گردشگری تایلند، سبز می‌شود

0
سفرنامه نویسی لست‌سکند - جایگاه K دسکتاپ
گردشگری تایلند، سبز می‌شود
06 آذر 1389 00:00
0

تایلند در نظر دارد صنعت گردشگری خود را تا 50 سال آینده با رعایت محفاظت از محیط زیست و قواعد گردشگری سبز، توسعه دهد.

به گزارش میراث آریا(Chtn)،‌ به گفته رئیس سازمان گردشگری تایلند، سورافون سوتاسرانی، نظام توسعه گردشگری این کشور در 50 سال نخست معطوف بر توسعه اجتماعی و اقتصادی بوده اما در 50 سال آینده این هدف به سمت کاهش آثار زیست محیطی گردشگری سوق پیدا خواهد کرد.

وی با اشاره به اینکه، گرایش به گردشگری سبز، در حال حاضر به هدف اصلی کشورها تبدیل شده است افزود: آینده صنعت گردشگری تحت استانداردهای جدیدی خواهد بود که به سمت کاهش آلودگی‌های کربنی حرکت می‌کنند، استانداردهایی که دغده اصلی مصرف کنندگان و مسافران فهیم امروزی هستند.

وی گردشگری را دارای جایگاهی ویژه در توسعه اقتصادی و اجتماعی تایلند اعلام کرده و خاطر نشان کرد: امروز، تایلند از 14 میلیون گردشگر خارجی خود درآمدی 15 میلیارد دلاری کسب می‌کند که در مقابل در آمد 12 میلیارد دلاری گردشگران داخلی، رقمی قابل ملاحظه است. از اینرو می‌توان به تغییر خط و مشی صنعت گردشگری این کشور به سمت گردشگری پاک بهره مناسب‌تر و بهتری از حضور گردشگران خارجی برد.

 +منبع

لست سکند
لست سکند

سایت لست‌سکند از سال 1389 آغاز به کار کرد. از همان ابتدا، بخش مجله گردشگری راه‌اندازی شد تا بتواند با توجه به نیاز اهالی سفر، اطلاعات به‌روز و کاربردی را با مخاطبان به اشتراک بگذارد.