هتل فور سیزن سلطان احمد، استانبول (Four Seasons Sultanahmet Hotel)

4.5
از 2 رای
تورهای ایرانگردی لست‌سکند - جایگاه K دسکتاپ
اقامت در قصری نئوکلاسیک به سبک عثمانیان با چشم‌اندازی بی‌نظیر
21 اسفند 1399 09:00
0

نام فور سیزن (Four Seasons) را احتمالا شنیده‌اید، کمپانی کانادایی که به دلیل ساخت هتل و ریزوت‎‌های لوکس و بین‌المللی‌اش شهرت‌ فراوانی دارد. هتل فور سیزن سلطان احمد، یکی از همین هتل‌های لوکسی است که در منطقه تاریخی سلطان احمد ساخته شده. هتل فور سیزن سلطان احمد به دلیل موقعیت فوق‌العاده، امکانات عالی، رستوران و خدمات بی‌نظیر، یکی از برترین هتل‌های استانبول محسوب می‌شود که انتخاب بسیاری از مسافران در تور استانبول است. اما آن‌ چیزی که باعث تحسین هتل سلطان احمد می‌شود، معماری نئوکلاسیک است که از بدو ورود شما را به اقامت در عصر امپراطوری عثمانی دعوت می‌کند. همچنین این هتل جزو لوکس‌ترین هتل‌های استانبول با بهترین چشم اندازها هم به شمار می‌رود.

موقعیت هتل فور سیزن سلطان احمد

هتل فور سیزن سلطان احمد، در منطقه سلطان احمد، منطقه‌ای‌ باستانی که صدها جاذبه و رستوران در اطرافش وجود دارد، ساخته شده است. از این جهت، هتل فور سیزن سلطان احمد مناسب گردشگرانی است که دوست دارند در میان جاذبه‌های مقصدشان اقامت داشته باشند و با فاصله کوتاهی، به آنها برسند.

هتل فور سیزن استانبول

هتل فور سیزن

هتل فور سیزن سلطان احمد

امکانات هتل فور سیزن سلطان احمد

از هتل‌های فور سیزن همیشه انتظار بهترین امکانات در بالاترین کیفیت می‌رود و  هتل سلطان احمد این برند نیز از همین قاعده پیروی می‌کند. در تمامی اتاق و سوئیت‌های این هتل امکاناتی به صورت زیر، وجود دارد:

  • سرویس بهداشتی مرمری، اینترنت رایگان، گاوصندق، تلویزیون فلت، ماهواره، میزکار، دستگاه قهوه ساز، مینی، بار و سیستم تهویه هوا

همچنین سایر امکاناتی که به طور عمومی در هتل‌ها وجود دارند عبارتند از:

  • مراکز اسپا که در آن طیف وسیعی از ماساژ درمانی ارائه می‌شود، حمام ترکی، سونا، باشگاه بدنسازی مجهز، تور کروز و هلیکوپتر، درنظر گرفتن برنامه‌های تفریحی مختلف برای کودکان، پارکینگ رایگان، سالن عروسی، اتاق‌ کنفرانس و اتاق ملاقات

باشگاه بدن سازی هتل سلطان احمد

حمام ترکی
حمام ترکی

رستوران هتل فور سیزن سلطان احمد

برای صرف نوشیدنی یا غذاهای متنوع، هتل فور سیزن سلطان احمد، رستوران سیزنز (Seasons) و همچنین دو بار ایا تراس (A'YA Terrace) و دِ لانژ (The Lounge) را برای مهمانان در نظر گرفته است. رستوران سیزنز با فضایی دلگشا و غذاهای با کیفیت، مکان اید‌ه‌آلی برای صرف صبحانه، نهار، شام و حتی دسر محسوب می‌شود. ایا تراس در بالاترین طبقه هتل فور سیزن نمایی فوق‌العاده رو به  مسجد ایا صوفیه دارد. بار لانژ نیز در لابی هتل قرار گرفته و از 11 صبح تا 11:30 شب با انواع میان وعده‌ها و نوشیدنی‌ها، پذیرای مهمانان است.

رستوران هتل فور سیزن سلطان احمد
رستوران سیزنز (Seasons)
رستوران هتل فور سیزن سلطان احمد
ایا تراس (A'YA Terrace)
هتل فور سیزن سلطان احمد
 The Lounge

اتاق‌ و سوئیت‌های هتل فور سیزن سلطان احمد

با وجود بزرگ بودن هتل فور سیزن سلطان احمد، فقط 65 اتاق و سوئیت در این هتل ساخته شده است که تمامی آن‌ها به 10 نوع مختلف (7 نوع سوئیت و 3 نوع اتاق) تقسیم می‌شوند. این اتاق‌ و سوئیت‌ها از نظر امکانات، تفاوت عمده‌ای با یک دیگر نداشته و مهم‌ترین تفاوت آن‌ها در متراژ و دکوارسیون خلاصه می‌شود.

اتاق‌های هتل فور سیزن سلطان احمد

  • اتاق سوپریور (Superior Room): اتاق‌های سوپریور با متراژ 42 تا 45 متر مربع در طبقه نخست هتل فور سیزن احمد سلطان ساخته شده‌اند و منظره‌ای رو به خیابان یا باغ دارند. ظرفیت این اتاق‌ها مناسب 3 بزرگ‌سال یا 2 بزرگ‌سال و 1 خردسال است. 

  • اتاق دلوکس (Deluxe Room): در طبقات اول تا چهارم اتاق‌های دلوکس با متراژ 42 تا 50 متر مربعی ساخته شده‌اند. منظره این اتاق‌ها می‌تواند رو به مسجد ایا صوفیه، مسجد آبی، حیاط یا خیابان باشد. این اتاق‌ها ظرفیت 3 بزرگ‌سال یا 2 بزرگ‌سال و یک خردسال را دارند.

  • اتاق پریمیوم (Room Premium): این اتاق‌ها در طبقات اول تا سوم ساخته شده‌اند و متراژی بین 55 تا 60 متر مربع دارند. در اتاق‌ها پریمیوم با توجه به نوع تخت (گینگ سایز با کوئین سایز)، ظرفیت 2 بزرگ‌سال و 2 خردسال یا 4 بزرگ‌سال یا همچنین ظرفیت 3 بزرگ‌سال یا 2 بزرگسال و 1 خردسال را دارند.

اتاق‌های هتل فور سیزن سلطان احمد
Deluxe room
هتل فور سیزن سلطان احمد
Premier Room
اتاق‌های هتل سلطان احمد
Premier Room

سوئیت‌های هتل فور سیزن سلطان احمد

همانطور که پیش‌تر گفته شد، 7 نوع سوئیت با ویژگی‌های مختلف در هتل فور سیزن سلطان احمد ساخته شده که متراژ آن‌ها بین 80 تا 130 متر مربع است. اگر ترجیحتان استفاده از اتاق‌های لوکس این هتل است اما بودجه کافی ندارید، تور اقساطی استانبول هم می‌تواند یک گزینه خوب برای تهیه یک تور عالی از این هتل باشد.

ظرفیت استاندارد سوئیت‌ها نیز همانند اتاق‌ها مناسب برای 3 بزرگ‌‎سال یا 2 بزرگ‌سال و 1 کودک است. سوئیت‌های هتل فور سیزن سلطان احمد به ترتیب متراژ و لوکس بودن عبارتند از:

  • سوئیت مرمره (Marmara suit)

  • سوئیت سنت سوفیا (St. Sophia suit)

  • سوئیت شاهزاده (Shahzadeh Sutie)

  • سوئیت بی‌زاده ( Beyzade Suite)

  • سوئیت پاشا (Pasha Suite)

  • سوئیت تک خوابه (One Bed Room Suite)

  • سوئیت اگزکیوتیو چهار فصل Four Seosens Executive Sutie)).

سوئیت‌های هتل سلطان احمد
سوئیت مرمره
سوئیت هتل سلطان احمد
سوئیت سنت سوفیا
هتل فور سیزن سلطان احمد
سوئیت شاهزاده
سوئیت‌های هتل فور سیزن سلطان احمد
سوئیت اگزکیوتیو چهار فصل

جاذبه‎‌های نزدیک به هتل فور سیزن سلطان احمد

تمامی مواردی که تا کنون گفته شد به نوعی برتری و کیفیت بالای هتل سطان احمد را تائید می‌‌کردند، اما حالا نوبت به معرفی بهترین بخش این هتل، یعنی موقعیت آن می‌رسد. چرا که بیش از 258 رستوران و 108 جاذبه گردشگری تنها در شعاع پانصد متری هتل واقع شده است. در واقع شما بدون استفاده از تاکسی و وسایل نقلیه این فرصت را خواهید داشت که با چندین دقیقه پیاده‌روی، به مهم‌ترین آثار دیدنی و جاذبه‌های گردشگری شهر استانبول دسترسی داشته باشید. تعدادی از جاذبه‌های پرطرفدار نزدیک هتل عبارتند از:

هتل فور سیزن سلطان احمد

جهت اطلاع از هزینه تورهای هتل فور سیزن سلطان احمد، روی لینک کلیک کنید.

 

منبع: BookingFourseasons

مهدی فتاحی
مهدی فتاحی

نویسندگی جورترین پازلی است که در زندگی پیدا کرده‌ام. به عنوان برنامه‌نویسی که نویسنده هم هست، باور دارم تلفیق هر چیزی با نوشتن، لذت‌بخش‌تر می‌شود. فرقی نمی‌کند چه علاقه‌ای دارید و چه کاری انجام می‌دهید، نوشتن همان چاشنی است که هر کاری را جذاب‌تر می‌کند.