هتل رکسوس داون تاون، آنتالیا (Rixos Downtown)

4.1
از 7 رای
تقویم ۱۴۰۳ لست‌سکند - جایگاه K - دسکتاپ
هتلی 5 ستاره با چشم‌‌انداز دریای مدیترانه
26 اسفند 1399 08:00
0

 هتل لوکس و 5 ستاره رکسوس داون تاون یکی از 25 هتل برتر آنتالیا محسوب می‌شود که در سال 1990 ساخته شد و در سال 2011 بازسازی شد. این هتل همانطور که از نامش پیداست یکی از هتل‌های برند رکسوس (Rixos) است که در شهر آنتالیا و نزدیک به ساحل کنیتالی ساخته شده است. در این هتل بزرگ 360 اتاق و سوئیت شناخته شده است که تمامی آن‌ها از امکانات و دکوراسیون مناسبی برخوردارند. در ادامه، درباره هتل رکسوس داون تاون بیشتر صحبت شده است. 

موقعیت‌ هتل رکسوس داون تاون

هتل رکسوس داون تاون آنتالیا در نزدیکی ساحل کنیالتی و با چشم‌اندازی زیبا رو به دریای مدیترانه، کوه‌های تائوروس و شهر آنتالیا واقع شده است. برای رسیدن به این هتل از فرودگاه آنتالیا مسیر 15 دقیقه‌ای وجود دارد.

هتل رکسوس داون تاون

هتل رکسوس داون تاون

هتل های آنتالیا

امکانات هتل رکسوس داون تاون

در مورد امکانات و تجهیزاتی که هتل رکسوس داون تاون به کار برده است، می‌توان گفت همان چیزی است که از برند رکسوس توقع می‌رفت؛ امکاناتی کامل و مناسب که تا جای ممکن پاسخگوی نیازهای مختلف مهمانان است.

در تمامی اتاق‌های هتل رکسوس، بالکن، سرویس بهداشتی، مبلمان (متغیر با توجه به نوع اتاق)، میز کار، مینی‌بار، چای‌ساز و قهوه‌ساز، یخچال مینی، تلفن، سشوار، آینه تمام قد، اینترنت رایگان، سیستم تهویه هوا و گاوصندق وجود دارد. برای اطلاع از قیمت های هتل و تورهای آنتالیا روی لینک زیر کلیک کنید.

مشاهده قیمت تورهای آنتالیا

امکانات تفریحی هتل رکسوس داون تاون

یکی از مهم‌ترین ویژگی‌‌های هتل‌های آنتالیا، تیم انیمیشن و امکانات تفریحی است که برای مهمان در نظر می‌گیرند. در این زمینه، هتل رکسوس 2 زمین‌ تنیس، باشگاه بدنسازی، 1 استخر روباز، انواع خدمات اسپا نظیر ماساژ درمانی‌های مختلف را برای مهمانان فراهم کرده است. همچنین برای کودکان نیز کلاب ریکسی (Rixy Club) در نظر گرفته شده است که متناسب با سن‌شان (0 تا 14 سال)، تفریحات مختلفی بتوانند انجام دهند.

به غیر از موارد گفته شده، یکی از امکانات تفریحی عالی که هتل رکسوس داون تاون فراهم کرده است، حمل و نقل و ورودیه رایگان به پارک موضوعی land of legend است که اگر کمبودی در امکانات تفریحی رکسوس داون تاون احساس شد، این پارک فوق‌العاده سرگرم کننده آن را جبران می‌کند.

 هتل رکسوس آنتالیا

هتل رکسوس داون تاون

آنتالیا

هتل رکسوس داون تاون آنتالیا

زمین بازی هتل رکسوس داون تاون

حمام ترکی

رستوران‌های هتل رکسوس داون تاون ‌

در هتل رکسوس داون تاون آنتالیا، سه رستوران به نام‌های پانارومیک، تروپیک و لکسوس لانژ ساخته شده است. رستوران پانارومیک (Panaromic) رستوران اصلی هتل رکسوس محسوب می‌شود که به صورت بوفه‌ای طیف وسیعی از غذاهای بین‌المللی را در وعده‌های صبحانه، نهار و شام برای مهمانان تدارک می‌بیند.

دو رستوران تروپیک و لانژ، بوفه‌ای نبوده و به صورت A La Carte ساخته شده‌اند. در رستوران تروپیک، انواع اسنک‌های ترکی و در رستوران لانژ غذاهای بین‌المللی به همراه منویی از نوشیدنی‌های مختلف در دسترس است. به جز این 3 رستوران، 4 بار و اسنک‌بار در هتل لکسوس داون تاون وجود دارد که هر کدام دارای فضا و دکوراسیون مخصوص به خود هستند.

رستوران بوفه‌ای هتل رکسوس داون تاون
رستوران پانارومیک

رستوران هتل رکسوس داون تاون

هتل رکسوس داون تاون
لابی لانژ

اتاق‌های هتل رکسوس داون تاون

در این هتل بزرگ 360 اتاق‌ و سوئیت در 8 طبقه ساخته شده‌ است که تمامی آن‌ها به 5 نوع سوئیت و 3  نوع اتاق تقسیم می‌شوند. اتاق‌های هتل رکسوس داون تاون شامل اتاق استاندارد و دلوکسی می‌شود که متراژ 32 متری دارند و از نظر ظرفیت برای 2 نفر ایده‌آل هستند. اتاق سوم این هتل نیز در واقع نوعی اتاق کانکتی است که از اتصال دو اتاق دلوکس یا استاندارد ایجاد می‌شود و 64 متری است. (جهت آشنایی با انواع اتاق‌ هتل‌ها کلیک کنید) 

سوئیت‌های هتل رکسوس داون تاون، مانند غالب هتل‌ و ریزوت‌های دیگر، امکانات و متراژ بیشتری نسبت به اتاق‌ها دارند. به طور دقیق‌تر 5 سوئیت این هتل عبارتند از:

  • سوئیت جونیور: سوئیت جونیور با متراژ 48 متر مربع کوچک‌ترین سوئیت این هتل محسوب می‌شود، اما علاوه بر متراژ بزرگ‌تر نسبت به اتاق‌های دلوکس و استاندارد از دکوراسیون و منظره‌ بهتری برخورددار است.
  • سوئیت خانوادگی: سوئیت خانوادگی دارای بالکنی به بزرگی 20 متر مربع است و  2 سرویس بهداشتی و 2 اتاق‌ خواب دارد.
  • سوئیت دلوکس: سوئیت دلوکس نیز همانند سوئیت خانوادگی، بالکن 20 متر مربعی دارد اما ظرفیت آن مناسب 2 بزرگسال و یک کودک است. 
  • کینگ سوئیت: سوئیت کینگ 128 متری است و امکانات بیشتری نسبت به تمامی اتاق‌ و سوئیت‌های هتل رکسوس داون تاون دارد.
  • سوئیت اگزکیوتیو: سوئیت اگزکیتیو و کینگ، لوکس‌ترین‌ اقامتگاه‌های این هتل محسوب می‌شوند.
اتاق استاندارد هتل رکسوس
اتاق استاندارد
هتل رکسوس داون تاون آنتالیا
سوئیت جونیور
هتل رکسوس داون تاون آنتالیا
سوئیت خانوادگی

جاذبه‌های نزدیک هتل داون تاون

یکی از ویژگی‌های جذاب هتل رکسوس داون تاون، موقعیت آن است که علاوه بر دسترسی مناسب به ساحل و جنگل‌های اطراف، فاصله مناسبی با جاذبه‌های گردشگری شهر آنتالیا دارد. تا شعاع 4 کیلومتری این هتل جاذبه‌های زیر را می‌توان مشاهده کرد:

  • موزه آنتالیا در فاصله 500 متری
  • تئاتر روباز آنتالیا در فاصله 900 متری 
  • شهر قدیمی مارینا در فاصله 2.5 کیلومتری
  • برج ساعت آنتالیا در فاصله 2.8 کیلومتری 
  • هادریانز گیت آنتالیا در فاصله 3 کیلومتری

 هتل Rixos Downtown آنتالیا

جهت مشاهده هزینه تورهای هتل رکسوس داون تاون آنتالیا کلیک کنید.

 

منابع: Hotels ,Booking و Rixos

مهدی فتاحی
مهدی فتاحی

نویسندگی جورترین پازلی است که در زندگی پیدا کرده‌ام. به عنوان برنامه‌نویسی که نویسنده هم هست، باور دارم تلفیق هر چیزی با نوشتن، لذت‌بخش‌تر می‌شود. فرقی نمی‌کند چه علاقه‌ای دارید و چه کاری انجام می‌دهید، نوشتن همان چاشنی است که هر کاری را جذاب‌تر می‌کند.