گرانترین هتل استانبول کدام است؟ معرفی لوکس ترین هتل ها

4.3
از 102 رای
تقویم ۱۴۰۳ لست‌سکند - جایگاه K - دسکتاپ
سفری به‌یاد‌ماندنی با اقامت در هتل های لوکس استانبول
13 مهر 1402 08:00
1

گرانترین هتل استانبول کدام است؟ اگر علاقه‌مند به اقامت در هتل‌های لوکس و مجلل با خدمات و امکانات خاص و متفاوت هستید و البته قصد سفر به استانبول را هم دارید، توصیه می‌کنیم تا انتها همراه ما بمانید. ما در این مطلب از مجله گردشگری لست‌سکند قرار است به این سؤال پاسخ دهیم و لوکس ترین هتل های استانبول را مفصل و دقیق بررسی کنیم.

هتل چراغان پالاس کمپینسکی (Ciragan Palace Kempinski)

وقتی صحبت از لوکس ترین هتل های استانبول در میان باشد، محال است که نامی از هتل چراغان پالاس کمپینسکی با آن ساختمان باشکوه و زیبا به میان نیاید. ساختمان این هتل پنج ستاره، کاخی قدیمی متعلق به قرن نوزدهم است که محل اقامت شاهزادگان امپراتوری عثمانی بوده است. چشم‌انداز بی‌نظیر تنگه بسفر از استخر این هتل را هم باید به ویژگی‌های منحصر‌به‌فردش اضافه کنیم.

حمام ترکی، استخر سرپوشیده، سالن اسپا، پارکینگ خصوصی رایگان، بالکن اختصاصی، رستوران با منو متنوع و بین‌المللی تنها گوشه‌ای از امکانات این هتل لوکس استانبول است. برخورد گرم و صمیمی کارکنان هم از خاطرات مشترک و البته به‌یاد‌ماندنی مسافران این هتل محسوب می‌شود. در مسافت نزدیکی با این هتل، برخی از بهترین جاذبه‌های استانبول قرار گرفته‌اند که از‌آن‌جمله می‌توان به کاخ دولماباغچه، کاخ ییلدیز و مسجد لب آب اورتاکوی اشاره کرد.

  • امتیاز هتل چراغان پالاس کمپینسکی در گوگل: 4.7

  • امتیاز هتل چراغان پالاس کمپینسکی در بوکینگ: 8.8

  • امتیاز هتل چراغان پالاس کمپینسکی در تریپ ادوایزر: 4.5

موقعیت دقیق هتل چراغان پالاس کمپینسکی روی نقشه

lastsecondچراغان.jpg
نمای بیرونی هتل چراغان پالاس کمپینسکی، یکی از لوکس ترین هتل های استانبول
lastsecondچراغان اتاققق.jpg
فضای داخلی یکی از اتاق‌های هتل چراغان پالاس کمپینسکی

هتل فور سیزن بسفروس استانبول (Four Seasons Hotel Istanbul At The Bosphorus)

هتل فور سیزن بسفروس استانبول در ساختمانی متعلق به دوره امپراتوری عثمانی احداث شده و معماری مجلل و باشکوهی درخور یکی از لوکس ترین هتل های استانبول دارد. این هتل به‌نوعی گرانترین هتل استانبول محسوب می‌شود و نمایی از جنس سنگ مرمر صورتی دارد و معماری داخلی و جزئیات فضاهای آن هم بسیار چشمگیر هستند. این هتل، مشرف به بسفر است و منظره‌ای نفس‌گیر را پیش چشم مسافران خود قرار می‌دهد.

تنوع منو رستوران این هتل لوکس استانبول هم در نوع خود کم‌نظیر است؛ از غذاهای مدیترانه‌ای تا غذاهای ترکی و ایتالیایی را در این هتل با بالاترین و بهترین کیفیت می‌توانید بچشید. صبحانه‌های لذیذ این هتل هم در بین مسافران زبانزد است. از دیگر مزایای هتل فور سیزن بسفروس، فاصله نزدیکش با میدان بشیکتاش و فرودگاه‌های استانبول و آتاتورک است. مخصوصاً اگر با تور استانبول آبان سفر می‌کنید، هوای پاییزی شما را به گشت‌وگذار حوالی هتل می‌کشاند.

  • امتیاز هتل فور سیزن بسفروس استانبول در گوگل: 4.7

  • امتیاز هتل فور سیزن بسفروس استانبول در بوکینگ: 9.2

  • امتیاز هتل فور سیزن بسفروس استانبول در تریپ ادوایزر: 4.5

موقعیت دقیق هتل فور سیزن بسفروس استانبول روی نقشه

lastsecondفور سیزن اتاق 1.jpg
فضای داخلی یکی از اتاق‌های هتل فور سیزن بسفروس استانبول

هتل ریتز کارلتون استانبول (The Ritz-Carlton, Istanbul)

در سفر بعدی خود به استانبول، با انتخاب هتل ریتز کارلتون می‌توانید اقامتی خاطره‌انگیز و لوکس را در این شهر داشته باشید. برای آن دسته از افرادی که به‌دنبال نمای پانوراما و 360 درجه از استانبول هستند، این هتل مکانی بسیار منحصر‌به‌فرد است. هتل ریتز کارلتون استانبول، هتلی پنج ستاره است که در دسته هتل های لوکس استانبول قرار می‌گیرد. این هتل در قلب شهر واقع شده و دسترسی بسیار خوبی به جاذبه‌های تاریخی معروفی مثل مسجد آبی و کاخ توپکاپی را به مسافرانش می‌دهد.

در طراحی فضاهای داخلی اتاق‌های این هتل، از اِلمان‌های لوکس زیادی استفاده شده و نهایت توجه به جزئیات صورت گرفته است. نمای چشمگیر بسفر، حمام ترکی، غذاهای لذیذ و نوشیدنی‌های متنوع و خاص، از‌جمله ویژگی‌های این هتل لوکس استانبول است. توصیه می‌کنیم اگر با تور استانبول 5 شب و 6 روز سفر کردید و فرصت کافی داشتید، شب‌ها سری به استخر روی پشت‌بام این هتل بزنید و از منظره استانبول در شب نهایت لذت را ببرید.

  • امتیاز هتل ریتز کارلتون استانبول در گوگل: 4.6

  • امتیاز هتل ریتز کارلتون استانبول در بوکینگ: 8.8

  • امتیاز هتل ریتز کارلتون استانبول در تریپ ادوایزر: 4.5

موقعیت دقیق هتل ریتز کارلتون استانبول روی نقشه

lastsecondریتز.jpg
هتل ریتز کارلتون یکی از گرانترین هتل های استانبول
lastsecondریتز اتاق.jpg
فضای داخلی یکی از اتاق‌های هتل ریتز کارلتون استانبول
lastsecondریتز پشت بام.jpg
استخر روی پشت‌بام هتل ریتز کارلتون

سوئیس اوتل د بسفروس استانبول (Swissôtel The Bosphorus Istanbul)

هتل سوئیس اوتل د بسفروس استانبول را می‌توان گرانترین هتل استانبول با معماری چشم‌نواز و منحصر‌به‌فرد دانست. در طراحی این هتل، ترکیب مهمان‌نوازی و گرمای فرهنگ ترکیه با چاشنی معماری سوئیس را شاهد خواهید بود. یکی از ویژگی‌های جذاب و البته متفاوت این هتل لوکس استانبول، استخر روی پشت‌بام آن است که منظره جذابی از بسفر را مقابل چشم مسافران قرار می‌دهد. صبحانه‌های این هتل بین مسافران شهرت زیادی دارد و بسیار محبوب است و به‌طور کلی، رستوران این هتل تنوع خوبی از انواع‌و‌اقسام غذاهای ترکی، سوئیسی و جهانی دارد. سالن اسپا، استخر روباز و سرپوشیده، زمین تنیس و البته فاصله نزدیک با مراکز خرید و دیدنی‌های تاریخی شهر، از مزایا و امکانات این هتل محسوب می‌شود.

  • امتیاز هتل سوئیس اوتل د بسفروس استانبول در گوگل: 4.8

  • امتیاز هتل سوئیس اوتل د بسفروس استانبول در بوکینگ: 8.9

  • امتیاز هتل سوئیس اوتل د بسفروس استانبول در تریپ ادوایزر: 5

موقعیت دقیق هتل سوئیس اوتل د بسفروس استانبول روی نقشه

lastsecond هتل سوئیس.jpg
هتل سوئیس اوتل د بسفروس، لوکس ترین هتل استانبول
lastseondسوئیس.jpg
فضای داخلی یکی از اتاق‌های هتل سوئیس اوتل د بسفروس استانبول

هتل رافلز استانبول (Raffles Istanbul)

برای تجربه اقامت در فضایی لوکس با خدمات اختصاصی و متفاوت، هتل رافلز انتخابی خوب از بین هتل های لوکس استانبول است. از امکانات رفاهی این هتل می‌توانیم به اسپا، ماساژ، استخر، حمام ترکی، پارکینگ اختصاصی و رایگان، باشگاه و آرایشگاه اختصاصی اشاره کنیم و البته باید بگوییم که این خدمات 24ساعته به مسافران عرضه می‌شود.

منو غذایی این هتل لوکس استانبول هم تنوع خوبی دارد و از غذاهای آسیایی تا غذاهای ترکی را در اینجا می‌توانید امتحان کنید. این هتل لوکس استانبول، انتخاب بسیاری از زوج‌های جوان برای سفر ماه‌عسل است.

  • امتیاز هتل رافلز استانبول در گوگل: 4.8

  • امتیاز هتل رافلز استانبول در بوکینگ: 9.2

  • امتیاز هتل رافلز استانبول در تریپ ادوایزر: 5

موقعیت دقیق هتل رافلز استانبول روی نقشه

lastsecondرافلز.jpg
رافلز، یکی از لوکس ترین هتل های استانبول
lastsecondافلززز.jpg
نمای یکی از اتاق‌های هتل رافلز استانبول

فور سیزن سلطان احمد (Four Seasons Hotel Istanbul at Sultanahmet)

اگر هم‌زمان به‌دنبال تجربه اقامت در فضایی با معماری تاریخی و امکانات لوکس و اختصاصی هستید، فور سیزن سلطان احمد به‌عنوان گرانترین هتل استانبول انتخاب مناسبی برای شماست. سبک طراحی این هتل، نئوکلاسیک است و با صنایع‌دستی هنرمندان و صنعت‌گران ترک چیدمان شده است. از پشت‌بام این هتل لوکس استانبول، شما به چشم‌انداز زیبایی از تمام شهر دسترسی دارید و خصوصاً نمای ویژه‌ای از مسجد ایاصوفیه را می‌توانید تماشا کنید.

دسترسی مناسب و مسافت نزدیک این هتل به جاهای دیدنی استانبول از مزایای دیگر آن است. منو رستوران این هتل هم از تنوع زیادی برخوردار است و می‌توانید انواع‌و‌اقسام غذاهای سنتی ترکی و نوشیدنی‌های خوش‌طعم را در اینجا امتحان کنید. سونا، اسپا، سالن بدن‌سازی، حمام ترکی و پارکینگ خصوصی هم از دیگر امکانات این هتل لوکس استانبول است. اگر مشتاق هستید که در گرانترین هتل استانبول اقامت کنید، اما در عین حال بابت هزینه‌های سفرتان هم نگران هستید، تور اقساطی استانبول امکان ویژه‌ای است که می‌توانید از آن استفاده کنید. 

  • امتیاز هتل فور سیزن سلطان احمد در گوگل: 4.7

  • امتیاز هتل فور سیزن سلطان احمد در بوکینگ: 9.1

  • امتیاز هتل فور سیزن سلطان احمد در تریپ ادوایزر: 5

موقعیت دقیق هتل فور سیزن سلطان احمد روی نقشه

lastsecondسلطان.jpg
چشم‌انداز هتل سلطان احمد
lastsecondسلطان احمد.jpg
فضای داخلی یکی از اتاق‌های هتل سلطان احمد، لوکس ترین هتل استانبول

هتل شانگری لا بسفروس استانبول (shangri-la bosphorus Istanbul)

هتل شانگری لا بسفروس استانبول یکی از هتل های لوکس استانبول محسوب می‌شود که در میان مسافرانی که به‌دنبال خدمات لوکس و اختصاصی هستند، بسیار محبوب است. این هتل مجلل بین کاخ دولما باغچه و موزه نیروی دریایی واقع شده و دسترسی خوبی به جاذبه‌های دیدنی استانبول دارد. اتاق‌های این هتل لوکس استانبول با امکانات و تکنولوژی‌های جدید و به‌روز تجهیز شده‌اند و هرکدام بالکنی اختصاصی با منظره بسفر دارند. در منوی رستوران این هتل، شما به مجموعه‌ای از غذاهای ترکی، مدیترانه‌ای، چینی و ژاپنی با بهترین طعم و بالاترین کیفیت دسترسی دارید. اگر از مسافران تور استانبول 4 شب و 5 روز هستید و به‌دنبال هتلی لوکس با دسترسی مناسب به جاذبه‌های شهر می‌گردید، شانگری لا بسفروس گزینه مناسبی برای شماست.

  • امتیاز هتل شانگری لا بسفروس استانبول در گوگل: 4.6

  • امتیاز هتل شانگری لا بسفروس استانبول در بوکینگ: 9

  • امتیاز هتل شانگری لا بسفروس استانبول در تریپ ادوایزر: 4.5

موقعیت دقیق هتل شانگری لا بسفروس استانبول روی نقشه 

lastsecondلالا.jpg
چشم‌انداز تنگه بسفر از هتل شانگری لا بسفروس، یکی از گرانترین هتل های استانبول
lastsecondلالالالا.jpg
طراحی داخلی اتاق‌ هتل شانگری لا بسفروس

سی وی کی پارک بسفروس (CVK Park Bosphorus Hotel Istanbul)

هتل سی وی کی پارک بسفروس در قلب استانبول قرار گرفته و فقط 150 متر با میدان تکسیم و 400 متر با خیابان استقلال فاصله دارد. این هتل که گرانترین هتل استانبول هم محسوب می‌شود، امکاناتی مثل اسپا، استخر، سونا، ماساژ و حمام ترکی را برای مسافران خود فراهم کرده است. سی وی کی پارک بسفروس استانبول در سال 2013 گشایش یافته و هتلی مدرن با اتاق‌های مجلل محسوب می‌شود که تعداد بسیاری از این اتاق‌ها، چشم‌اندازهای خارق‌العاده‌ای به بسفر دارند.

از پشت‌بام شگفت‌انگیز این هتل، مهمانان می‌توانند به تحسین زیبایی‌های استانبول بپردازند. این زیبایی به‌هنگام غروب و زمانی که هزاران تنالیته رنگی آسمان را احاطه می‌کنند به اوج خود می‌رسد. بنابراین ناگفته پیداست که بهترین اتاق‌های این هتل، آن‌هایی هستند که به تنگه بسفر دید داشته باشند. در فصل‌های گرم‌تر سال، مهمانان می‌توانند در دو استخر این هتل، استراحت و تفریح کنند.

  • امتیاز هتل سی وی کی پارک بسفروس در گوگل: 4.5

  • امتیاز سی وی کی پارک بسفروس در بوکینگ: 8.9

  • امتیاز هتل سی وی کی پارک بسفروس در تریپ ادوایزر: 4.5

موقعیت دقیق هتل سی وی کی پارک بسفروس روی نقشه 

LASTSECONDبسفروسس.jpg
نمای بیرونی هتل سی وی کی پارک بسفروس 
lastsecondسی وی کی.jpg
نمای یکی از اتاق‌های هتل سی وی کی پارک بسفروس

هتل گرند تارابیا استانبول (The Grand Tarabya Hotel)

گرند تارابیا، هتلی لوکس است که ساختمانی نسبتاً جدید و تازه‌ساز دارد. یکی از ویژگی‌های مهم این هتل لوکس استانبول، قرار گرفتنش در کنار تنگه بسفر و چشم‌انداز زیبای آن است. این هتل، خدمات رفاهی زیادی مثل استخر سرپوشیده، استخر روباز، سالن اسپا، سالن ماساژ و باشگاه را به‌شکل بیست‌و‌چهار‌ساعته به مهمانان خود عرضه می‌کند. صبحانه‌های هتل گرند تارابیا هم به‌عنوان یکی از گرانترین هتل های استانبول، طرف‌داران زیادی در بین مسافران دارد.

  • امتیاز هتل گرند تارابیا استانبول در گوگل: 4.6

  • امتیاز هتل گرند تارابیا استانبول در بوکینگ: 8.9

  • امتیاز هتل گرند تارابیا استانبول در تریپ ادوایزر: 4.5

موقعیت دقیق هتل گرند تارابیا استانبول روی نقشه

lastsecondتاراااا.jpg
گرند تارابیا از لوکس ترین هتل های استانبول
lastsecondتارابیا.jpg
فضای داخلی یکی از اتاق‌های هتل گرند تارابیا استانبول

هتل ویندهام گرند استانبول کالامیس مارینا (Wyndham Grand Istanbul Kalamis Marina Hotel)

هتل ویندهام گرند استانبول کالامیس مارینا از گرانترین هتل های استانبول محسوب می‌شود و برای یک سفر لوکس و به‌یاد‌ماندنی گزینه خوبی است. این هتل در قسمت آسیایی استانبول واقع شده است و فاصله کمی با جاذبه‌هایی مثل فنر باغچه دارد و علاوه‌بر این، دسترسی خوبی به مترو و مراکز خرید در اختیار شما قرار می‌دهد. سالن اسپا، باشگاه ورزشی، استخر و پارکینگ اختصاصی رایگان، از امکانات این هتل لوکس استانبول است. اگر از بین لوکس ترین هتل های استانبول، ویندهام گرند انتخاب شما بود، باید بدانید که صبحانه‌های لذیذ این هتل هم شهرت زیادی در بین مسافران دارد.

  • امتیاز هتل ویندهام گرند استانبول کالامیس مارینا در گوگل: 4.5

  • امتیاز هتل ویندهام گرند استانبول کالامیس مارینا در بوکینگ: 8.5

  • امتیاز هتل ویندهام گرند استانبول کالامیس مارینا در تریپ ادوایزر: 4.5

موقعیت دقیق هتل ویندهام گرند استانبول کالامیس مارینا روی نقشه

lastsecondنمای بیرون.jpg
فضای بیرونی هتل ویندهام گرند استانبول 
lastsecond گردن ویندهام.jpg
فضای داخلی یکی از اتاق‌های هتل ویندهام گرند استانبول 

سفر با تور استانبول

اگر در فکر سفر به استانبول هستید، خرید تور یکی از رایج‌ترین شیوه‌های سفر به این شهر زیباست. کافی است وارد بخش تور استانبول لست‌سکند شوید تا با فهرست بلندبالایی از انواع‌و‌اقسام تورها به این مقصد روبه‌رو شوید و بعد از مقایسه، تور مناسب خودتان را انتخاب و خرید کنید. مضاف بر این، با سرویس جدید ما یعنی سفرساز، شما می‌توانید تور شخصی خودتان را متناسب با سلیقه، بودجه و زمان‌بندی خودتان بسازید.

سخن آخر 

تنوع هتل‌های شهر‌ استانبول زیاد است و این تنوع برای هتل های لوکس استانبول هم صادق است. شما با هر بودجه، سلیقه‌ و نیازی می‌توانید هتل دلخواه‌تان را برای اقامت در این شهر پیدا کنید. ما در این مطلب، لوکس ترین هتل های استانبول را بررسی کردیم تا اگر عازم این شهر زیبا هستید و علاقه‌مندید تا در گرانترین هتل استانبول اقامت کنید، بتوانید از بین این هتل‌ها انتخابی مناسب با ذائقه و سلیقه‌تان داشته باشید.

شیدا چراغی
شیدا چراغی

یکی از خیل هزاران جوان مهندس ایرانی بودم و سرگردان در دنیای اعداد. با پرسه‌های آهسته در شهر، وارد دنیای سفر شدم. ذوق کشف جهان و دیدن نادیده‌ها را داشتم و شاید از آن بیشتر، قصه گفتن و قصه ساختن. امروز یک مسافر، قصه‌گو و تجربه‌گرای نوپا در دنیای سفرم. علاقه‌مند به آهسته قدم زدن در شهر، توجه به جزئیات، شنیدن خاطرات جوانی سالمندان و پرسه‌های بی‌هدف و کشف راز جهان.