پویش در خانه ماندن؛ وظیفه همه مردم جامعه در مقابل کار درمانی

4.1
از 7 رای
تورهای ایرانگردی لست‌سکند - جایگاه K دسکتاپ
پویشی جدید در سایه شوم ویروسی مرگبار! +تصاویر
11 فروردین 1399 08:00
1

با بیش از 400 هزار مورد تایید شده در ۱۶۹ کشور، کرونا ویروس جدید، زندگی را در سراسر جهان تغییر داده است و مشکلاتی بدون سابقه را پیش روی جهانیان قرار داده است، به همین دلیل و برای شکست زنجیره انسانی این ویروس همه گیر، از همه خواسته می‌شود تا خود را قرنطینه کنند و بدین وسیله به سلامت خود، خانواده، هموطنان و حتی سلامت عمومی کل جهان کمک کنند. با همه گیری این ویروس مرموز و کشنده بیشترین خطر متوجه کادر درمانی و بهداشتی شامل؛ پزشکان، پرستاران و همه کارکنان بهداشتی بیمارستان‌ها و حتی کادر اداری است. این افراد جان خود را در دست گرفته‌اند و برای نجات جان مردم فداکاری می‌کنند. ما نیز در لست سکند از شما تقاضا داریم در خانه بمانید و جز در موارد ضروری از خانه خارج نشوید.

پویش در خانه ماندن؛ وظیفه همه مردم جامعه در مقابل کار درمانی

آن‌ها نه تنها خود را در معرض بیماری قرار داده‌اند و نهایت تلاش خود را برای تسکین بیماران به کار می‌بندند، بلکه بیشتر مواقع با کمبود تجهیزات و امکانات سخت افزاری و همچنین تخت‌های مناسب بیمارستانی رو به رو هستند و حتی بعضی از اوقات مجبور هستند تصمیماتی بسیار سخت بگیرند. اما تنها کاری که سایر افراد برای کمک به کادر فداکار درمانی می‌توانند انجام دهند، ماندن در خانه است. ماندن درخانه پویشی است که امروزه جهانی شده است و وظیفه تک تک افراد جامعه جهانی درگیر کرونا ویروس جدید است.

پویش در خانه ماندن؛ وظیفه همه مردم جامعه در مقابل کار درمانی

با توجه به این وضعیت، پرسنل پزشکی در حال حاضر عکس‌هایشان را به اشتراک می‌گذارند تا افراد بیشتری را تشویق کنند که کرونا ویروس را جدی بگیرند و تمام اقدامات احتیاطی لازم را برای کمک به کاهش منحنی شیوع ویروس انجام دهند. آن‌ها می‌گویند ما در حال حاضر با بزرگ‌ترین بحران سلامت عمومی مواجه هستیم که اصلا سابقه نداشته است، بنابراین لطفا و حتما با پویش در خانه ماندن جنبشی زندگی بخش را کمک کنید.

پویش در خانه ماندن؛ وظیفه همه مردم جامعه در مقابل کار درمانی

کادر درمانی در برابر ویروس ناتوان نیستند، اقداماتی قابل توجه را انجام می‌دهند ولی اگر ما اکنون رفتار خود را تغییر ندهیم، بیماری سریع‌تر گسترش خواهد یافت و سیستم مراقبت‌های بهداشتی درهم خواهد شکست. این باعث آسیب بیشتر و مرگ و میر بسیار بیشتری خواهد شد.

coronairan.jpg

سیستم بهداشت و درمان درهم شکسته در هر کشور تنها بدین معنا نیست که بیماران کرونایی در درمان مشکل خواهند داشت، بلکه سایر بیمارانی که نیاز به مراقبت حیات‌بخش از درمان سرطان گرفته تا مراقبت‌های ویژه در بخش نوزادان دارند نیز اثرات آن را احساس خواهند کرد. تصاویر این کادر دلسوز را بنگرید با گوش دادن به توصیه‌های ایمنی مدنظر آن‌ها همراهی مسئولیت پذیر در ایمنی و سلامت جامعه باشیم.

منبع: mymodernmet.com

کیانوش جهانمردی
کیانوش جهانمردی