هتل تکسیم لاین استانبول (Taksim Line hotel)

3.6
از 19 رای
سفرنامه نویسی لست‌سکند - جایگاه K دسکتاپ
معرفی هتلی ارزان با امکانات مناسب در استانبول + تصاویر
13 اسفند 1399 08:00
7

تکسیم لاین، یکی از هتل‌های مقرون به صرفه در استانبول است که باتوجه به موقعیت بسیار خوب آن در تکسیم و دسترسی مناسب به صدها رستوران و جاذبه‌های گردشگری می‌تواند در اولویت بسیاری از مسافران قرار بگیرد. در هتل تکسیم تعادل خوبی میان امکانات و هزینه اقامت وجود دارد. اگر شما خواهان اقامت در هتلی با چنین ویژگی‌هایی هستید، به خواندن متن ادامه دهید تا اطلاعات بیشتری از امکانات، موقعیت و جاذبه‌های نزدیک به هتل تکسیم لاین کسب کنید.

موقعیت هتل تکسیم لاین

با مشاهده موقعیت هتل تکسیم لاین متوجه می‌شویم فاصله بسیار نزدیکی با میدان تکسیم دارد و فقط 1 دقیقه با ایستگاه مترو تکسیم فاصله دارد. موقعیت هتل تکسیم لاین یکی از نقاط قوت آن محسوب می‌شود.

هتل تکسیم لاین
لابی هتل تکسیم لاین

 

امکانات هتل تکسیم لاین

با توجه به قیمت مناسب تورهای هتل تکسیم لاین، امکانات این هتل قابل قبول بوده و می‌توان خدمات اسپا، حمام ترکی، سونا و باشگاه بدنسازی را در این هتل مشاهده کرد و از امکاناتی که به طور اختصاصی در تمامی 36 اتاق این هتل در نظر گرفته شده است، می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • سرویس 24 ساعت اتاق‌ها، اینترنت رایگان، تلویزیون، ماهواره، مینی بار، گاو صندق، سشوار، سیستم تهویه هوا، تلفن، اتو، دوش و میز کار

با استناد به سایت booking، علاوه بر زبان‌های ترکی و انگلیسی، کارکنان هتل تکسیم لاین با زبان فارسی هم آشنایی دارند. همچنین بهتر است بدانید در این هتل امکان همراه داشتن حیوانات خانگی فراهم نیست.

 

باشگاه بدنسازی هتل تکسیم لاین

هتل تکسیم لاین استانبول

هتل استانبول

رستوران هتل تکسیم لاین

رستوران هتل تکسیم لاین در آخرین طبقه هتل قرار گرفته است و منظره زیبایی رو به استانبول دارد. این کافه رستوران که My Line نام دارد، برای صبحانه از ساعت 7 تا 10 صبح به صورت بوفه‌ای پذیرای مهمانان خواهد بود و برای صرف شام نیز مهمانان می‌توانند در رستوران مای لاین از منوی la carte غذاهای گیاهی، حلال، بین المللی و ترکی سفارش دهند.

 

هتل های استانبول

رستوران هتل تکسیم لاین

هتل تکسیم لاین استانبول

اتاق‌های هتل تکسیم لاین

در تکسیم لاین 36 اتاق در 5 نوع مختلف در نظر گرفته شده که تجهیزات به کار رفته در تمامی آن‌ها یکسان است و تفاوت اصلی در متراژ و تعداد تخت‌ها خلاصه می‌شود. اتاق‌های هتل تکسیم لاین فضای زیادی نداشته و  بین 15 تا 25 متر مربع متراژ دارند. ظرفیت هر اتاق نیز بدون احتساب کودکان، بین 2 تا 4 نفر است. جزئیات بیشتر از تصاویر اتاق و سرویس‌های هتل را در تصاویر زیر می‌توانید ببینید.  

 

هتل های استانبول
اتاق اکونومی دونفره با متراژ 15 متر
هتل تکسیم لاین استانبول
اتاق اکونومی دو تخته با متراژ 16 متر مربع
هتل تکسیم لاین استانبول
اتاق استاندار دو تخته با متراژ 20 متر مربع
هتل تکسیم لاین استانبول
اتاق لوکس دو تخته با متراژ 25 متر مربع
هتل تکسیم لاین استانبول
اتاق 3 تخته با متراژ 25 متر مربع

 

جاذبه‌های نزدیک به تکسیم لاین

مهم‌ترین نقطه قوت تکسیم لاین را می‌توان موقعیت این هتل دانست که در قلب استانبول و نزدیک به میدان تکسیم واقع شده است. این موقعیت فوق العاده، امکان دسترسی به 445 رستوران و 184 جاذبه گردشگری مختلف که تنها در پانصد متری هتل واقع شده‌اند را فراهم می‌کند. مهم‌ترین جاذبه‌های گردشگری که در کمترین فاصله با هتل تکسیم لاین قرار گرفته‌اند عبارتنداز:

  1. برج ساعت دولما باغچه با فاصله 1.1 کیلومتری از هتل تکسیم لاین
  2. کاخ دولما باغچه با فاصله 1.4 کیلومتری از هتل 
  3. برج گالاتا با فاصله 1.5 کیلومتری از هتل 
  4. برج مایدن با فاصله 2.5 کیلومتری از هتل
  5. بازار ادویه‌جات کفکاس با فاصله 2.6 کیلومتری از هتل 
  6. مسجد سلیمانیه با فاصله 2.9 کیلومتری از هتل 
  7. مسجد ایا صوفیه با فاصله 3.2 کیلومتری از هتل 
  8. آب انبار باسیلیکا با فاصله 3.2 کیلومتری از هتل 
  9. ستون کنستانتین با فاصله 3.3 کیلومتری از هتل 
  10. پل شهدای 15 جولای با فاصله 4.3 کیلومتری از هتل 

 

هتل تکسیم لاین استانبول

 جهت اطلاع از هزینه و تورهای هتل تکسیم لاین روی عبارت لینک شده کلیک کنید. 

 

منابع: hotel و taksimlinehotel

مهدی فتاحی
مهدی فتاحی

نویسندگی جورترین پازلی است که در زندگی پیدا کرده‌ام. به عنوان برنامه‌نویسی که نویسنده هم هست، باور دارم تلفیق هر چیزی با نوشتن، لذت‌بخش‌تر می‌شود. فرقی نمی‌کند چه علاقه‌ای دارید و چه کاری انجام می‌دهید، نوشتن همان چاشنی است که هر کاری را جذاب‌تر می‌کند.