هتل رادیسون بلو بسفروس استانبول (Radisson Blu Bosphorus Hotel)

4.8
از 4 رای
تورهای ایرانگردی لست‌سکند - جایگاه K دسکتاپ
هتلی لوکس در کنار آب‌های استانبول + تصاویر
17 بهمن 1399 09:00
1

گروه رادیسون، یکی از برند‌های معروف در زمینه هتلداری است که سراسر جهان بیش از 1100 شعبه هتل دارد‌. در این مطلب، قرار است یکی از هتل‌های 5 ستاره رادیسون در استانبول را به نام رادیسون بلو بسفروس (Radisson Blu Bosphorus) معرفی کنیم؛ زیرا در بسیاری از نقد‌ها از این هتل، به عنوان بهترین هتل رادیسون در استانبول یاد می‌شود. رادیسون بلو بسفروس نزدیک تنگه بسفروسِ استانبول و رو به مسجد تاریخی اروکتای ساخته شده است. در ادامه این مطلب، توضیحات بیشتری درباره امکانات، رستوران، موقعیت و جاذبه‌های نزدیک هتل رادیسون بلو بسفروس، خواهیم داد. 

موقعیت هتل رادیسون بلو بسفروس

همانطور که در نقشه زیر مشاهده می‌کنید، هتل رادیسون بلو بسفروس در کنار تنگه بسفروس که به تنگه استانبول نیز شهرت دارد، واقع شده است و علاوه بر آن، ایستگاه‌های اتوبوس متعددی در نزدیکی‌اش وجود دارد که کار مسافران را آسان‌تر می‌کند.

2.jpg

امکانات هتل رادیسون بلو بسفروس

از نکات مثبت هتل رادیسون بلو بسفروس می‌توان به امکانات و تجهزات مناسبی اشاره کرد که در تمام اتاق‌ها یا سوئیت‌های آن دیده می‌شود؛ تفاوتی ندارد ارزان‌ترین اتاق هتل را رزرو کنید یا سوئیت لوکس و گران‌قیمت پرزیدنتال را (presidential). در هر صورت امکان استفاده از این تجهیزات فراهم است:

  • اینترنت پرسرعت رایگان، تلویزیون تخت و بزرگ، چای یا قهوه ساز، سیسم تهویه هوا، سرویس روزانه اتاق، مینی بار در اتاق‌ها؛
  • امکان استفاده از امکانات خاص‌تری مانند بیزنس سنتر (business center) که محلی برای برگزاری کنفرانس‌ و قرارهایی کاری شماست؛
  • اسپا، جکوزی، سنا، حمام ترکی، انواع ماساژهای مختلف مانند بادی بادی اسکارب، آرایشگاه، خدمات نخن‌آرایی که برخی از ممکن است هزینه‌های اضافی را در بر داشته باشد. 

به خاطر داشته باشید که ورود حیوان خانگی به این هتل باید از پیش هماهنگ شود و استعمال هرگونه دخانیات در داخل اتاق و سوئیت‌های رادیسون بلو بسفروس ممنوع است. 

 

بیزنس سنتر هتل رادیسون بلو بسفروس
بیزنس سنتر هتل رادیسون بلو بسفروس

14.jpg

image_2021-02-02_08-23-50.jpg

رستوران هتل رادیسون بلو بسفروس

در هتل رادیسون بلو بسفروس مهمانان برای وعده‌های خود دو انتخاب خواهند داشت. رستوران اِت سیِترا  (Et Cetera) که با منوی ابر صبحانه یا "Super Breakfast" بیش از 150 نوع خوراکی از جمله مهم‌ترین صبحانه‌های ترکی را برای مهمانان تدارک می‌بیند. در وعده‌های ناهار و شام نیز رستوران ات سیترا با سرآشپزانی که متخصص تهیه و پخت غذاهای ترکی هستند، تجربه دلچسبی برای مهمانان رقم می‌زنند. رستوران ات سیترا علاوه بر فضای باز، دارای رستوران سر پوشیده‌ است که در هوای بارانی یا سرد انتخاب مناسب‌تری برای صرف غذا محسوب می‌شود.

گزینه دیگری که از طرف هتل رادیسون بلو برای مهمانان در دسترس است، لانژ بارِ کروز است که مهمانان می‌توانند در فضای باز آن به تنگه بسفروس چشم بدوزند و نوشیدنی یا اسنک دلخواهشان را سفارش دهند. از امکانات ویژه رستوران هتل رادیسون بلو بسفروس، می‌توان به پوشش طیف قابل قبولی از غذاهای گیاهی و همچنین خوراکی‌های حلال اشاره کرد که مطمئنا برای وگن و مسلمانان نکته‌ای مهم در نظر گرفته می‌شود. همچنین سفارشات خارج از منو نیز پذیرفته می‌شود. 

 

رستوران هتل رادیسون بلو بسفروس.jpg

رستوران رادیسون بلو بسفروس.jpg

رستوران رادیسون بلو بسفروس

5.jpg

 رستوران رادیسون بلو بسفروس.jpg

اتاق‌ و سوئیت‌های هتل رادیسون بلو بسفروس

در هتل رادیسون بلو 139 اتاق و سوئیت وجود دارد که اکثریت آن‌ها نمایی زیبا رو به تنگه بسفروس دارند. تمامی این اتاق‌ها به 11 نوع مختلف تقسیم می‌شوند. اتاق‌های «استاندارد»، کوچک‌ترین اقامتگاه‌های این هتل هستند که متراژ آن‌ها 28 متر مربع است و بزرگ‌ترین اقامت‌گاه‌های آن به سوئیت «پرزیدنتال» تعلق می‌گیرد که متراژ آن‌ها 75 متر مربع است. سایر 8 نوع اتاق و سوئیت دیگر این هتل به طور متوسط 35 متر مربع متراژ دارند و ظرفیت تمامی آن‌ها بین 3 تا 4 نفر خواهد بود. 

Standard Room.jpg
اتاق Standard 
Superior Room.jpg
اتاق Superior 
Superior Room.jpg
اتاق Superior
suite-terrace.jpg
سوئیت با تراس 
presidential suitepg
سوئیت presidental
Presidential Suite.jpg
سوئیت presidental

تفریحات هتل رادیسون بلو بسفروس

یکی از امکانات تفریحی جذابی که در هتل رادیسون بلو بسفروس برای مهمان در نظر گرفته شده، کرایه قایق‌های خصوصی است که زوجین می‌توانند با پارو زدن در آب‌های آرام استانبول لحظات زیبایی را به یادگار داشته باشند. ضمن اینکه رادیسون بلو بسفروس هتلی مناسب برای اقامت خانوادگی به همراه فرزندان است، اما اگر مهمانان تمایل داشته باشند اوقاتی را به دور از فرزندانشان بگذرانند، کلوب شبانه و دی‌جی‌های هتل بسفروس در انتظارشان هستند. 

جاذبه‌های نزدیک به هتل رادیسون بلو بسفروس

بدون تردید از اصلی‌ترین نقات قوت هتل رادیسون بلو بسفروس موقعیت استثنایی آن است. چرا که این هتل علاوه بر واقع شدن در مجاور تنگه استانبول (بسفروس) که منظره‌ای عاشقانه و زیبا را کنار کروزها و مرغان دریایی رقم می‌زند، این امکان را به مسافران می‌دهد تا با طی کردن مسافتی کمتر از 500 متر، دست کم به 20 جاذبه مشهور ترکیه دسترسی پیدا کنند که مهم‌ترین و نزدیک‌ترین آن عبارت است از مسجد اروکتای که تنها 2 دقیقه با هتل رادیسون بلو بسفروس فاصله دارد و نمای آن به راحتی از خود هتل مشاهده می‌شود. همچنین بیش از 120 رستوران کوچک و بزرگ در نزدیکی محله اورتاکوی که هتل رادیسون در آن واقع شده است، وجود دارد.

Lounge bar.jpg

برای اطلاع از قیمت‌ تورهای هتل ادیسون بلو بسفروس ، می‌توانید روی عبارت لینک شده کلیک کنید. 

 

منابع: Radissonhotels و Booking

مهدی فتاحی
مهدی فتاحی

نویسندگی جورترین پازلی است که در زندگی پیدا کرده‌ام. به عنوان برنامه‌نویسی که نویسنده هم هست، باور دارم تلفیق هر چیزی با نوشتن، لذت‌بخش‌تر می‌شود. فرقی نمی‌کند چه علاقه‌ای دارید و چه کاری انجام می‌دهید، نوشتن همان چاشنی است که هر کاری را جذاب‌تر می‌کند.