بهترین تورهای گردشگری ماهیگیری دنیا

4.7
از 3 رای
تورهای ایرانگردی لست‌سکند - جایگاه K دسکتاپ
بهترین تورهای گردشگری ماهیگیری دنیا را بشناسید!
31 مرداد 1397 09:00
0

یکی از بهترین تفریحات در تعطیلات تابستانه، سفرهای دریایی است. قایق‌سواری در میان رودها و دریاها حسابی حال‌وهوای مسافران را تغییر می‌دهد. قایق‌سواری تفریحی پرهزینه نیست اما می‌تواند خاطراتی به‌یادماندنی را برایتان به‌وجود بیاورد.

ماهیگیری در قایق می‌تواند احساس آرامش فوق‌العاده‌ای داشته باشد. در مناطق متعددی در سراسر دنیا امکان ماهیگیری وجود دارد و علاقه‌مندان می‌توانند با تهیه تورهای ماهیگیری یا همراه شدن با محلیان به قایق‌سواری و ماهیگیری بپردازند. اگر شما هم همیشه رویای ماهیگیری و خلوت کردن با طبیعت را داشته‌اید تا انتهای این مطلب همراهمان باشید چون در اینجا به معرفی بهترین تورهای ماهیگیری در جهان خواهیم پرداخت. کافیست اطلاعات هرچند کمی درباره‌ ماهیگیری به‌دست بیاورید و کوله کوچکی ببندید و قدم به مسیر سفر بگذارید. از یاد نبرید که ماهیگیری مزایای زیادی دارد مانند آرامش اعصاب، آشنایی با مناطق جدید، همسفر شدن با طبیعت‌گردان و ماهیگیران و... البته حواستان باشد که ماهیگیری نباید به محیط زیست آسیب بزند و برای جلوگیری از آسیب رساندن، نباید در فصول تخم‌ریزی ماهی‌ها به ماهی‌گیری بروید. فصل تخم‌ریزی ماهی‌ها از ابتدای اسفند تا خرداد ماه هر سال است.

بهترین تورهای ماهیگیری دنیا

1-واپورتو vaporetto، ونیز

این تور قایق‌های نسبتا کوچکی را در اختیار علاقه‌مندان قرار می‌دهد. گردشگران می‌توانند با خیالی آسوده با این تورهای ماهیگیری در آبراهه‌های ونیز گشت‌وگذار کنند و حین ماهیگیری از مناظر دلفریب شهر نیز لذت ببرند. واپورتو از محبوب‌ترین مکان‌های دنیا برای ماهیگیری در نزد گردشگران است. از نظر بسیاری از گردشگران واپورتو یک تور ماهیگیری فوق‌العاده و غیرقابل باور است.

واپورتو vaporetto، ونیز

واپورتو vaporetto، ونیز

2-Vancouver Ferries، ونکوور

این تور ماهیگیری نیز طرفداران زیادی دارد. گردشگرانی که این تور را انتخاب می‌کنند باید به ونکوور کانادا بروند. کشتی‌های مجهز و مناسب برای ماهیگیری و طبیعت شگفت انگیز این تور نظر هرکسی را به خود جلب می‌کند. مهمترین نکته‌ای که این تور را از دیگر همتایانش متمایز می‌کند مناظر مختلفی است که مسافران حین ماهیگیری خواهند دید. قله های پوشیده از برف و جنگل‌های انبوه تنها گوشه‌ای از جذابیت‌های این تور هستند.

Vancouver Ferries، ونکوور

Vancouver Ferries، ونکوور

3-استیتن آیلند، جنوب نیویورک

هیچ می‌دانستید که می‌توانید نمای زیبای شهر نیویورک را در حالی به تماشا بنشینید که در کشتی، خیلی آرام حرکت می‌کنید؟ ماهیگیری در اطراف جزایر استیتن آیلند این رویا را تبدیل به واقعیت می‌کند. هوای خوب، تماشای جاذبه‌های مشهوری چون مجسمه آزادی و سواحل ناب منطقه، این تور را به یکی از محبوب‌ترین تورهای ماهیگیری دنیا تبدیل کرده‌اند.

استیتن آیلند، جنوب نیویورک

استیتن آیلند، جنوب نیویورک

4-سائوسالیتو، کالیفرنیا

این تور جذاب تنها 30 دقیقه طول می‌کشد اما در همین مدت کوتاه، تجربه‌ی جالبی را برای گردشگران فراهم می‌آورد. ‏کشتی‌های این تور، بزرگ و مجهز هستند و مسافرانشان را از مناطقی عبور می‌دهند که بتوانند مشهورترین نقاط ‏سائوسالیتو را ببینند و از ماهیگیری نیز لذت ببرند.

سائوسالیتو، کالیفرنیا

سائوسالیتو، کالیفرنیا

‏5- کانال استریت، نیو اورلئان

نیو اورلئان شهر بسیار زیبایی است، اگر تور ماهیگیری این دیار را رزرو کنید نیو اورلئان همانند فرشته‌ای نورانی پیش ‏چشمانتان خواهد درخشید. کشتی‌های این تور علاقه‌مندان را روی رودخانه‌ی می‌سی‎سی‎پی به حرکت در‌می‌آورد. حس ‏خوش نسیم و صدای رود و درخشش شهر در هنگام غروب خورشید از مزایای ماهیگیری در این مسیر هستند.

کانال استریت، نیو اورلئان

کانال استریت، نیو اورلئان

‏6-بریزبین، استرالیا

بریزبین یکی از شهرهای استرالیاست که همانند دیگر شهرهای این قاره، طبیعتی فوق‌العاده دارد. اگر به ماهیگیری ‏علاقه‌مند باشید باید بگوییم که قایق‌ و کشتی‌سواری در بریزبین بی تردید به یکی از بهترین تجربه‌های سفرتان تبدیل ‏خواهد شد. این تورهای ماهیگیری امکان صرف شامی رمانتیک در کشتی را نیز فراهم می‌کنند.

بریزبین، استرالیا

بریزبین، استرالیا

‏7-استار فری، هنگ کنگ

Star Ferry‏ شهرت زیادی در چین دارد. قایق‌های مخصوص ماهیگیری این تور، مسافرانشان را به منطقه‌ی مسکونی ‏کاولون و جزایر هنگ کنگ می‌برند. علاوه بر چشم‌انداز جذابی که این تورها در اختیار علاقه‌مندان قرار می‌دهند، مسافران ‏می‌توانند آسمان خراش‌های مشهور شهر را نیز مشاهده کنند و در آرامش کامل از ماهیگیریشان لذت ببرند.

استار فری، هنگ کنگ

استار فری، هنگ کنگ

‏8-مرسی فری، اروپا

Mersey Ferry یکی از قدیمی‌ترین و مشهورترین تورهای ماهیگیری در اروپاست. اگر به ماهیگیری و کشف اقیانوس با ‏کشتی و قایق علاقه‌مند هستید این تور بهترین گزینه برای شما خواهد بود. شهرت جهانی این تور بی‌دلیل نیست و حتما ‏رضایت شما را جلب خواهد کرد. توجه داشته باشید که امکان رزرو آنلاین همه‌ی تورهایی که به آنها پرداختیم وجود دارد ‏پس همین حالا برای سفرتان برنامه‌ریزی کرده و برای تحقق رویاهایتان یک قدم بردارید.‏

مرسی فری، اروپا

مرسی فری، اروپا

منبع: youramazingplaces.com

زهرا میرزایی