بهترین هتل‌های منطقه شیشلی در استانبول + عکس و امکانات

4.7
از 6 رای
تقویم ۱۴۰۳ لست‌سکند - جایگاه K - دسکتاپ
بهترین هتل‌های منطقه شیشلی در استانبول
04 بهمن 1401 08:00
0

شاید هنگام بررسی مناطق و هتل‌های مناسب برای اقامت در استانبول به غیر از نواحی بسیار توریستی شهر مانند اطراف خیابان استقلال و میدان تکسیم، با تعدادی از بهترین هتل های شیشلی هم مواجه و برای انتخاب آن‌ها مردد شده باشید. منطقه شیشلی، ناحیه بزرگی از شهر استانبول است که در بخش اروپایی آن واقع شده و با مناطق مهم و شناخته شده‌ شهر مانند بشیکتاش و بی اوغلو همجوار است؛ به همین دلیل، این منطقه همیشه برای مسافران تور استانبول، دوست داشتنی است.

بسیاری از گردشگران که مقصد آن‌ها این شهر زیبای کشور ترکیه است، در هنگام سفر به استانبول، با انبوهی از هتل‌های باکیفیت و معروف مواجه می‌شوند که انتخاب را برایشان سخت می‌کند. در واقع، افرادی که قصد دارند اقامتی به دور از هیاهوی خیابان استقلال و نه‌چندان دور از جاذبه‌ها، مراکز خرید و حمل‌ونقل عمومی داشته باشند، منطقه شیشلی را مورد توجه و بررسی قرار می‌دهند.

در این مطلب از لست سکند قصد داریم بهترین هتل های منطقه شیشلی را معرفی کنیم تا با توجه به این لیست بتوانید تصمیم بهتری برای اقامتتان در این منطقه معروف بگیرید. 

نگاهی به منطقه شیشلی

ناحیه شیشلی که امروز از معروفترین محله های استانبول است، تا قرن نوزدهم یک منطقه روستایی بود که جهت شکار، کشاورزی و تفریح ​​مورد استفاده پادشاهان قرار می‌گرفت. در سال‌های آخر امپراتوری عثمانی و سال‌های اول جمهوری ترکیه یعنی اواخر قرن 19 و اوایل قرن 20، این منطقه به عنوان یک منطقه مسکونی برای طبقه متوسط جامعه ​​توسعه یافت و در آن خانه‌هایی به سبک فرانسوی ساخته شد. بدین ترتیب، خیابان‌های وسیعی در شیشلی به وجود آمد که اطراف آن را ساختمان‌های سنگی بزرگ با سقف‌های بلند و بالکن‌های ساخته شده از آهن فرفورژه احاطه کردند. این منطقه نظر مهاجران شهر استانبول را به خود جذب کرده است، همچنین یکی از اولین مناطقی است که خطوط تراموا، برق و گاز طبیعی در آن ایجاد شده و در دسترس ساکنانش قرار گرفت.

با گذشت زمان در ناحیه شیشلی، ساختمان‌های مدرن و بزرگ‌تر ساخته شدند. امروزه، شیشلی یک منطقه تجاری و لوکس است که در آن خیابان‌های عریض و ساختمان‌های بلند، ادارات، مغازه‌ها، بوتیک‌ها و بهترین مراکز خرید استانبول دیده می‌شوند. بسیاری از بهترین هتل‌های استانبول نیز در این منطقه قرار دارند.

lastsecond.ir-best hotels in Sisli Istanbul.jpg
منطقه شیشلی در استانبول

موقعیت و دسترسی به حمل‌ونقل عمومی در شیشلی

شیشلی با مناطق کاگیتانه، بشیکتاش، سارییر، ایوپ و بی اوگلو همسایه است. این منطقه ساحلی نیست و یکی از مناطق مرکزی شهری محسوب می‌شود که در خروجی پل بسفر واقع شده است. شیشلی که دهمین منطقه بزرگ استانبول است، با جمعیت انبوه و مراکز تجاری رو به رشد، حمل‌و‌نقل عمومی مناسبی نیز دارد. اگر می خواهید به شیشلی بروید، حمل و نقل عمومی استانبول بهترین گزینه است و تقریباً از هر نقطه‌ای در شهر به راحتی می‌توانید خود را به این منطقه برسانید. وسایل حمل و نقل عمومی مانند تراموا، مترو، اتوبوس، مینی بوس و ون در شیشلی وجود دارد که دسترسی شما را آسان‌تر می‌کنند. در زیر فاصله شیشلی تا برخی از نقاط مهم شهر استانبول ذکر شده است.

  • فاصله شیشلی تا میدان تکسیم: 6 دقیقه
  • فاصله شیشلی تا لونت: 10 دقیقه
  • فاصله شیشلی تا بشیکتاش: 23 دقیقه
  • فاصله شیشلی تا کادیکوی: 30 دقیقه
  • فاصله شیشلی تا باکرکوی: 34 دقیقه 
  • فاصله شیشلی تا فرودگاه جدید استانبول: 32 دقیقه 

بهترین هتل های شیشلی استانبول

شیشلی به دلیل موقعیت مناسب و همچنین نزدیک بودن به بسیاری از نقاط مهم استانبول، بسیاری از بهترین هتل‌های استانبول را در خود جای داده است. با اقامت در این هتل‌ها می‌توان دسترسی آسانی به جاذبه‌ها، رستوران‌ها و مراکز خرید استانبول داشت. در ادامه برخی از این هتل‌ها را معرفی خواهیم کرد. 

بهترین جاهای دیدنی استانبول

هتل رادیسون بلو شیشلی (Radisson Blu Hotel, Istanbul Sisli)

این هتل که از هتل های 5 ستاره شیشلی استانبول است، در بخش تجاری این منطقه و نزدیک به جاذبه‌های محلی و مراکز خرید قرار دارد و این موقعیت عالی، آن را به یکی از بهترین هتل های شیشلی تبدیل کرده است. این هتل  291 اتاق و سوئیت بزرگ دارد. بسیاری از اتاق‌های رادیسون بلو چشم اندازهای خیره‌کننده از شهر را در اختیار مسافران قرار می‌دهند. مهمانان می‌توانند غذاهای اصیل ترکی را در رستوران حمدی هتل تجربه کنند یا در طول روز در رستوران Steak n more Istan'bull غذای مورد علاقه‌شان را نوش جان کنند. هنگام اقامت در این هتل می‌توانید از دسترسی آسان به اتوبوس، مترو و حمل‌ونقل با کشتی و بازدید از ساختمان‌های تاریخی، موزه‌ها و مراکز خرید مجاور لذت ببرید.

  • آدرس هتل رادیسون بلو شیشلی: شیشلی، خیابان 9 می، پلاک 2
  • امکانات هتل رادیسون بلو شیشلی: پارکینگ،اینترنت پرسرعت رایگان (وای فای)، استخر، سالن بدنسازی، مرکز نگهداری از کودکان، حمل و نقل فرودگاهی، جکوزی، استخر بزرگسالان، استخر سرپوشیده، استخر روباز، استخر گرم، سونا، رستوران، صبحانه، مرکز تجاری با دسترسی به اینترنت، امکانات کنفرانس، اتاق های ملاقات، انبار چمدان، خشک شویی
  • امتیاز هتل رادیسون بلو شیشلی در گوگل: 4.7 از 5
  • امتیاز هتل رادیسون بلو شیشلی در تریپ ادوایزر: 4.5 از 5

 

موقعیت هتل رادیسون بلو شیشلی

hotel-exterior.jpg
هتل رادیسون بلو از بهترین هتل های شیشلی استانبول 
lastsecond.ir-best hotels in Sisli Istanbul 4.jpg
اتاق های هتل رادیسون بلو

هتل هیلتون استانبول بومونتی (Hilton Istanbul Bomonti Hotel)

یکی از محبوب‌ترین هتل های 5 ستاره شیشلی استانبول، هتل هیلتون است. این هتل در قلب این محله، منطقه بومونتی واقع شده و 10 دقیقه پیاده روی تا ایستگاه مترو عثمان بی و تنها یک ایستگاه تا میدان تقسیم فاصله دارد. هیلتون استانبول بومونتی بزرگترین هتل در استانبول است که 829 اتاق دارد که از این تعداد، 85 عدد سوئیت هستند که همگی چشم‌اندازهای پانوراما از شهر و تنگه بسفر دارند. رستوران The Globe رستوران اصلی این هتل است که غذاهای ترکی-مدیترانه‌ضای، گریل و غذاهای آسیایی را سرو می‌کند. علاوه بر آن، یک رستوران و یک کافه دیگر نیز در این هتل وجود دارد. 

این هتل در مجاورت کارخانه تاریخی بومونتی، مرکز فرهنگی و سرگرمی جدید شهر قرار دارد و تنها 15 دقیقه پیاده تا منطقه خرید لوکس نیشانتاشی فاصله دارد. با 15 دقیقه پیاده‌روی می‌توان به مرکز خرید جواهیر مال رسید. فرودگاه استانبول 50 کیلومتر با هتل هیلتون استانبول بومونتی فاصله دارد. بسیاری از گردشگرانی که همراه با تور استانبول بهمن ماه به این شهر سفر می‌کنند، با قیمت مناسب و خدمات عالی این هتل مواجه می‌شوند، زیرا در فصول کم مسافر استانبول، هتل هیلتون استانبول بومونتی ظرفیت بالایی برای پذیرش مسافر دارد و تعداد مراجعه کنندگان به این هتل در این فصل کمتر است.

  • آدرس هتل هیلتون استانبول بومونتی: شیشلی، خیابان سلحشور، پلاک 42
  • امکانات هتل هیلتون استانبول بومونتی: پارکینگ، اینترنت پرسرعت رایگان (وای فای)، استخر، مرکز تناسب اندام با سالن بدنسازی، حمل و نقل فرودگاهی، پارکینگ اختصاصی پولی در محل، جکوزی، سونا، کافی شاپ، رستوران، مرکز تجاری با دسترسی به اینترنت، امکانات کنفرانس، انبار چمدان، فروشگاه، پذیرش 24 ساعته، خشک شویی 
  • امتیاز هتل استانبول بومونتی در گوگل: 4.6 از 5
  • امتیاز هتل استانبول بومونتی در تریپ ادوایزر: 4.5 از 5

موقعیت هتل استانبول بومونتی 

lastsecond.ir-best hotels in Sisli Istanbul 6.jpg
هتل هیلتون استانبول بومونتی
lastsecond.ir-best hotels in Sisli Istanbul 7.jpg
هتل هیلتون بومونتی از بهترین هتل های منطقه شیشلی

هتل هیلتون استانبول بسفروس (Hilton Istanbul Bosphorus)

هتل هیلتون بسفروس یکی از بهترین هتل های 5 ستاره شیشلی استانبول محسوب می‌شود و میزبان گردشگرانی است که اقامتی لوکس و آرام مد نظرشان است. این هتل پنج ستاره با موقعیت عالی، مناظر خیره کننده و باغ‌های زیبا در محیطش، واحه‌ای از آرامش در میان شلوغی یکی از پر جنب و جوش‌ترین شهرهای جهان است. هیلتون بسفروس در قلب استانبول در فاصله چند قدمی میدان معروف تکسیم قرار دارد. هیلتون استانبول بسفروس 500 اتاق دارد که همگی شامل بالکن با چشم‌انداز خیره کننده تنگه بسفر یا باغ‌های محوطه هستند. هتل رستوران‌های متنوعی نیز دارد که غذاهای ترکی و بین‌المللی را برای مهمانان سرو می‌کنند. اگر قصد دارید تور استانبول نوروزی را برای اقامت در این هتل رزرو کنید، باید در نظر داشته باشید که به دلیل محبوبیت هتل‌های هیلتون میان گردشگران ایرانی و خارجی، ظرفیت آن در این مقطع زمانی محدود می‌شود و برای رزرو باید زودتر از فرا رسیدن این ایام اقدام کنید.

  • آدرس هتل هیلتون استانبول بسفروس: شیشلی، هاربیه، خیابان جمهوریت، پلاک 50
  • امکانات هتل هیلتون استانبول بسفروس: پارکینگ، اینترنت رایگان، استخر، مرکز تناسب اندام با سالن بدنسازی، ، پارکینگ اختصاصی پولی در محل، جکوزی، سونا، کافی شاپ، رستوران، زمین تنیس، زمین بازی بچه ها، حمل و نقل فرودگاهی، مرکز تجاری با دسترسی به اینترنت، امکانات کنفرانس، پذیرش 24 ساعته، خشک‌شویی
  • امتیاز هتل هیلتون استانبول بسفروس در گوگل: 4.5 از 5
  • هتل هیلتون استانبول بسفروس در تریپ ادوایزر: 4.5 از 5

 

موقعیت هتل هیلتون بسفروس

lastsecond.ir-best hotels in Sisli Istanbul 9.jpg
هتل هیلتون بسفروس از بهترین هتل های شیشلی
lastsecond.ir-best hotels in Sisli Istanbul 10.jpg
هتل هیلتون بسفروس

هتل ماریوت استانبول شیشلی (Istanbul Marriott Hotel Sisli)

هتل پنج ستاره ماریوت استانبول یکی از بهترین هتل های شیشلی استانبول است. این هتل مجلل با 35 طبقه، اتاق‌های مجهز رو به مناظر خیره کننده‌ تنگه بسفر و موقعیت مکانی مناسب، از اقامتگاه‌های بی‌نظیر و یکی از برترین هتل های 5 ستاره شیشلی استانبول است که مورد توجه بسیاری از گردشگران این شهر قرار می‌گیرد. اگر قصد دارید اقامتی بی عیب و نقص را در سفر به استانبول تجربه کنید، این هتل می‌تواند از گزینه‌های قطعی لیست شما باشد. مرکز خرید جواهیر تنها 450 متر و مرکز خرید پروفیلو در 1.4 کیلومتری و فرودگاه استانبول در 49 کیلومتری این هتل قرار دارند. ایستگاه مترو شیشلی تنها 350 متر با هتل فاصله دارد که دسترسی آسان را به سایر نقاط شهر فراهم می کند.  

  • آدرس هتل ماریوت استانبول شیشلی: شیشلی، مرکز، خیابان عابیده هوریت، پلاک 142
  • امکانات هتل ماریوت استانبول شیشلی: پارکینگ خودرو، وای فای، استخر، مرکز تناسب اندام با سالن بدنسازی، حمل و نقل فرودگاهی، امکانات کنفرانس، جکوزی، سونا، رستوران، انبار چمدان، پذیرش 24 ساعته، خشک‌شویی
  • امتیار هتل ماریوت استانبول شیشلی در گوگل: 4.5 از 5
  • امتیاز هتل ماریوت استانبول شیشلی در تریپ ادوایزر: 4.5 از 5

 

موقعیت هتل ماریوت استانبول شیشلی

lastsecond.ir-best hotels in Sisli Istanbul 12.jpg
هتل ماریوت استانبول شیشلی 
lastsecond.ir-best hotels in Sisli Istanbul 11.jpg
هتل ماریوت استانبول از بهتریت هتل های شیشلی

هتل فیرمونت کواسار استانبول (Fairmont Quasar Istanbul)

هتل فیرمونت کواسار یکی از بهترین هتل های شیشلی استانبول است که چشم‌انداز بسیار زیبایی از تنگه بسفر دارد. این هتل 5 ستاره یک اقامتگاه مجلل و بین‌المللی است که در قلب منطقه تجاری مجیدیه کوی، نزدیک به لونت واقع شده است. فیرمونت هتل استانبول با 209 اتاق، که شامل 25 سوئیت و 40 اتاق وی آی پی است، به همراه مجموعه‌ای متنوع از رستوران‌ها و کافه‌ها اقامتی آرام و خاطره‌انگیز را برای مسافران به ارمغان می‌آورد. این هتل فاصله اندکی تا مرکز خرید زورلو، جواهیر، پروفیلو دارد. 

  • آدرس هتل فیرمونت کواسار استانبول: شیشلی، مجیدیه کوی، خیابات بویوک دره، پلاک 76
  • امکانات هتل فیرمونت کواسار استانبول: پارکینگ، اینترنت پرسرعت رایگان (وای فای)، استخر، مرکز تناسب اندام با سالن بدنسازی، ، حمل و نقل فرودگاهی، جکوزی، سونا، کافی شاپ، رستوران، مرکز تجاری با دسترسی به اینترنت، امکانات کنفرانس، انبار چمدان، میز پذیرش 24 ساعته، خشک شویی
  • امتیاز هتل فیرمونت کواسار استانبول در گوگل: 4.6 از 5
  • امتیاز هتل فیرمونت کواسار استانبول در تریپ ادوایزر: 4.5 از 5

موقعیت هتل فیرمونت کواسار شیشلی

lastsecond.ir-best hotels in Sisli Istanbul 14.jpg
هتل فیرمونت کواسار از بهترین هتل های شیشلی
lastsecond.ir-best hotels in Sisli Istanbul 152.jpg
هتل فیرمونت کواسار شیشلی

هتل اس تی رجیس استانبول (The St. Regis Istanbul)

هتل پنج ستاره اس تی رجیس استانبول در قلب محله نیشانتاشی واقع شده است. این هتل لوکس، یک استخر سرپوشیده و یک تراس با نمای شهر دارد که آن را بسیار منحصر ‌به‌فرد می‌کند. تمام اتاق‌های این هتل مزین به نقاشی‌ها و مجسمه‌های اصلی از هنرمندان معاصر ترکیه هستند. در پشت بام هتل، رستورانی بی‌نظیر قرار دارد که غذاهای ترکی و بین‌المللی را برای مهمانان سرو می‌کند. این هتل تا کاخ دولما باغچه که از جاذبه‌های مهم استانبول است تنها 1.1 کیلومتر فاصله دارد. همچنین فاصله آن از فرودگاه استانبول 50 کیلومتر است. خدمات عالی هتل سنت رجیس آن را به یکی از بهترین هتل های شیشلی استانبول تبدیل کرده است. 

  • آدرس هتل اس تی رجیس استانبول: شیشلی، نیشانتاشی، خیابان میم کمال
  • امکانات هتل اس تی رجیس استانبول: پارکینگ، اینترنت پرسرعت رایگان (وای فای)، استخر، مرکز تناسب اندام با سالن بدنسازی، رستوران، حمل و نقل فرودگاهی، مرکز تجاری با دسترسی به اینترنت، امکانات کنفرانس، تراس پشت بام، نگهبانی 24 ساعته، انبار چمدان، پذیرش 24 ساعته، خشک‌شویی 
  • امتیاز هتل اس تی رجیس استانبول در گوگل: 4.6 از 5
  • هتل اس تی رجیس استانبول در تریپ ادوایزر: 4.5 از 5

موقعیت هتل اس تی رجیس استانبول

lastsecond.ir-best hotels in Sisli Istanbul 156.jpg
هتل اس تی رجیس از بهترین هتل های شیشلی استانبول
lastsecond.ir-best hotels in Sisli Istanbul 191919.jpg
هتل اس تی رجیس استانبول

هتل گرند حیات استانبول (Grand Hyatt Istanbul)

هتل پنج ستاره گرند حیات استانبول، محیطی مدرن، شیک و راحت را در اختیار مسافرانش قرار می‌دهد. این هتل، 360 اتاق و سوئیت لوکس با چشم‌اندازی تماشایی از شهر، استخر یا تنگه بسفر دارد و تنها چند دقیقه با میدان تکسیم، بناهای تاریخی از جمله ایاصوفیه، مسجد آبی و کاخ توپکاپی فاصله دارد. گرند حیات یکی از بهترین هتل‌ های منطقه شیشلی است که چندین رستوران و کافه را برای پذیرایی از مهمانان در نظر گرفته است. خدمات این هتل انتظار شما را از یک هتل پنج ستاره در استانبول برآورده می‌کند.

  • آدرس هتل گرند حیات استانبول: شیشلی، هاربیه، خیابان تاشکیشلا، پلاک 1
  • امکانات هتل گرند حیات استانبول: پارکینگ، ، اینترنت پرسرعت رایگان (وای فای)، استخر، مرکز تناسب اندام با سالن بدنسازی، حیوانات خانگی مجاز، پارکینگ اختصاصی پولی در محل، سونا، رستوران، مرکز تجاری با دسترسی به اینترنت، امکانات کنفرانس، نگهبانی 24 ساعته، انبار چمدان، دربان، درمانگاه، چک این 24 ساعته، خشک‌شویی
  • امتیاز هتل گرند حیات استانبول در گوگل: 4.5 از 5
  • امتیاز هتل گرند حیات استانبول در تریپ ادوایزر: 4.5 از 5

 

موقعیت هتل گرند حیات استانبول

lastsecond.ir-best hotels in Sisli Istanbul 500.jpg
هتل گرند حیات استانبول از بهترین هتل های شیشلی استانبول
lastsecond.ir-best hotels in Sisli Istanbul 456879.jpg
هتل گرند حیات استانبول 

هتل گرند جواهیر (Grand Cevahir Hotel)

هتل پنج ستاره گرند جواهیر در 3.8 کیلومتری میدان تقسیم و 1.1 کیلومتری مرکز خرید جواهیر واقع شده است و یکی از هتل های معروف منطقه شیشلی محسوب می‌شود. این اقامتگاه شاتل رایگان ساعتی به میدان تقسیم و مرکز خرید جواهیر برای مسافرانش در نظر گرفته است که دسترسی به این دو نقطه توریستی را برای آن‌ها آسان می‌کند. رستوران دلیز و رستوران سلطان دو سالن پذیرایی این هتل هستند که با انواع غذاهای ترکی و بین‌المللی از مهمانان پذیرایی می‌کنند. هتل گرند جواهیر تا فرودگاه استانبول در حدود 47 کیلومتر فاصله دارد.

  • آدرس هتل گرند جواهیر: شیشلی، محله ادیپ آدیوار، خیابان داروعاجزه، پلاک 5
  • امکانات هتل گرند جواهیر: پارکینگ رایگان، اینترنت پرسرعت رایگان (وای فای)، استخر، مرکز تناسب اندام با سالن بدنسازی، حمل و نقل فرودگاهی و شاتل به مراکز دیدنی، رستوران، مرکز تجاری با دسترسی به اینترنت، امکانات کنفرانس، میز پذیرش 24 ساعته، خشک شویی
  • امتیاز هتل گرند جواهیر در گوگل: 4.3  از 5
  • امتیاز هتل گرند جواهیر در تریپ ادوایزر: 3.5 از 5

 

موقعیت هتل گرند جواهیر

lastsecond.ir-best hotels in Sisli Istanbul 456789.jpg
هتل گرند جواهیر
lastsecond.ir-best hotels in Sisli Istanbul 47.jpg
هتل گرند جواهیر از بهترین هتل های شیشلی استانبول

هتل آوانتگارد شیشلی (Avantgarde Hotel Sisli)

هتل  آوانتگارد شیشلی یک هتل آپارتمان در شیشلی استانبول است که میان گردشگران ایرانی نیز بسیار پرطرفدار است. این هتل که یکی از بهترین هتل های 4 ستاره شیشلی محسوب می‌شود و البته به دلیل قیمت مناسب نسبت به هتل‌های پنج ستاره، نظر بیشتر گردشگران تور اقساطی استانبول را نیز به خود جلب کرده است. فاصله این هتل تا ایستگاه متروی تقسیم 3.9 و تا فرودگاه استانبول 32 کیلومتر است. با اقامت در هتل آوانتگارد می‌توانید با یک دقیقه پیاده‌روی به ایستگاه مترو شیشلی و مرکز خرید جواهیر برسید. موقعیت مکانی مناسب و نزدیکی هتل آوانتگارد شیشلی به بسیاری از جاذبه‌های دیدنی استانبول، مانند کاخ دولما باغچه و برج گالاتا، این اقامتگاه را در لیست انتخابی مسافران این شهر قرار می‌دهد. 

  • آدرس هتل آوانتگارد شیشلی: شیشلی، مرکز، کوچه استقلال، پلاک 5-3
  • خدمات هتل آوانتگارد شیشلی: توقفگاه خودرو، اینترنت رایگان، مرکز تناسب اندام با سالن بدنسازی، کافی شاپ، حمل و نقل فرودگاهی، مرکز تجاری با دسترسی به اینترنت، اتاق های ملاقات، چک این 24 ساعته، رستوران، تاکسی سرویس، خشک شویی
  • امتیاز هتل آوانتگارد شیشلی در گوگل: 4.1 از 5
  • امتیاز هتل آوانتگارد شیشلی در تریپ ادوایزر: 4 از 5

 

موقعیت هتل آوانتگارد شیشلی

lastsecond.ir-best hotels in Sisli Istanbul 745789.jpg
هتل آوانتگارد از هتل های 4 ستاره شیشلی استانبول
lastsecond.ir-best hotels in Sisli Istanbul 852589.jpg
هتل آوانتگارد شیشلی از بهترین هتل های شیشلی استانبول

هتل دیوان استانبول سیتی (Divan Istanbul City)

هتل دیوان استانبول سیتی یکی از محبوب‌ترین هتل های 4 ستاره شیشلی استانبول است. این هتل موقعیت مرکزی در قلب استانبول دارد و دسترسی آن به سایر نقاط شهر و همچنین جاذبه‌های گردشگری استانبول بسیار عالی است. ایستگاه مترو شیشلی تنها 800 متر با هتل فاصله دارد. مراکز خرید محبوبی مانند مرکز خرید جواهیر و آستوریا در چند قدمی هتل دیوان استانبول قرار دارند. مرکز خرید زورلو 2 کیلومتر و میدان تقسیم در 4.5 کیلومتری هتل قرار دارند. این هتل تا فرودگاه استانبول 49 کیلومتر فاصله دارد.

  • آدرس هتل دیوان استانبول سیتی: شیشلی، فولیا، بویوکدره، پلاک 84
  • خدمات هتل دیوان استانبول سیتی: اینترنت پرسرعت رایگان (وای فای)، مرکز تناسب اندام با سالن بدنسازی، حمل و نقل فرودگاهی، امکانات کنفرانس، رستوران، خشک شویی
  • امتیاز هتل دیوان استانبول سیتی در گوگل: 4  از 5 
  • امتیاز هتل دیوان استانبول سیتی در تریپ ادوایز: 4 از 5

 

موقعیت هتل دیوان استانبول سیتی

lastsecond.ir-best hotels in Sisli Istanbul 123.jpg
هتل دیوان استانبول سیتی از هتل های 4 ستاره شیشلی استانبول
lastsecond.ir-best hotels in Sisli Istanbul 2019.jpg
هتل دیوان سیتی استانبول از بهترین هتل های شیشلی استانبول

هتل ایستانروم بای کی ای او (Istanroom by KEO)

اگر به دنبال یک هتل آپارتمان در شیشلی استانبول هستید که از نظر کیفیت، امکانات و موقعیت، رضایت شما را در سفرتان جلب کند، هتل ایستانروم یک گزینه مناسب خواهد بود. این اقامتگاه که از هتل های 3 ستاره شیشلی استانبول محسوب می‌شود، 2.6 کیلومتر تا میدان تقسیم، 3.2 کیلومتر تا خیابان استقلال، 3.2 کیلومتر تا کاخ دولما باغچه و 35 کیلومتر تا فرودگاه استانبول فاصله دارد و دسترسی خوبی را برای مسافرانش فراهم می‌کند. 

  • آدرس هتل ایستانروم بای کی ای او: شیشلی، جمهوریت، خیابان ارگنکن، پلاک 32
  • خدمات هتل ایستانروم بای کی ای او: پارکینگ خصوصی پولی در نزدیکی، اینترنت پرسرعت رایگان (وای فای)، حمل و نقل فرودگاهی، انبار چمدان، میز پذیرش 24 ساعته، پارکینگ خیابان، سرویش خشک شویی
  • امتیاز هتل ایستانروم بای کی ای او در گوگل: 4.8 از 5
  • امتیاز هتل ایستانروم بای کی ای او در تریپ ادوایزر: 5 از 5

 

موقعیت هتل ایستانروم بای کی ای او 

lastsecond.ir-best hotels in Sisli Istanbul 2225.jpg
هتل آپارتمان ایستانروم در شیشلی استانبول
lastsecond.ir-best hotels in Sisli Istanbul 1819.jpg
هتل ایستانروم

آدا سوئیتز نیشانتاشی (Ada Suites Nisantasi) 

آدا سوئیتز هتل سه ستاره، یک هتل آپارتمان در شیشلی استانبول است. کیفیت و خدمات و همچنین موقعیت این اقامتگاه آن را از باقی هتل های 3 ستاره شیشلی متمایز می‌کند. این هتل حدود 2.5 کیلومتر تا برج ساعت دولما باغچه، 2.9 کیلومتر تا کاخ دولما باغچه و 3.5 کیلومتر تا ایستگاه مترو تکسیم فاصله دارد. میدان تقسیم در 3.5 کیلومتری هتل و خیابان استقلال در 4.1 کیلومتری و فرودگاه استانبول در 34 کیلومتری هتل قرار دارند. 

  • آدرس آدا سوئیتز هتل: شیشلی، تشویکیه، کوچه فولیا، پلاک 3
  • خدمات آدا سوئیتز هتل: اینترنت پرسرعت رایگان (وای فای)، صبحانه رایگان، حمل و نقل فرودگاهی
  • امتیاز آدا سوئیتز هتل در گوگل: 4.6 از 5
  • امتیاز آدا سوئیتز هتل در تریپ ادوایزر: 5 از 5

موقعیت هتل آدا سوئیتز نیشانتاشی

lastsecond.ir-best hotels in Sisli Istanbul 78.jpg
هتل آدا سوئیتز از هتل های 3 ستاره شیشلی استانبول
lastsecond.ir-best hotels in Sisli Istanbul 4878.jpg
هتل آدا سوئیتز نیشانتاشی

سخن آخر

اگر به دنبال هتل‌هایی هستید که از هیاهو و شلوغی مناطق توریستی مهم شهر، مانند خیابان استقلال فاصله داشته باشند، در عین حال دسترسی خوبی به بهترین مناطق و جاذبه‌های گردشگری شهر، رستوران‌ها و بهترین کافه های استانبول به شما بدهند، منطقه شیشلی بهترین انتخاب شما خواهد بود. این منطقه مملو از هتل‌های باکیفیت است که با کمی کنکاش در آن‌ها می‌توانید بهترینشان را انتخاب کنید. برای گزینش میان بهترین هتل های شیشلی استانبول، ما لیستی از برخی هتل‌ها را در این مطلب در اختیار شما قرار دادیم که با بررسی گزینه‌های آن بتوانید تصمیم خوبی برای اقامت در این منطقه مهم از شهر استانبول بگیرید. اگر شما نیز هتلی مناسب در منطقه شیشلی می‌شناسید که تجربه اقامت در آن را داشتید، می‌توانید در بخش نظرات آن را معرفی کرده و به کاربران دیگر نیز در انتخابشان کمک کنید. 

 

تألیف: تیم نویسندگان لست‌سکند

غزاله مظلوم پرست
غزاله مظلوم پرست

وقتی یک رشته تحصیلی نامرتبط با شغل، ذوق دانستن، عشق به نوشتن و علاقه به گردشگری درون من به هم رسید، تبدیل به ترکیب عجیبی با عنوان «زیست‌شناس نویسنده در حوزه گردشگری» شدم! وقتی که می‌نویسم، روحم همراه نوشته‌هایم سفر می‌کند. آنچه من را دست به قلم می‌کند، عشق به سفر است. اکنون با هر نوشته، نقطه جدیدی از جهان را کنکاش می‌کنم که شاید هیچگاه موفق‌ به دیدنش نشوم!