ترفند جالب ژاپن برای ارتقا گردشگری

0
تقویم ۱۴۰۳ لست‌سکند - جایگاه K - دسکتاپ
ترفند جالب ژاپن برای ارتقا گردشگری
30 مهر 1389 00:00
0

ژاپن به منظور افزایش ظرفیت گردشگری خود، مسافران خارجی را برای ارائه مشاوره‌های درست و کاربردی استخدام می‌کند.

به گزارش میراث آریا(chtn)، دولت ژاپن در اقدامی جدید قصد دارد با به خدمت گرفتن 100 نفر از گردشگران انگلیسی، چینی و کره‌ای زبان و پرداخت هزینه‌ سفر به آن‌ها، از نظرها و پیشنهاد این دسته از افراد در خصوص جاذبه‌های گردشگری ژاپن برای توسعه زیرساخت‌های خود استفاده کند.

در این حرکت مبتکرانه، افراد منتخب از نگاه یک گردشگر معمولی، جنبه‌های خوب و بد موجود در شهرهای هدف را مورد بررسی قرار داده و با جمع آوری این مسائل، گزارش عملکرد خود را به مقامات گردشگری ژاپن ارائه می دهند.

بر اساس این طرح، گردشگران در قالب نیروهای نامحسوس از هتل‌ها، رستوران‌ها و سیستم حمل و نقل عمومی استفاده کرده و علاوه بر ارائه یافته‌های خود، پیشنهادهایی مبنی بر بهبود اوضاع موجود را نیز در اختیار کارشناسان قرار می دهند.

به گفته یکی از مقامات مسئول در وزارت گردشگری ژاپن،‌ تمام اطلاعات به عنوان بخشی از تحقیقات مربوط به " آمادگی گردشگری"‌ توسط دولت جمع آوری شده و در تا پایان ماه مارس مورد بررسی قرار خواهند گرفت.

+منبع

لست سکند
لست سکند

سایت لست‌سکند از سال 1389 آغاز به کار کرد. از همان ابتدا، بخش مجله گردشگری راه‌اندازی شد تا بتواند با توجه به نیاز اهالی سفر، اطلاعات به‌روز و کاربردی را با مخاطبان به اشتراک بگذارد.