هتل بارسلو، استانبول (Barcelo Hotel)

3.8
از 13 رای
تقویم ۱۴۰۳ لست‌سکند - جایگاه K - دسکتاپ
اقامت در قلب استانبول با خدمات 5 ستاره
23 اسفند 1399 08:00
5

هتل 5 ستاره بارسلو واقع در منطقه بی‌اوغلو و نزدیک به میدان تکسیم، یکی از هتل‌های بزرگ و برتر شهر استانبول به شمار می‌رود. این هتل همانطور که از نامش مشخص است، یکی از هتل‌های برند موفق بارسلو بوده که در شهر استانبول ساخته شده است. بارسلو، از توصیه شده‌ترین هتل‌های شهر استانبول محسوب می‌شود که در ازای هزینه مناسب، امکانات 5 ستاره، لوکیشین و اتاق‌های بسیار خوبی را در اختیار مهمانان تور استانبول می‌گذارد. بنابراین اگر شماهم تمایل دارید با قیمتی اقتصادی مسافرتی لوکس و به یادماندنی را در استانبول تجربه کنید، این معرفی و بررسی را از دست ندهید.

موقعیت هتل بارسلو

هتل بارسلو در بی‌آغلو، منطقه اروپایی نشین ترکیه ساخته شده است که دسترسی خوبی به جاذبه‌های گردشگری این شهر دارد، در ادامه مطلب به آن بیشتر پرداخته شده است. اکنون کافی‌ است بدانید لوکیشین این هتل از مزایای آن به شمار رفته و حتی با فرودگاه بین‌المللی آتاتورک نیز فاصله مناسبی دارد (23 کیلومتر).

 

هتل بارسلو

امکانات هتل بارسلو

هتل‌های 5 ستاره باید سرویس و امکانات 5 ستاره نیز در اختیار مهمانان‌شان قرار دهند. وظیفه‌ای که هتل بارسلو استانبول به خوبی از پس آن برآمده و با درنظر گرفتن امکانات متنوع و سرویس‌های کامل، نوید یک تعطیلات خاطره انگیز را به مهمانانش می‌دهد. امکاناتی نظیر:

  • در داخل اتاق‌ها: اینترنت رایگان، چای و قهوه ساز، مینی‌بار، میزکار، گاوصندق، اتو و میز اتو، مبلمان اختصاصی (با توجه به نوع اتاق) و تخت‌های درجه یک، منوی بالشت، سیستم تهویه هوا، سرویس بهداشتی لوکس و تلویزیون بزرگ.
  • به طور عمومی: حمل و نقل فرودگاهی، پارکینگ، اجاره خودرو، خدمات شاتل، صرافی، اتاق سیگار، خدمات نگهداری کودک، خشکشویی، سرویس 24 ساعت اتاق و آرایشگاه

ضمن اینکه در طبقه یازدهم هتل بارسلو باشگاه بدنسازی و مرکز اسپایی به بزرگی 1200 متر مربع ساخته شده است که در آن خدمات و تجهیزاتی نظیر 2 سونا، 1 اتاق بخار، 2 حمام ترکی، 1 حمام رومی و 4 اتاق ماساژ ساخته شده است.

یکی از دیگر ویژگی‌های خاص هتل بارسلو، در نظر گرفتن 7 اتاق ملاقات و 9 اتاق کنفرانس یا سالن‌  است که نشان می‌دهد هتل بارسلو علاوه بر گردشگران، برای قشرهای مختلف آماده خدمات رسانی است. اگر برای تور استانبول نوروز، در حال بررسی هتل‌های باکیفیت استانبول هستید، این هتل هم می‌تواند گزینه مناسبی باشد.

اسپا هتل بارسلو
اسپا
حمام ترکی
حمام ترکی
سالن کنفرانس هتل بارسلو
سالن کنفرانس
سالن بدنسازی هتل بارسلو
بدنسازی

اتاق کنفرانس

اتاق ماساژ هتل بارسلو
اتاق ماساژ

رستوران هتل بارسلو

در هتل بارسلوی استانبول 1 رستوران و 3 بار در نظر گرفته شده است. نام رستوران هتل، Chadir (چادر) است که در هر 3 وعده صبحانه، نهار، شام با غذاهای متنوع آماده پذیرایی از مهمانان هستند. لانژ B-heaven یکی از سه بار این رستوران است که در طبقه دوازدهم هتل ایجاده شده و نمایی زیبا رو به شهر استانبول دارد. بارهای B-lounge و Champs Sports نیز دو بار دیگر این هتل هستند که در آن انواع اسنک و نوشیدنی‌هایی مختلف سرو می‌شود.

رستوران هتل بارسلو
 رستوران Chadir
صبحانه بوفه‌ای هتل بارسلو
 رستوران Chadir
لانژ بار هتل بارسلو
لانژ B-heaven
هتل بارسلو استانبول
 B-lounge

اتاق‌های هتل بارسلو

در هتل بارسلو 270 اتاق ساخته شده است. در این هتل، 12 نوع اتاق مختلف وجود دارد که این حق انتخاب را به مهمانان می‌دهد با توجه به بودجه و خواسته‌‎‌شان به اتاق یا سوئیت مدنظر خود دست پیدا کنند. تعدادی از اتاق‌ها، امکانات عمومی یکسان دارند در حالی که اتاق‌های بزرگ‌تر، امکانات ویژه‌تری دارند.

برای مثال، سوئیت پنت هاوس سلطان (sultan penthouse suite) با دکوراسیون لوکس، دارای حمام ترکی اختصاصی، متراژ 250 متر مربعی و 3 اتاق خواب است و منظره‌ای فوق العاده به شهر دارد. اما در مقابل این سوئیت لوکس و البته گران، می‌توان اتاق دلوکس (deluxe) را در نظر گرفت که با قیمتی بسیار اقتصادی‌تر امکانات و متراژ متوسطی دارد، اما دارای حمام ترکی اختصاصی نیست.

همچنین مهمانانی که به صورت خانوادگی و با فرزندی کوچکتر از 6 سال خواهان سفر به این هتل هستند، هزینه‌ اضافی برای اقامت فرزندشان در نظر گرفته نمی‌شود. البته تا زمانی که درخواستی مبنی بر تخت اضافی نداشته باشند. همچنین برای کودکان زیر دو سال نیز به صورت رایگان تخت کودک قرار داده می‌شود. در مجموع اتاق و سوئیت‌های هتل بارسلو ظرفیتی بین 3 تا 8 نفر دارد.

هتل بارسلو استانبول
اتاق دلوکس
سوئیت هتل بارسلو استانبول
سوئیت جونیور
سوئیت Junior Family Suite H.jpg
سوئیت جونیور فمیلی
سوئیت پرزیدنتال.jpg
 حمام ترکی سوئیت پرزیدنتال
سوئیت پرزیدنتال هتل بارسلو
سوئیت پرزیدنتال

جاذبه‌های نزدیک به هتل بارسلو

اگر اولویت شما برای سفر کردن به شهری تاریخی مانند استانبول، بازدید از جاذبه‌های گردشگری آن است، هتل بارسلو انتخاب مناسبی برای شما خواهد بود. چرا که علاوه بر دسترسی به ‌حداقل 120 رستوران در نزدیکی هتل، می‌توانید بدون فوت وقت و  نیاز به کرایه تاکسی، از جاذبه‌های مطرح شهر استانبول دیدن کنید. مهم‌ترین جاذبه‌هایی که در فاصله کم‌تر از 4 کیلومتر با هتل بارسلو قرار گرفته‌اند عبارتند از:

 

هتل بارسلو استانبول

اگر تمایل دارید در این هتل اقامت داشته باشید، برای اطلاع از قیمت تورهای هتل بارسلو، روی لینک کلیک کنید.

 

منبع: Booking, Barcelo

مهدی فتاحی
مهدی فتاحی

نویسندگی جورترین پازلی است که در زندگی پیدا کرده‌ام. به عنوان برنامه‌نویسی که نویسنده هم هست، باور دارم تلفیق هر چیزی با نوشتن، لذت‌بخش‌تر می‌شود. فرقی نمی‌کند چه علاقه‌ای دارید و چه کاری انجام می‌دهید، نوشتن همان چاشنی است که هر کاری را جذاب‌تر می‌کند.