8 برنامه مفید سفر که بدون اینترنت نیز کار می کنند

4.6
از 14 رای
تقویم ۱۴۰۳ لست‌سکند - جایگاه K - دسکتاپ
برنامه های سفر که بدون نیاز به اینترنت هم کار می کنند + تصاویر
03 اردیبهشت 1397 12:00
4

 

8 برنامه مفید سفر که بدون اینترنت نیز کار می کنند

اگر شما هم در سفرهای خود نمی توانید از اینترنت خط همراه خود یا حتی هات اس پات (hotspot) استفاده کنید، می دانید که چقدر پیدا کردن اینترنت رایگان در مقاصد سخت است. بسیاری از مسافران برنامه سفرهای خود را با تلفن همراه و کامپیوترهای خود انجام می دهند بنابراین خیلی طبیعی است در طول سفر به اینترنت متکی باشند. برای انتخاب مسیر و دریافت توصیه به منظور انتخاب یک رستوران از اینترنت استفاده می کنید اما قبول کنید که پیدا کردن یک وایفای رایگان می تواند زمان با ارزشتان را در سفر از دست بدهید یا حتی مجبور باشید از شبکه ها غیر امن که برای اطلاعات شما خطرناک هستند استفاده کنید. به این منظور یک مجموعه از اپلیکیشن های سفر که به صورت آف لاین کار می کنند برای سفر بسیار مهم هستند.

 

XE Currency 

8 برنامه مفید سفر که بدون اینترنت نیز کار می کنند

با استفاده از این ماشین حساب آف لاین نیازی به حفظ مبادلات ارز نیستید. برنامه تبدیل ارز XE نه تنها برای دریافت نرخ ارز مستقیم مفید هست بلکه به شما اجازه می دهد تا در همان زمان به مبادلات ارزهای چندگانه در یک زمان نگاه کنید بنابراین شما همیشه یک ایده ی خوب از اینکه چطور پولتان را خرج کنید را دارید.

اندروید

ios

 

CityMaps

8 برنامه مفید سفر که بدون اینترنت نیز کار می کنند

هنگامی که یک روز شلوغ به یک شهر بزرگ سفر می کنید که شامل حمل و نقل عمومی یا خیابان های با نام های گیج کننده هست، نیاز به یک راهنمایی دقیق بروی دست خود دارید. مطمئنا شما می توانید یک نقشه کاغذی از شهر در اختیار داشته باشید اما این نقشه به شما اجازه نمی دهد که اگر راهی را اشتباه رفتید مشخص کند یا اگر در بین راه چیزی ارزش دیدن داشته، بداند. با استفاده از Citymaps می توانید یک نقشه آفلاین از مقصد خود قبل از سفر دانلود کنید سپس وقتی که تلفن همراه شما برای دریافت راهنمایی ها و توصیه ها در مورد اینکه کجا بروید به اینترنت وصل نیست به کمک شما بیاید. این نقشه ها به شما اجازه می دهد حتی نقاطی را که شما به آن علاقه دارید یا در اولویت تان است به نقشه اضافه کنید. 

اندروید

ios

 

اپلیکیشن  کتاب های راهنما

8 برنامه مفید سفر که بدون اینترنت نیز کار می کنند

هیچ چیز برای مسافرت های آینده هیجان انگیزه تر از خرید کتاب راهنما نیست. اما در واقع تصور داشتن یک کتاب در دست در حالی که در یک شهر جدید در حال کاوش هستید، می تواند برای شما عذاب آور باشد. برای همین پیشنهاد می کنم کتاب های راهنمای هر شهر که به آن علاقه دارید را دانلود کنید و در بخش اپلیکیشن های سفر خود نگهدارید. برنامه های مثل Travel + Leisure یا Lonely Planet قبل از سفر در تلفن همراه خود داشته باشید. بسیاری از تابلوهای گردشگری همچنین پیشنهادات برنامه های خوب برای هر شهر را ارائه می دهند. بنابراین جستجویی سریع و حرفه ای در شهر برای بازدید کار سختی نیست.

 

سرویس ترجمه گوگل (Google Translate)

8 برنامه مفید سفر که بدون اینترنت نیز کار می کنند

پیاده روی در اطراف شهر با یک دیکشنری جیبی را فراموش کنید- با سرویس ترجمه گول شما می توانید زبان های مختلفی را در تلفن خود ذخیره کنید و حتی زمانی که به اینترنت دسترسی ندارید نیز از آن استفاده کنید. دانلود زبان از هر کشوری را قبل از سفر به آن کشور انجام دهید و با اصول و دستورالعمل آن آشنا شوید. جالبترین قسمت این برنامه ویژگی لنز آن است. این ویژگی به شما اجازه می دهد از هر متنی با هر زبانی عکس بگیرید و  آن را وارد برنامه کنید در نهایت ترجمه انگلیسی آن را دریافت کنید. زمانی که در رستوران می خواید غذا سفارش دهید یا نشانه های خیابان ها شما را گیج کرده اند این برنامه به شما کمک می کند که راه را پیدا کنید.

اندروید

ios

 

تریپ ادوایز (TripAdvisor)

8 برنامه مفید سفر که بدون اینترنت نیز کار می کنند

اگر دوست دارید از برنامه تریپ ادوایز استفاده کنید ولی مطمئنید که در سفرتان دسترسی به اینترنت ندارید وقتش هست شما را با نسخه ی آف لاین این برنامه آشنا کنیم. با استفاده از ویژگی «Downloaded Cities» شما می توانید همه رستوران ها، موزه ها، هتل ها و هر چیز دیگر در شهر مورد نظرتان را دانلود کنید. شما در این نسخه قادر خواهید بود در بین نظرات و عکس ها بچرخید و حتی هر چیزی را بر روی نقشه تعیین کنید. این برنامه همچنین به شما میگوید دانلود هر بخش به چه میزان حافظه در تلفن همراه شما نیاز دارد که بتوانید فضای داخلی تلفن همراه خود را مدیریت کنید. دکمه Downloaded Cities را درنوار کناری برنامه جستجو کنید.

اندروید

ios

 

HERE WeGo

8 برنامه مفید سفر که بدون اینترنت نیز کار می کنند

اگر شما هم در حال برنامه ریزی برای استفاده از حمل و نقل عمومی در سفرتان هستید، بنابراین به یک برنامه ی حمل و نقل ویژه نیاز دارید که بدون اینترنت برای شما کار کند یک برنامه مانند HereWeGo. به مانند اکثر برنامه های آف لاین ابتدا شما باید نقشه شهر مورد نظر خود را دانلود کنید و بعد قادر هستید مسیرهای و دسترسی ها مورد نیازتون را بدون اینترنت چک کنید. یکی از ویژگی های جالب این برنامه میانبر «Go Home» هست که شما می توانید در ابتدا لوکیشن خانه خود را در نقشه مشخص کنید و بعد در هر جایی و هر مکانی که هستید با فشردن یک دکمه مسیر رفتن به خانه را مشخص کنید. این برنامه همچنین یک سری اطلاعات مفید دیگر نیز به شما ارائه می دهد مانند قیمت بلیت، مدت زمان سفر و حتی نقشه های سه بعدی از لوکیشن های داخلی مانند داخل پاساژ ها یا صحنه های ورزشی.

اندروید

ios

 

Google Trips

8 برنامه مفید سفر که بدون اینترنت نیز کار می کنند

اگر شما هم مانند من برای هر چیزی به برنامه های گوگل اعتماد می کنید بنابراین برنامه Google Trips یک برنامه کامل برای سفر شما است. این برنامه مجموعه ای از برنامه های رزرواسیون های پرواز، هتل ها، رزرواسیون Airbnb و حتی مکان های که روی گوگل مپ به عنوان مکان های مورد علاقه تان اضافه کردید را نشان می دهد. البته این برنامه آن لاین است اما شما می توانید به صورت آف لاین نیز از این برنامه استفاده کنید. در جای که دسترسی به اینترنت دارید برنامه را باز کنید و هر فایلی که نیاز دارید را اجازه بدهید باز بماند. این بخش ها تا زمانی که بسته نشده باشند حتی بدون اینترنت نیز به شما خدمات و اطلاعات را ارائه می دهند.

اندروید

ios

 

Offline Browser

8 برنامه مفید سفر که بدون اینترنت نیز کار می کنند

حتی اگر همه ی برنامه های که در بخش قبلی معرفی کردیم را هم داشته باشید باز هم بعضی اوقات نیاز به یک سری اطلاعات دارید که فقط در اینترنت پیدا می شود، بنابراین به من اجازه دهید که برنامه Offline Browser  را معرفی کنم. با این برنامه که فعلا برای گوشی های اندروید قابل دسترسی هست، به شما اجازه می دهد هر لینک از هر بخش از اینترنت را ذخیره کنید و بعدا آن را مطالعه کنید. شما دیگر نگران میلیون ها اسکرین شات یا بسته شدن صفحه های اینترنتی خود نیستید. با این برنامه شما هر چیزی که نیاز دارید از مقالات منابع مرجع تا تصاویر یک مکان گردشگری در انگشتان شما هستند بدون نگرانی در مورد اینکه کجای جهان قرار گرفته اید.

اندروید

 

منبع: smartertravel

 

فاطمه فراهانی
فاطمه فراهانی