هتل ام‌ای کلمبو، سریلانکا (ME Colombo Hotel)

4.3
از 3 رای
سفرنامه نویسی لست‌سکند - جایگاه K دسکتاپ
هتلی محبوب و ارزان در دل جاذبه‌های سریلانکا
16 اسفند 1399 08:00
1

serilanka-norouz-1400-780-4.jpg

ام‌ای کلمبو (ME Colomb) هتلی 4 ستاره و کوچک واقع در شهر کلمبو سریلانکا است که تنها 22 اتاق دارد. هتل ام‌ای کلمبو شاید به عنوان بهترین و لوکس‌ترین هتل در سریلانکا شناخته نشود اما از نظر محبوبیت جزو 3 هتل نخست این شهر است. چرا که علاوه بر قیمت مقرون به صرفه‌ این هتل، پذیرایی، امکانات و رستوران ام‌ای کلمبو طوری است که غالب مهمانان از شرایط رضایت دارند، به طوری که هتل ام‌ای در سال 2020 از طرف tripadviser در ردیف اول پیشنهادات بود. در ادامه مطلب، بیشتر درباره این هتل صحبت می‌کنیم.

موقعیت هتل ام‌ای کلمبو

هتل ام‌ای کلمبو در غرب کلمبو و ناحیه‌ متمرکز از شهر واقع شده است. لوکیشن این هتل طوری است که هم به دریا دسترسی دارید و هم به مراکز خرید و جاذبه‌های دیدنی. ضمن اینکه، فاصله هتل ام‌ای با فرودگاه بین‌المللی باندرانیکی، حدود 35.5 کیلومتر است. به طور کلی، لوکیشن این هتل نمره 4 از 5 را می‌گیرد.

امکانات هتل ام ای کلمبو

امکانات هتل ام‌ای کلمبو را در دو بخش، بررسی خواهیم کرد بخش اول امکاناتی که در تمامی اتاق‌های این هتل می‌توان ملاحظه کرد و دیگری، امکاناتی که به طور عمومی در هتل قرار داده شده و مهمانان به صورت رایگان یا با پرداخت هزینه‌های اضافی به آن دسترسی خواهند داشت. 

  • اینترنت رایگان، سیستم تهویه هوا، مینی بار چای یا قهوه‌ساز، بالکن (در اکثر اتاق ها)، سرویس بهداشتی، تلوزیون تخت، ماهواره، میزکار، گاوصندق، از جمله مهم‌ترین امکاناتی هستند که در این هتل 4 ستاره دیده می‌شود.
  • نظافت روزانه، پارکینگ رایگان، استخر روباز با منظره‌ای رو به شهر، بار و اسنک‌بار، باشگاه بدنسازی نیمه مجهز، امکان به همراه داشتن حیوانات خانگی، از دیگر امکانات عمومی هتل ام‌ای است. ضمن اینکه تالار و اتاق‌های کاری مخصوصی در فضای 1400 متری این هتل کار گذاشته شده است.
سریلانکا
استخر

 

رستوران‌ هتل ام ای کلمبو

رستوران ام‌ای، دکوراسیون زیبا و متنوعی دارد و در طبقه اول هتل قرار گرفته است. منوی آن شامل انواع پیش‌غذاها، سالادها، سوپ، برگر، غذاهای مخصوص سریلانکایی و غذاهای ایتالیایی می‌شود. ضمن این‌ که در این رستوران، منوی غذای کودک هم وجود دارد. همچنین با توجه به عمده نظرات کاربران در سایت‌های بوکینگ و تریپ ادوایزر، غذاهای ام ای کلمبو کیفیت و طعمی بسیار عالی دارد.

رستوران هتل ام‌ای

هتل های سریلانکا 

اتاق‌های هتل ام ای کلمبو

در هتل ام‌ای کلمبو، 22 اتاق وجود دارد که شامل 6 اتاق دلوکس (deluxe)، 12 اتاق سوپریور (superior) و 4 سوئیت می‌شود.

  • اتاق دلوکس (اتاق استاندارد)، نهایت ظرفیت 2 بزرگسال و 1 خردسال با 28 متر مربع متراژ دارد. اتاق‌های دلوکس در طبقات پایین‌تر هتل ام‌ای کلمبو قرار گرفته‌اند و منظره بیرون آن به زیبایی سوئیت و سوپریور نیست.
  • اتاق سوپریور حداکثر ظرفیت 3 بزرگسال و 1 خردسال را دارد. متراژ آن 33 متر مربع است و بالکن نیز در این اتاق‌ها دیده می‌شود.
  • سوئیت‌ها بهترین نوع اتاق‌های هتل ام‌ای کلمبو هستند که 42 مترمربع متراژ دارند و ظرفیت آن‌ها مطابق اتاق‌های سوپریور است.
هتل ام ای کلمبو سریلانکا
اتاق استاندارد
هتل ام ای کلمبو
اتاق سوپریور
هتل های سریلانکا
سوئیت

 

جاذبه‌های نزدیک به هتل ام‌ای کلمبو

به دلیل موقعیت مناسب هتل ام‌ای کلمبو مسافران، دسترسی خوبی به مراکز خرید و جاذبه‌های گردشگری کلمبو دارند. همچنین برای تماشای اقیانوس هند از هتل ام‌ای، تنها لازم  2.6 کیلومتر مسافت طی کنید تا به ساحل مونت لاوینیا (mount lavinia) برسید و اگر خواهان سپری کردن اوقاتی بیش‌تری در دریا و سواحل  معروف سریلانکا هستید، می‌توانید به ساحل نگومبو بروید که جزو 5 ساحل برتر سریلانکا شناخته می‌شود. البته با وجود اینکه ساحل نگومبو در شهر کلمبو واقع شده است، گردشگران برای بازید از آن نیاز دارند تا مسیر 1 ساعته آن را با ماشین طی کنند.  از  مهم‌ترین جاذبه‌هایی که در نزدیکی هتل ام‌ای واقع شده است، می‌توان به موارد زیر اشاره داشت.

  • معبد بودایی Isipathanaramayaf با فاصله 650 متری از هتل ام ای کلمبو
  • مرکز خرید majestic city با فاصله 2.8 کیلومتری از هتل
  • مرکز خرید مارینو مال با فاصله 3 کیلومتری از هتل
  • موزه کلمبو با فاصله 3.6 کیلومتری از هتل
  • میدان لیبرتی پلازا با فاصله 4.2 کیلومتر از هتل
  • معبد گانگارمایا با فاصله 5.3 کیلومتری از هتل

 

هتل های سریلانکا

 

جهت مشاهده هزینه‌ و تورهای هتل ام ای کلمبو و همچنین تورهای سریلانکا روی لینک کلیک کنید.

 

منبع: Tripadviser، booking و mecolombo  

مهدی فتاحی
مهدی فتاحی

نویسندگی جورترین پازلی است که در زندگی پیدا کرده‌ام. به عنوان برنامه‌نویسی که نویسنده هم هست، باور دارم تلفیق هر چیزی با نوشتن، لذت‌بخش‌تر می‌شود. فرقی نمی‌کند چه علاقه‌ای دارید و چه کاری انجام می‌دهید، نوشتن همان چاشنی است که هر کاری را جذاب‌تر می‌کند.