در پاساژها را دارید، تور ارزان کیش ۳ شب و ۴ روز فرصت خوبی است تا در کنار سفر به جزیره کیش، از این پردیس‌ها بازدید کنید و خریدتان را انجام دهید. همچنین پردیس 1 و 2 که از ارزانترین مراکز خرید کیش هستند، کافه و رستوران‌های متعددی هم دارند که در میان خرید می‌توانید برای استراحت و غذا خوردن به سراغشان بروید. 

  • ساعت کاری مراکز خرید پردیس 1 و 2 کیش: 9.5 صبح تا 1 ظهر و 5 عصر تا 11.5 شب
  • شماره‌تلفن مراکز خرید پردیس 1 و 2 کیش: 07644456220
  • آدرس مراکز خرید پردیس 1 و 2 کیش: میدان پردیس، روبه‌روی هتل پارمیس

 

موقعیت دقیق مرکز خرید پردیس 2 کیش

2017-02-11.jpg
مراکز خرید پردیس در کیش

بازار پانیذ

بازار پانیذ یکی از مقرون‌به‌صرفه‌ترین گزینه‌ها برای خرید در کیش است. این مرکز خرید، علاوه‌بر داشتن فروشگاه‌های متعدد و ارائه محصولات با قیمت‌های مناسب، در ماه‌هایی از سال تخفیف فصلی دارد که این موضوع، با استقبال گردشگرانی مواجه می‌شود که با تور کیش مرداد به این جزیره سفر می‌کنند و می‌خواهند خرید تابستانی کنند.

مرکز خرید پانیذ با موقعیت جغرافیایی مناسب و دسترسی آسان، یکی از مراکز خرید پرطرف‌دار و از ارزانترین مراکز خرید کیش به شمار می‌رود. اگر به‌دنبال تجربه‌ای متفاوت در خرید هستید، این مرکز خرید با داشتن مغازه‌های متعدد، تنوع اجناس، ارائه خدمات ویژه و تخفیف‌های خوب، انتخابی مناسب به‌ویژه برای کسانی است که سفر به کیش با ماشین شخصی را انتخاب می‌کنند. بدین‌ترتیب، می‌توانند هرآنچه نیاز دارند، تهیه کنند.

  • ساعت کاری بازار پانیذ کیش: 9.5 صبح تا 2 بعدازظهر و 5 عصر تا 11 شب
  • شماره‌تلفن بازار پانیذ کیش: 07644420025
  • آدرس بازار پانیذ کیش: میدان ساحل، خیابان فردوسی

موقعیت دقیق مرکز خرید پانیذ در کیش

0EC51670-5A47-4077-880B-C44D4DBE5ECC_1_201_a (1).jpg
بازار پانیذ، از مراکز خرید ارزان در کیش

بازار ونوس

بازار ونوس از قدیمی‌ترین و شناخته‌شده‌ترین بازارهای ارزان کیش است که با معماری سنتی و فضاهای گسترده‌اش، تجربه‌ای متفاوت از خرید را رقم می‌زند. بازار ونوس که جزو ارزانترین مراکز خرید کیش به شمار می‌آید، دو طبقه است و بیش از ۳۱۰ واحد تجاری دارد. انواع کالاها ازجمله پوشاک، کیف و کفش، لوازم آرایشی و بهداشتی، اسباب بازی، لوازم‌خانگی و سوغاتی‌های محلی را می‌توان در بازار ونوس کیش پیدا کرد.

علاوه‌بر فروشگاه‌ها، بازار ونوس امکانات رفاهی مختلفی مانند رستوران‌ها، کافی‌شاپ‌ها و البته پارکینگ اختصاصی دارد که تجربه خرید را برای بازدیدکنندگان دل‌پذیرتر می‌کند. همچنین بین ارزانترین مراکز خرید کیش، در ونوس جشنواره‌ها و تخفیف‌های زیادی گذاشته می‌شود که معمولاً مرکز خرید در این زمان‌ها بسیار شلوغ می‌شود و باید چند ساعتی را برای گشتن در این بازار وقت بگذارید.

  • ساعت کاری بازار ونوس کیش: 9.5 صبح تا 1.5 بعدازظهر و 5.5 عصر تا 10.5 شب
  • شماره‌تلفن بازار ونوس کیش: 07644463674
  • آدرس بازار ونوس کیش: خیابان سنایی، نزدیک به هتل ونوس

موقعیت دقیق بازار ونوس در جزیره کیش

2019-01-31 (1).jpg
بازار ونوس؛ از ارزانترین مراکز خرید کیش

سفر به کیش با تورهای لست‌سکند

کیش، یکی از جذاب‌ترین مقاصد گردشگری ایران است. سواحل زیبا، آب‌و‌هوای مطبوع و همین‌طور ارزانترین مراکز خرید کیش، فرصتی عالی برای خرید و تفریح را در کنار هم فراهم می‌کند. با رفتن به صفحه تور کیش در وبگاه لست‌سکند می‌توانید انواع تورها را به مقصد این جزیره ببینید و نزدیک‌ترین تور به سلیقه‌تان را انتخاب کنید. اگر اهل خرید هستید و دوست دارید از همه مراکز خرید ارزان کیش دیدن کنید، پیشنهاد می‌کنیم از تورهایی که مدت‌زمان اقامت بیشتری دارند، استفاده کنید تا زمان کافی برای گشت‌وگذار داشته باشید. 

سخن آخر

در این مطلب، ارزانترین مراکز خرید کیش را به شما معرفی کردیم. کیش با ترکیبی از زیبایی‌های طبیعی و امکانات تجاری مدرن، مقصدی بی‌نظیر برای سفر و خرید است. خواندن راهنمای سفر به کیش، مسیر شما را برای سفر به این جزیره هموار می‌کند. اگر به‌دنبال خریدی مقرون‌به‌صرفه هستید، مراکز خرید ارزان در کیش با تنوع محصولات و قیمت‌های مناسب، گزینه‌ای مطلوب برای شما هستند. اگر هدف اصلی شما از سفر به این جزیره، خرید است، می‌توانید با استفاده از تور اقساطی کیش بخش زیادی از بودجه سفرتان را به خرید اختصاص دهید. شما کدام‌یک از مراکز خرید ارزان در کیش را به دیگران پیشنهاد می‌دهید؟

ساناز بهبودی
ساناز بهبودی

معماری خوانده‌ام و سفر کردن را شروع کردم تا بناهای تاریخی و معماری‌شان را ببینم. رفته‌رفته در کنار این سفرها، ارتباط دل‌نشینی میان ماجراجویی و آرامش در طبیعت پیدا کردم. این‌چنین شد که رنگ‌و‌بوی زندگی‌ام تغییر کرد و نوشتن را شروع کردم تا بتوانم این حس بی‌نظیر را به‌ نوشته تبدیل کنم.