گربه‌ای که می‌ خواست مخفیانه وارد هواپیما شود، به دام افتاد!‍

4.1
از 7 رای
سفرنامه نویسی لست‌سکند - جایگاه K دسکتاپ
مسافر عجیبی که قصد داشت مخفیانه وارد هواپیما شود، به دام افتاد! +تصاویر
26 آبان 1398 10:00
2

گربه‌ای با مخفی شدن در یک چمدان نزدیک بود از بریتانیا به نیویورک سفر کند! اگر گربه داشته باشید و اهل سفر هم باشید، پس باید بدانید که گربه‌ها عاشق چمدان هستند. نه مانند انسان‌ها که به رنگ و جادار بودن آن توجه می‌کنند، بلکه آن‌ها چمدان را برای خوابیدن دوست دارند. اگر چمدآن جای کافی داشته‌ باشد در آن می‌نشینند و گاهی حتی اگر جایی نباشد بازهم خود را در آن جا می‌دهند. از طرف دیگر، احتمالاً گربه‌تان تلاش می‌کند که دزدکی وارد چمدان شده و شما را در پروازتان همراهی کند. اتفاقی که برای زوجی در بریتانیا افتاد! ماجرای آن‌ها را باهم می‌خوانیم:

گربه‌ای که نزدیک بود مخفیانه وارد هواپیما شود

نیک و وایوری‌کول برای جشن تولد چهل‌سالگی نیک قصد سفر به نیوریورک را داشتند اما نزدیک بود از سفرشان جا بمانند. کندی، گربه‌ی آن‌ها بدون اینکه کسی متوجه شود خود را داخل چمدان وایوری جا داده بود. اما قطعاً بخش امنیتی فرودگاه انگلستان متوجه این امر می‌شد. بعد از آنکه آن‌ها چمدان را درون اسکنر فرودگاه قرار دادند، متوجه نگاه‌های عجیب کارکنان شدند و پس‌ از آن فهمیدند که چه چیزی درون چمدانشان قرار دارد.

گربه‌ای که نزدیک بود مخفیانه وارد هواپیما شود

بعد از رد و بدل شدن نگاه‌های حیرت‌زده، در نهایت کارکنان به آن زوج آن‌چه را که فهمیدند بازگو می‌کنند. سرانجام نیک و وایوری اعتراف می‌کنند که آن چیز عجیب گربه‌شان است و سعی می‌کنند به آن‌ها بگویند که این کار کاملاً اتفاقی بوده و آن‌ها قصد آوردن گربه‌شان را نداشتند. خوشبختانه کارکنان بخش امنیتی به این اشتباه مضحک خندیدند و به آن‌ها کمک کردند تا به یکی از دوستانشان اطلاع بدهند تا برای بازگرداندن کندی به فرودگاه بیاید و آن‌ها هم از پرواز خود جا نمانند.

گربه‌ای که نزدیک بود مخفیانه وارد هواپیما شود

بعد از این اتفاق عجیب، نیک در صفحه‌ی فیس بوک خود نوشت: «نمی‌دانید که چه حسی دارد که شما را به اتاق امنیتی فرودگاه فرابخوانند، زیرا گربه‌ای درون چمدانتان پیدا شده است!»

گربه‌ای که نزدیک بود مخفیانه وارد هواپیما شود

آیا برای شما هم پیش آمده که بدون اینکه خودتان خبر داشته باشید، بار عجیبی را با خودتان حمل کرده باشید؟

 

منبع: thetravel.com

لست سکند
لست سکند

سایت لست‌سکند از سال 1389 آغاز به کار کرد. از همان ابتدا، بخش مجله گردشگری راه‌اندازی شد تا بتواند با توجه به نیاز اهالی سفر، اطلاعات به‌روز و کاربردی را با مخاطبان به اشتراک بگذارد.