عجیب ترین جهانگرد دنیا: راسویی که برای امور خیریه سفر می کند!

4.4
از 8 رای
سفرنامه نویسی لست‌سکند - جایگاه K دسکتاپ
عجیب ترین جهانگرد دنیا که روی دوش دیگران سفر می کند! +تصاویر
22 بهمن 1398 08:00
3

این راسو بسیار بیشتر از همتایان خود برای ماجراجویی سفر کرده است. راسوی نیکوکار تا سال ۲۰۱۹ به همراه صاحبش چارلی همرتون، سراسر اروپا، آمریکای شمالی و حتی قطب شمال را برای حمایت از سلامت روان به ماجراجویی پرداخته است. صاحب این راسو، سرباز نیروی هوایی سلطنتی است که در سال ۲۰۱۷ به خاطر PTSD (نوعی اختلال استرسی پس از آسیب روانی) ارتش را ترک کرده است. در لست سکند همراه ما باشید تا ببینیم این راسوی مهربان چطور به کار خیر کمک می‌کرده است.

راسویی که برای امور خیریه جهانگردی کرده است!

این سرباز همچنین مدافع تحقیقات بیشتر در مورد ALS(نوعی بیماری تخریبگر سیستم عصبی) است که مادرش در اثر آن فوت شده است. هدف بعدی وی مبارزه با مواد مخدر است که در سن نوجوانی به آن اعتیاد داشته است و صدمات جدی را تحمل کرده است.

راسویی که برای امور خیریه جهانگردی کرده است! 

این راسو از کجا آمده است؟

بندیت، پستانداری جذاب است که همرتون آن ‌را در سال 2015 در یک مرکز نجات حیوانات پیدا کرده است، از آن روز این حیوان به عنوان رفیق و همسفر همرتون همواره همراه وی بوده است. پس از وایرال شدن تصاویر این حیوان در شبکه های اجتماعی، او طرفداران بسیاری پیدا می‌کند و به چهره‌ای تاثیرگذار تبدیل می‌شود.

راسویی که برای امور خیریه جهانگردی کرده است!

​حتی همرتون این راسوی مهربان را به عنوان نجات دهنده زندگی‌اش معرفی می‌کند که توانسته است با کمک آن روزهای تیره و تار را پشت سر بگذارد. همچنین این راسو در کارهای خیریه همرتون برای بخش جمع آوری پول و کمک های خیریه بسیار سودمند بوده است.

راسویی که برای امور خیریه جهانگردی کرده است!

این دو با هم تجربه خیریه‌ای همکارانه را داشته‌اند؛ اما ​متاسفانه حرکت خیریه آن ها در سال 2019 به پایان رسیده است، زیرا عمر راسوی مهربان در هشت سالگی پایان می‌یابد و همرتون تنها می‌ماند. همرتون در حال حاضر مجموعه‌ای از خاطراتشان را در کتابی جمع‌آوری کرده است تا ماجراهای خود را مستند کند و یاد و خاطره دوست و همراه خود را زنده نگه دارد.

 

منبع: thetravel.com

کیانوش جهانمردی
کیانوش جهانمردی