هتل شانگری لا بسفروس، استانبول (Shangri La Bosphorus Hotel)

4.7
از 24 رای
سفرنامه نویسی لست‌سکند - جایگاه K دسکتاپ
هتل شانگری‌لا بسفروس، یکی از لوکس‌ترین هتل های استانبول + تصاویر
20 اسفند 1399 08:00
0

هتل شانگری لا بسفروس (Shangri La Bosphorus) هتلی 5 ستاره و لوکس در استانبول است که در سال 2014 توسط کمپانی هنگ کنگی شانگری لا تاسیس شد. این هتل در نخستین سال افتتاح خود از مجله Travel + Leisure به عنوان بهترین هتل تازه تاسیس جهان شناخته شد و علاوه بر آن، چندین جایزه بین‌المللی معتبر دیگر مانند انتخاب شدن به عنوان 100 هتل برتر جهان از سویه مجله راب ریپورت را در کارنامه خود دارد. همین مسئله باعث شده هر ساله مسافران زیادی با تور استانبول، راهی این هتل شوند.

اکنون نیز  هتل شانگری لا بسفروس یکی 10 هتل برتر شهر استانبول شناخته می‌شود که با سخت گیری تمام هم نمی‌توان کمتر از عالی به آن نمره داد. چرا که موقعیت این هتل رو به تنگه بسفر و در محله بشیکتاش است که بهترین منطقه در استانبول محسوب‌ می‌شود. ظاهر و نمای داخلی آن با به کارگیری از معماری ناب شرقی و عثمانی بسیار باشکوه است و اتاق‌ها نیز با رعایت تمامی جزئیات به معنای واقعی لوکس هستند. در ادامه این مطلب، درباره این هتل فوق‌العاده بیشتر صحبت خواهیم کرد.

موقعیت هتل شانگری لا بسفروس

هتل شانگری لا بسفروس در بشیکتاش، یکی از بهترین مناطق استانبول، در جوار تنگه بسفر واقع شده است که بدون شک برتری محسوسی را برای این هتل نسبت به سایر هتل‌های 5 ستاره استانبول ایجاد می‌کند.

هتل شانگری لا بسفروس

امکانات هتل شانگری لا بسفروس

در هتل‌‎های لوکسی مانند هتل شانگری لا بسفروس، می‌توانید توقع بهترین خدمات و امکانات را در اتاق‌های هتل داشته باشید. امکاناتی که بخشی از آن عبارتند از:

  • تلفن با خطوط بین المللی، اینترنت رایگان، تلویزیون کابلی/ ماهواره‌ای، سرویس‌ بهداشتی لوکس، سشوار، مینی‌بار، تلویزیون 19 اینچی جاسازی شده در آینه سرویس بهداشتی، اتو و میز اتو، سیستم تهویه هوا، میز کار فول سایز، گاوصندق الکترونیکی، دستگاه اسپرسوساز، چای و قهوه‌ساز.

همچنین سرویس‌ها و امکانات عمومی هتل که به صورت رایگان یا با پرداخت هزینه اضافی در دسترس خواهند بود، عبارتند از:

حمل و نقل فرودگاهی، آرایشگاه، ، مراکز اسپای مجهز که در آن حمام ترکی، انواع ماساژ درمانی، جکوزی و سونا وجود دارد، پارکینگ رایگان، باشگاه سلامتی (health club) که در آن انواع استخرهایی کودک، آب‌گرم، بدنسازی و ... قرار داده شده است. امکانات این هتل به قدری است که حتی اگر با تور استانبول 7 شب و 8 روز هم سفر کنید، از آن خسته نمی‌شوید.

 هتل شانگری لا بسفروس

هتل شانگری لا بسفروس

استخر هتل شانگری استانبول

حمام ترکی هتل شانگری استانبول

سالن هتل.jpg

باشگاه بدنسازی هتل شانگری استانبول

رستوران هتل شانگری لا بسفروس

دو رستوران به نا‌م‌های IST TOO و Shang Palace  و دو بارِ  Lobby Lounge و Le Bar در هتل شانگری لا بسفروس در نظر گرفته شده است که IST TOO به عنوان رستوران اصلی این هتل شناخته می‌شود. در رستوران IST TOO، انواع غذاهای ترکی، بین‌المللی و نوشیدنی‌های مختلف تهیه می‌شود که برای مشاهده بخشی از غذا و خوارکی‌های سرو شده آن، می‌توانید نگاهی به منوی A la Carte این رستوران داشته باشید. Shang Palace، رستوران چینی هتل شانگری لا است. جایی که 6 سرآشپز چینی آماده تهیه انواع نودل و سوشی‌های درجه 1 هستند. بارهای این هتل نیز به پیروی از سایر موارد این هتل، بسیار لوکس و زیبا بوده که در آن محبوب‌ترین دسرهای ترکی، انواع نوشیدنی و پیش‌ غذاها سرو می‌شود.

البته لازم به ذکر است، به گفته سایت هتل شانگری لا، فعلا رستوران SHANG PALACE در دسترس نیست و سفارش غذاهای چینی در رستوران IST TOO پذیرفته می‌شود.

رستوران هتل شانگری لا بسفروس استانبول
IST TOO
le-bar.jpg
Le bar
shang-palace.jpg
Shang palace
هتل شانگری لا بسفروس
Shang palace
هتل شانگری لا بسفروس
Lobby Lounge

اتاق‌های هتل شانگری لا بسفروس

در هتل بزرگ هتل شانگری لا بسفروس، 186 اتاق و سوئیت ساخته شده است که به 12 نوع مختلف طبقه‌بندی می‌شوند. به این صورت که 5 نوع اتاق لوکس با متراژهایی بین 42 تا 60 متر مربعی و 7 نوع سوئیت لوکس و بزرگ با متراژهایی بین 42 و 366 متر مربعی در آن وجود دارد. منظره، بالکن، امکانات و تجهیزات به کار گرفته شده نسبت به نوع اتاق و سوئیت می‌تواند متفاوت باشد. اما تمامی مهمانان می‌توانند این مورد را به خاطر داشته باشند که هتل شانگری لا بسفروس برای بهترین بودن، از بهترین امکانات ممکن استفاده می‌کند. بنابراین، چه در اتاق دیلاکس این هتل قصد اقامت داشته باشید و چه سوئیت شانگری لا (بزرگ‌ترین و لوکس‌ترین سوئیت این هتل)، تمامی نیازهای شما و آنچه که سبب می‌شود یک سفر استثنایی را تجربه کنید، رقم خواهد خورد. در ادامه می‌توانید تصاویری از اتاق و سوئیت‌های هتل شانگری لا بسفوروس را مشاهد کنید.

 

هتل شانگری لا بسفروس
اتاق دیلاکس

هتل شانگری لا بسفروس

هتل شانگری لا بسفروس
سوئیت دوبلکس
هتل شانگری لا بسفروس
سوئیت دیلاکس
هتل شانگری لا بسفروس
سوئیت شانگری لا
تراس سوئیت شانگری لا
تراس سوئیت شانگری لا

جاذبه‌های نزدیک هتل شانگری لا بسفروس

همانطور که اشاره شد، هتل شانگری لا بسفروس در منطقه بشیکتاش واقع شده است. منطقه‌ای که علاوه بر دسترسی عالی به ده‌ها جاذبه گردشگری، به عنوان لوکس‌ترین منطقه استانبول نیز شناخته می‌شود. اما علاوه‌ بر این موارد، هتل شانگری لا بسفروس در جوار تنگه زیبای بسفر بنا شده است که سبب می‌شود واژه ایده‌آل را به موقعیت این هتل نسبت داد. در ادامه می‌توانید 10 جاذبه برتر که در نزدیکی هتل شانگری لا بسفروس قرار گرفته‌اند را مشاهده کنید.

 هتل شانگری استانبول

برای اطلاع از قیمت تورهای هتل شانگری لا بسفروس، لطفا روی لینک کلیک کنید.

 

مهدی فتاحی
مهدی فتاحی

نویسندگی جورترین پازلی است که در زندگی پیدا کرده‌ام. به عنوان برنامه‌نویسی که نویسنده هم هست، باور دارم تلفیق هر چیزی با نوشتن، لذت‌بخش‌تر می‌شود. فرقی نمی‌کند چه علاقه‌ای دارید و چه کاری انجام می‌دهید، نوشتن همان چاشنی است که هر کاری را جذاب‌تر می‌کند.