هتل های منحصر به فرد چین در لوله های بتنی قدیمی قرار دارند!

4.8
از 11 رای
تقویم ۱۴۰۳ لست‌سکند - جایگاه K - دسکتاپ
باورش سخت است ولی داخل این لوله‌های بتنی قدیمی، یک زندگی لوکس جریان دارد! +تصاویر
11 شهریور 1398 07:00
0

همه آرزوی داشتن تعطیلاتی لوکس و بدون هزینه را دارند، اما افراد بسیار کمی هستند که می‌توانند با بودجه نامحدود به تعطیلات بروند. همه ما می خواهیم استخرهای بزرگ، چشمه‌های آب گرم و تمام خدمات رفاهی که واحدهای پذیرایی اقامتی سطح بالا ارائه می‌دهند را داشته باشیم. اما این را نیز نباید فراموش کنیم که سفر علاوه بر تمام این‌ها، می‌تواند دارای لذت‌های ساده‌ای مانند گذراندن شب در هتل‌ها یا خوابگاه‌های منحصر به فرد باشد. بیایید به چین فکر کنیم، جایی که تعداد کمی از مردم فکر می کنند که به ویژه در روستاهای آن بتوان برای سپری کردن تعطیلات، گزینه‌های مناسبی یافت!                                                        

هتل های منحصر به فرد چین که از یک لوله بتنی قدیمی ساخته شده اند

یکی از هتلداران خلاق در هنان (Henan)، واقع در شرق چین، از لوله بتنی‌های قدیمی، مکانی برای استراحت مسافران درست کرده است. این لوله‌های دایره‌ای بتونی به شکل پانزده سازه جداگانه بریده شده‌اند که ظرفیت هرکدام از آنها دو نفر است و در همه آنها یک تخت دونفره قرار دارد.

هتل های منحصر به فرد چین که از یک لوله بتنی قدیمی ساخته شده اند

برخی ممکن است این اقامتگاه‌ها را «مکانی در دامن طبیعت و بدون امکانات رفاهی» بدانند. اما نگران نباشید، هر واحد دارای تهویه هوا بوده و دیوارهای خارجی آن نیز با هنر و نقاشی‌های خیابانی تزئین شده‌اند. این هتل منحصر به فرد به مسافران این امکان را می‌دهد تا تجربه‌ای از زندگی در حومه چین به دست آورند.

هتل های منحصر به فرد چین که از یک لوله بتنی قدیمی ساخته شده اند

اگر هنان یک کشور بود، بی شک رتبه دوازدهمین کشور پرجمعیت کره زمین را دارا بود و در رتبه بعد از مکزیک قرار میگرفت. صاحب این هتل امیدوار است که این مکان کمی عجیب و غریب او باعث جلب توجه مردم شهرهای شلوغ چین شود.

هتل های منحصر به فرد چین که از یک لوله بتنی قدیمی ساخته شده اند

ژنگژو(Zhengzhou)، پایتخت هنان یکی از شهرهای با سرعت در حال رشد در این کشور میباشد که به تنهایی تقریبا نه میلیون نفر جمعیت دارد. گردشگرانی که به سمت هنان حرکت می کنند باید بدانند که گذشته از مشاغل متعدد و دود مناطق صنعتی، اماکن تاریخی مانند پایتخت ویران شده سلسله باستانی شانگ نیز در این منطقه وجود دارد.

بهرحال، شاید سفر به چین و رفتن به هنان و بازدید یا اقامت در این ابتکار جسورانه، ایده‌ی بدی نباشد. آیا شما هم دلتان می‌خواهد در این هتل‌های بتنی عجیب، شبی را سپری کنید؟

منبع: wowamazing.com

لست سکند
لست سکند

سایت لست‌سکند از سال 1389 آغاز به کار کرد. از همان ابتدا، بخش مجله گردشگری راه‌اندازی شد تا بتواند با توجه به نیاز اهالی سفر، اطلاعات به‌روز و کاربردی را با مخاطبان به اشتراک بگذارد.