هتل رکسوس بلدیبی، کمر (Rixos Beldibi)

4.3
از 22 رای
تقویم ۱۴۰۳ لست‌سکند - جایگاه K - دسکتاپ
دومین هتل برتر شهر کمر ترکیه با فضایی بکر
27 اسفند 1399 08:00
0

هتل 5 ستاره و all inclusive  رکسوس بلدیبی را می‌توان از میان 71 هتل شهر کمر، دومین هتل برتر دانست که از ویژگی‌های ممتازی برخوردار است. هتل رکسوس بلدیبی همانطور که از نامش مشخص است، یکی از هتل‌های کمپانی رکسوس است که در سال 2014 ساخته شد. اگر مسافر تور آنتالیا هستید و تمایل دارید در سواحل کمر تعطیلات به یادماندنی را بگذارنید، نام هتل رکسوس بلدیبی را به خاطر بسپارید و در ادامه مطلب همراه لست سکند باشید تا اطلاعات بیشتری از آن کسب کنید.   

موقعیت هتل رکسوس بلدیبی

هتل رکسوس بلدیبی در جوار دریای مدیترانه و در منطقه بلدیبی شهر کمر تاسیس شده است. بلدیبی نسبت به بسیار از مناطق ساحلی کمر کوچک‌تر است و به دلیل آرامش و زیبایی بکرش شهرت دارد. فاصله هتل تا مرکز شهر حدود 25 کیلومتر است.

هتل رکسوس بلدیبی

هتل رکسوس کمر

هتل رکسوس بلدیبی کمر

امکانات هتل رکسوس بلدیبی

کمپانی رکسوس به ساخت هتل‌های لوکسی شهرت دارد که از بالاترین استانداردهای صنعت هتلداری پیروی می‌کند. این قضیه برای هتل رکسوس بلدیبی نیز صدق می‌کند. امکانات و سرویس‌های این هتل به گونه‌ای ساخته شده است که تا جای ممکن، نیازهای مهمانان را پوشش بدهد. از جمله امکاناتی که در تمامی اتاق و سوئیت‌های این هتل به کار رفته است می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • سیستم تهویه هوا، اینترنت رایگان، کتری برقی، مینی بار، تلویزیون ماهواره‌ای تخت، سرویس بهداشتی اختصاصی، بالکن اختصاصی، سشوار، وان حمام، گاوصندق، میز کار و تلفن. 

  •  ساحل و پاویون‌های اختصاصی، استخر سرپوشیده و روباز، مرکز اسپای مجهز و دارای سونا، ماساژ درمانی، حمام ترکی و دو زمین تنیس تعدادی از امکانات تفریحی هتل رکسوس بلدیبی هستند.

  • همچنین برای کودکان، کلاب ویژه کمپانی رکسوس یعنی Rixy Club ساخته شده است که نمونه‌ آن را  در سایر هتل‌های این برند مانند هتل رکسوس داون تاون آنتالیا ملاحظه کردیم. در رکسی کلاب تفریحات متنوع و جذابی برای کودکان 0 تا 14 سال در نظر گرفته شده است.

ترکیه کمر

امکانات هتل رکسوس بلدیبی
Rixy Club
GYM هتل رکسوس بلدیبی
سالن بدنسازی

استخر هتل رکسوس بلدیبی

رستوران هتل رکسوس بلدیبی

باتوجه به فاصله محسوس هتل رکسوس بلدیبی با جاذبه و رستوران‌های مطرح شهر، اهمیتی بالایی دارد که هتل رکسوس بلدیبی  بتواند نیاز مهمانان خود را از این بابت برطرف کند. از این رو در هتل رکسوس بلدیبی ما مجموعا شاهد 12 رستوران، بار و شیرینی‌پزی هستیم که هر کدام با دکوراسیون و منوی متفاوت، آماده پذیرایی از مهمانان هستند؛ رستوران‌هایی که به طور اختصاصی به تهیه غذاهای ترکی، دریایی، ایتالیایی، بین المللی و ...  مشغول هستند. بارها و شیرینی‌پزی هتل رکسوس بلدیبی نیز در لوکیشن‌های مختلف و حال و هوایی متفاوت، آماده سرو انواع اسنک و نوشیدنی‌ها هستند.

هتل رکسوس بلدیبی

هتل رکسوس بلدیبی

رستوران هتل رکسوس بلدیبی

رستوران ایتالیایی رکسوس بلدیبی

اتاق‌های هتل رکسوس بلدیبی

در این هتل ریزورت، مجموعا 187 اتاق ساخته شده است. اتاق‌هایش به 3 نوع اتاق و 3 نوع سوئیت تقسیم می‌شوند که باتوجه به منظره رو به کوهستان یا دریا، می‌توانند شامل تقسیم‌‌بندی‌های زیر شوند:

  • اتاق استاندارد (standard room)

  • اتاق دلوکس (Deluxe room)

  • اتاق کلاسیک (classic room)

این اتاق‌ها متراژی بین 33 تا 65 متر مربعی دارند و امکانات آن‌ها تفاوت خاصی با یکدیگر ندارد و همانند مواردی است که پیش‌تر گفته شد.

سوئیت‌های هتل رکسوس بلدیبی که شامل سوئیت کینگ (king suite)، سوئیت پرزیدنتال (presidential suite) و سوئیت خانوادگی ( family suite) می‌شوند، علاوه بر متراژ بالا از امکانات بیش‌تری نیز  بهرمند هستند (داشتن تلویزیون، اتاق هال و ...). برای مثال سوئیت پرزیدنتال که لوکس ترین اقامتگاه این هتل محسوب می‌شود، دارای متراژ 425 متر مربعی است که دارای 5 اتاق خواب، 1 اتاق پذیرایی و یک اتاق پذیرایی است.

اتاق دلوکس هتل رکسوس بلدیبی
اتاق دلوکس
اتاق دلوکس2 هتل رکسوس بلدیبی
اتاق دلوکس
هتل رکسوس بلدیبی
اتاق کلاسیک
هتل های ترکیه
سوئیت کینگ
هتل رکسوس بلدیبی
سوئیت پرزیدنتال
سوئیت خانوادگی هتل رکسوس بلدیبی
سوئیت خانوادگی

 

lobby.jpg

جهت مشاهده هزینه تورهای هتل رکسوس بلدیبی کمر، روی لینک کلیک کنید.

منابع: tripadviser ,  booking و Rixos

مهدی فتاحی
مهدی فتاحی

نویسندگی جورترین پازلی است که در زندگی پیدا کرده‌ام. به عنوان برنامه‌نویسی که نویسنده هم هست، باور دارم تلفیق هر چیزی با نوشتن، لذت‌بخش‌تر می‌شود. فرقی نمی‌کند چه علاقه‌ای دارید و چه کاری انجام می‌دهید، نوشتن همان چاشنی است که هر کاری را جذاب‌تر می‌کند.