هتل آماری گاله سریلانکا (Amari Galle Seri Lanka)

4
از 2 رای
سفرنامه نویسی لست‌سکند - جایگاه K دسکتاپ
هتل آماری گاله، رمانتیک‌ترین هتل جنوب آسیا + تصاویر
10 اسفند 1399 08:00
0

تورهای نوروز 1400

 

سریلانکا یکی زیباترین کشورهای جنوبی آسیاست که همه ساله بیش از 2 میلیون گردشگر از آن بازدید می‌کنند. در این میان، یکی از بهترین مقاصد گردشگری سریلانکا، شهر ساحلی گاله است که به دلیل استقبال بالای مسافران خارجی، برندهای مطرح موجب شده‌اند تا در این شهر، هتل تاسیس کنند. یکی از بهترین هتل‌های این شهر، آماری گاله (Amari galle) نام دارد که در ادامه مطلب، درباره آن بیشتر توضیح خواهیم داد.

معرفی برند آماری

آماری یکی از برندهای مشهور در صنعت هتل‌داری است که 17 هتل و ریزوت‌ لوکس 5 ستاره در نقاط مختلف آسیا تاسیس کرده است. این برند در سال جاری، شعبه‌ جدیدی در شهر کلمبو سریلانکا افتتاح خواهد کرد. اما در حال حاضر، تنها هتل این برند در سریلانکا، آماری گاله است.

موقعیت و جاذبه‌های نزدیک هتل آماری گاله

شهر ساحلی گاله در جنوب غربی سریلانکا واقع شده است و هتل آماری گاله نیز با فاصله کمی از اقیانوس هند در نزدیکی ساحل قال قرار گرفته. به غیر از ساحل زیبا، شهر گاله به جاذبه دیگری به نام قلعه گاله نیز شهرت دارد که تنها 5 کیلومتر با آماری گاله فاصله دارد. 

هتل آماری گاله
لابی هتل
سریلانکا
لابی هتل

 

امکانات هتل آماری گاله

جدای از از انگیزه‌ سفر شما، امکاناتی که در هتل آماری گاله قرار گرفته، آنقدر جذاب و متنوع است که می‌تواند حسابی مشغولتان کند. تفریحاتی که مناسب کودکانتان خواهد بود. مهم‌ترین امکاناتی که به طور عمومی در هتل آماری گاله دیده می‌شود، عبارت‌اند از:  

  • کلاب کودک (Kids Club) محیطی شبیه به مهدکودک که با اسباب بازی‌های مختلف پر شده است، خدمات اسپای بسیار متنوع، وویاژه لانژ (Voyager Lounge)بیزنس سنترهای متعددی که با متراژ و ظرفیت‌های مختلف ساخته شده‌اند و حتی سالن‌های جشن عروسی، باشگاه بدنسازی و استخر کودک نیز از دیگر امکانات عمومی هتل آماری گل محسوب می‌شوند.

از سایر امکاناتی عبارتند از:

  • اینترنت رایگان، تراس‌های اختصاصی، تلویزیون 40 اینچی ال سی دی، میزکار (در سوئیت و اتاق‌های بزرگ‌تر فضای کار مخصوص)، سیستم اعلام حریق، سیستم تهویه هوا، سشوار، وان، گاوصندق، اتو، چای‌ساز و قهوه‌ساز اشاره داشت.

 

هتل آماری سریلانکا

هتل آماری سریلانکا
کلاب کودکان
هتل آماری سریلانکا
جایگاه عروس و داماد

هتل آماری سریلانکا

 هتل های سریلانکا

اتاق اسپا هتل آماری
اتاق اسپا

 هتل آماری سریلانکا

 

رستوران هتل‌ آماری گاله

هتل آماری گاله با ایجاد 4 رستوران و گاله درجه 1 رقابت‌ را برای سایر رستوران و بارهای اطراف دشوار می‌کند. چرا که به دلیل تنوع و کیفیت بالای رستوران‌های آماری گاله و البته منظره‌های بسیار جذاب، مهمان دلیلی برای ترک این مکان نخواهند داشت. در رستوران‌های آماری گاله انواع غذاهای بین‌الملل، سریلانکایی، تایلندی، ایتالیایی، انگلیسی – ایرلندی، گیاهی، حلال، آمریکایی، غذاهای بدون قند و رژیمی سرو می‌شود. همچنین والدینی که صاحب کودک زیر 8 سال باشند، می‌توانند بدون هزینه‌ اضافی از منوی کودک سفارش داشته باشند. رستوران و بارهای هتل آماری گاله عبارتند از:

  • Āhāra Gourmet Gallery: رستوران سرپوشیده هتل آماری گاله محسوب می‌شود که آشپز و سرآشپزان در مقابل چشمان مهمانان، غذاهای معروف آسیایی و البته بین‌الملل را آماده می‌کنند. این رستوران برای صبحانه، ناهار و شام آماده پذیرایی از مهمانان خواهد بود.
  • Shoreline Beach Club: در لابی هتل آماری گاله، بار شرلاین بیچ کلاب را ملاحظه خواهید کرد که در کنار لانژ  و استخر روباز، محیطی کاملا کژوال را برای مهمانان به ارمغان می‌آورد. این بار از ساعت 11 صبح تا 7 شب فعالیت دارد و انواع مختلفی از نوشیدنی‌ها، سوپ‌ها، سالاد و اسنک‌ها را در منوی آن می‌توان سفارش داد.
  • ORU Seafood Restaurant & Bar: یکی از محبوب‌ترین رستوران‌های این هتل است که زیر نظر سرآشپز مخصوص هتل آماری گاله، غذاهای سنتیِ سریلانکایی و دریایی در تازه‌ترین حالت خود سرو می‌شوند. این رستوران فاصله بسیار کمی با اقیانوس دارد و همچنین علاوه بر رستوران، دارای یک بار با همین نام می‌شود.
  • Bommu Rooftop Bar: بومو جایی است که می‌توانید در منظره‌ای فوق العاده کنار زوج خود بنشینید و غروب آفتاب را در بالاترین ارتفاع هتل تماشا کنید. این بار که همانند ارو از ساعت 17 تا 24 دایر است. بومو در زبان محلی سریلانکایی به معنای صرف یک نوشیدنی است و این بار معنای بومو را به زیباترین حالت ممکن ادا کرده است.

 

رستوران هتل آماری سریلانکا
رستوران آهارا
سریلانکا
شُرلاین
هتل آماری سریلانکا
بار بومو

 

اتاق‌‌ و سوئیت‌های هتل آماری گاله

در این هتل بزرگ 172 اتاق در قالب 3 نوع سوئیت و 3 نوع اتاق در نظر گرفته شده است که جزئیات آن را در ادامه می‌توانید مشاهده کنید. اما به طور کلی، اتاق و سوئیت‌های هتل آماری گاله نمایی بی‌نظیر روبه اقیانوس هند دارند، تراس شخصی خود را دارند و با دکوراسیونی مدرن، تجهیز شده‌اند. تفاوت عمده اتاق‌ و سوئیت‌های هتل آماری گاله در متراژ، تعدا تخت و دکوراسیون آن‌ها خلاصه می‌شود.

اتاق‌های هتل آماری گاله

  • اتاق دلوکس با نمای اقیانوس (Deluxe Ocean View): دارای متراژ 39 متر مربعی و ایده‌آل برای دو بزرگ‌ سال و یک کودک یا دو، سه بزرگ سال.
  • اتاق دلوکس با نمای کران اقیانوس (Deluxe Ocean View Horizon): این اتاق از لحاظ متراژ، امکانات و ظرفیت، همانند اتاق بالایی بوده با این تفاوت که اتاق‌ها نمای عریض‌تر و واضح‌تری به اتاق دلوکس دارند.
  • اتاق گرند دلوکس با نمای کران اقیانوس (Grand Deluxe Ocean Horzion) : دارای متراژ 57 متر مربعی و ایده‌آل برای دو بزرگ‌سال و یک کودک یا دو، سه بزرگ‌ سال.

سوئیت‌های هتل آماری گاله

  • سوئیت جونیور با نمای اقیانوس (Junior Suite Ocean View): دارای متراژ 57 متر مربعی و ایده‌آل برای 2 بزرگ سال و 1 خردسال یا 3 بزرگ سال.
  • سوئیت یک اتاقه (One Bedroom Suite): دارای متراژ 95 متر مربعی و ایده‌آل برای 2 بزرگ سال و 1 خوردسال یا 3 بزرگ سال.
  • سوئیت پرزیدنتال (Presidential Suite): لوکس‌ترین و بزرگ‌ترین سوئیت و اقامتگاه هتل با متراژ 360 متر مربعی و دارای بار و 2 اتاق‌خواب بزرگ، به جز اتاق هال. سوئیت پرزیدنتال برای 2 بزرگ‌ سال و 2 خردسال یا 4 بزرگ سال ایده‌آل است.

 

هتل آماری سریلانکا
اتاق دلوکس با نمای اقیانوس
هتل آماری سریلانکا
اتاق دلوکس با نمای اقیانوس
deluxe-ocean-view_bathroom-1.jpg
اتاق دلوکس با نمای اقیانوس
هتل سریلانکا
سوئیت جونیور با نمای اقیانوس
هتل آماری گاله سریلانکا
تراس سوئیت جونیور با نمای اقیانوس
هتل آماری
سوئیت پرزیدنتال
presidential-suite_livingroom.jpg
هال سوئیت پرزیدنتال
هتل آماری سریلانکا
سوئیت پرزیدنتال
هتل آماری گاله سریلانکا
تراس سوئیت پرزیدنتال
one-bedroom-suite_livingroom.jpg
هال سوئیت یک اتاقه
هتل های سریلانکا
سوئیت یک اتاقه

 جهت مشاهده هزینه‌ تورهای هتل آماری گاله و تورهای سریلانکا روی عبارات لینک شده کلیک کنید. 

 

منبع: hotel و  amari

مهدی فتاحی
مهدی فتاحی

نویسندگی جورترین پازلی است که در زندگی پیدا کرده‌ام. به عنوان برنامه‌نویسی که نویسنده هم هست، باور دارم تلفیق هر چیزی با نوشتن، لذت‌بخش‌تر می‌شود. فرقی نمی‌کند چه علاقه‌ای دارید و چه کاری انجام می‌دهید، نوشتن همان چاشنی است که هر کاری را جذاب‌تر می‌کند.