هتل مون‌پیک، کلمبو (Movenpick Hotel)

3.8
از 4 رای
تقویم ۱۴۰۳ لست‌سکند - جایگاه K - دسکتاپ
هتلی مجهز با منظره اقیانوس هند + تصاویر
18 اسفند 1399 08:00
0

مٌون‌پیک (Mövenpick Hotels & Resorts)، یک برند مطرح سوئیسی در عرصه هتل‌داری است که در سراسر نقاط جهان، 80 هتل تاسیس کرده است. مٌون پیک کلمبو (Mövenpick Colombo) نیز همانطور که از نامش مشخص است، هتل این برند در پایتخت و شهر زیبای کلمبوی سریلانکا است که در ادامه متن، به معرفی و بررسی آن می‌پردازیم. اما قبل از آن بدانید که هتل مون پیک کلمبو از بهترین هتل‌های این شهر به شمار می‌رود. از موقعیت و منظره هتل گرفته تا امکانات و اتاق‌های آن، مجموعاً این هتل نمره بسیار خوبی دریافت می‌کند. از دیدگاه سایت معتبر تریپ ادوایزر، هتل مون پیک کلمبو، سیزدهمین هتل برتر شهر کلمبو (از میان 106 هتل) محسوب می‌شود.

موقعیت هتل مون‌پیک کلمبو

هتل مون‌پیک کلمبو در یکی از بهترین موقعیت‌های شهر ساخته شده و علاوه بر دسترسی خوب به جاذبه‌های گردشگری شهر کلمبوی سریلانکا، با فرودگاه بین‌المللی این شهر، فقط 35 دقیقه فاصله دارد و فاصله آن نیز با اقیانوس هند بسیار اندک است.

هتل مون‌پیک

امکانات هتل مون‌پیک کلمبو

یکی از مهم‌ترین مواردی که سبب شده هتل مُوِن‌پیک کلمبو از سال 2017 به بعد، به عنوان یک هتل 5 ستاره معرفی شود، امکانات کاملی است که در اتاق و سوئیت‌های آن وجود دارد. از جمله امکاناتی که در اتاق‌های این هتل دیده می‌شود عبارتند از: 

  • تلویزیون 48 اینچ LED، اینترنت رایگان، میزکار، دستگاه اسپرسوساز (با توجه به نوع اتاق)، پنجرهای بزرگ که نمای عالی از شهر یا اقیانوس را به نمایش می‌گذارد، صندلی و مبل‌های راحتی، جکوزی و وان (باتوجه به نوع اتاق)، سیستم تهویه هوا، گاوصندق، سرویس‌های بهداشتی مجهّز و سشوار.

البته امکانات هتل‌ مون‌پیک، تنها به اتاق‌ و سوئیت‌هایش خلاصه نمی‌شود و به صورت عمومی در سطح هتل، سرویس و تجهیزات کاملی قرار داده شده است. بعضی از مهم‌ترین این امکانات عبارتند‌از:

  • 2 استخر با منظره‌ای استثنایی، سالن اسپا با طیف کاملی از خدمات مانند: انواع ماساژ درمانی‌ها، بادی اسکراب، سونا و جکوزی، باشگاه بدنسازی مجهز، سالن عروسی، سالن کنفرانس، بیزنس سنتر و سالن زیبایی 

ضمن اینکه کارکنان این هتل به زبان‌های هندی، انگلیسی، فرانسوی، آلمانی، ایتالیایی و ژاپنی نیز صحبت می‌کنند.

در این هتل باید توجه کنید، به همراه داشتن حیوانات خانگی و سیگار کشیدن داخل اتاق یا‌ سوئیت‌ها ممنوع است.

هتل مون‌پیک

 

رستوران هتل مون‌پیک
سالن کنفرانس
سالن عروسی هتل مون‌پیک
سالن عروسی
استخر هتل مون‌پیک
استخر
اتاق کنفرانس هتل مون‌پیک
اتاق جلسه

 

رستوران هتل مون‌پیک کلمبو

در این هتل 5 ستاره، 2 رستوران به نام‌های AYU و رابوتا گریل (Robata Grill) ایجاد شده است که در کنار بار ویزتاس (Vistas Bar) مهمانان می‌توانند علاوه بر وعده غذایی‌شان، نوشیدنی و اسنک هم داشته باشند. چرا که در رستوران رابوتا گریل، طیف کاملی از غذاهای آسیایی که شامل غذاهای ژاپنی، چینی، تایلندی، سریلانکایی، مالزیایی، سنگاپوری و کره‌ای می‌شود را با بهترین مواد اولیه و سرآشپزان بین‌المللی، سرو می‌کنند. در رستوران AYU غذاهای بین‌المللی و خوراکی‌های متنوعی برای مهمانان در نظر گرفته شده است؛ ضمن اینکه AYU تنها رستوران این هتل است که در آن صبحانه سرو می‌شود. بار ویزتاس، باری است که در بالاترین طبقه هتل قرار گرفته و چشم‌اندازی 360 درجه به شهر و اقیانوس دارد. فعالیت بار ویزتاس به صورت 24 ساعت است و لانژهای روباز آن، بهترین مکان برای صرف اسنک و نوشیدنی محسوب می‌شوند.

رستوران هتل مون‌پیک
رستوران AYU
رستوران هتل موون پیک کلمبو
رستوران AYU

هتل موون پیک

رستوران رابوتا گریل
رستوران رابوتا گریل

اتاق‌های هتل مون‌پیک کلمبو

در هتل مون‌پیک، 219 اتاق ساخته شده است که به 7 نوع مختلف تقسیم می‌شوند. پیش از اینکه به معرفی اتاق‌ها بپردازیم، لازم است به سه مورد خاصی که در تمامی اتاق‌های آن در نظر گرفته شده است، اشاره‌ای داشته باشیم. ابتدا پنجره‌های تمام قدی که از زمین تا سقف دید کامل و بسیار زیبایی از شهر و اقیانوس هند به نمایش می‌گذارند. دوم، دکوراسیون خاص این هتل؛ چه برای قرارهای رسمی یا کاری و چه برای سکونت به صورت خانوادگی یا تفریحی ایده‌آل جلوه می‌کنند. در آخر هم این که، تعدادی از اتاق‌ها یا دارای منظره‌ای رو به اقیانوس هستند یا رو به شهر که باوجود اینکه تجهیزات‌شان یکسان است، متراژهای متفاوتی دارند.

اتاق‌های هتل مون‌پیک کلمبو

  • اتاق سوپریور (Room Superior): اقتصادی‌ترین اتاق‌های هتل مون‌پیک کلمبو محسوب می‌شود که 33 متر مربع، متراژ دارد (35 متر مربع برای سوپریور رو به اقیانوس) و ظرفیت آن مناسبِ 3 بزرگ‌سال یا 2 بزرگ‌سال و 1 کودک است.

  • اتاق دلوکس (Deluxe Room): اتاقهای دلوکس یا دیلاکس با متراژهای 33 و 35 متر مربع (به ترتیب برای اتاق‌های رو به شهر و اقیانوس هند)، ظرفیت2 بزرگ‌سال و 1 کودک یا 3 بزرگ‌سال را دارند.

  • اتاق اگزکیوتیو (Room Executive): تنها اتاق‌هایی هستند که متراژ اتاق‌های رو به شهر آن، نسبت به اتاق‌های رو به اقیانوس بزرگ‌تر است (به ترتیب 51 و 58 متر مربع). اتاق‌های اگزکیوتیو ظرفیتی مثل اتاق‌های سوپریور و دلوکس دارد اما از نظر امکاناتی چون مبل‌های راحتی و لانژ تفاوت‌های اندکی با آن دو دارد.

  • اتاق خانوادگی (Family Room): اتاق‌های خانوادگی می‌توانند دو اتاق کانکتی (متصل به هم) باشد که ظرفیت مناسب 2 برزگ‌سال و 2 کودک را پیدا کند یا همان اتاق‌ مجزایی باشد که با هزینه اضافی یک تخت کودک یا تک نفره به آن اضافه می‌شود.

هتل مون‌پیک کلمبو
اتاق سوپریور ( Superior Room)
هتل مون‌پیک کلمبو
اتاق دلوکس (Deluxe Room)
هتل مون‌پیک کلمبو
اتاق اگزکیوتیو (Executive Room)

 

سوئیت‌های هتل مون‌پیک کلمبو

  • سوئیت جونیور (Junior Suit): ظرفیت استاندارد سوئیت‌های جونیور، مانند سایر اتاق‌ها مناسب 3 بزرگ‌سال یا دو فرد بزرگ‌سال و یک کودک است. سوئیت‌های جونیور 52 متر مربع متراژ دارد و علاوه بر امکانات عمومی اتاق‌ها، دارای یک وان کنار پنجره با منظره‌ای زیبا از شهر کلمبو و اقیانوس هند است.

  • سوئیت اگزکیوتیو (Executive Suite): این سوئیت‌ها با متراژ 99 متری، اتاق خواب و هال جداگانه‌ای دارد. همچنین دارای میزکار مخصوص و منظره‌ای رو به شهر و اقیانوس است. سوئیت اگزکیوتیو برای 2 بزرگ‌سال و 2 کودک یا 4 بزرگ‌سال مناسب است.

  • سوئیت پرزیدنتال (Presidential Suite): بزرگ‌ترین و لوکس‌ترین اقامتگاه در هتل مون‌پیک، سویئت‌های پرزیدنتال هستند که 254 متر مربع متراژ دارد و ظرفیت آن برای 4 بزرگ‌سال مناسب است. در این سوئیت، دو اتاق بزرگ وجود دارد که در یکی از آن‌ها جکوزی مخصوص سوئیت پرزیدنتال قرار گرفته است. check-in و check-out خصوصی، تلویزیون LED 55 اینچی، وان و دستگاه اسپرسوساز، تعدادی از امکانات این سوئیت محسوب می‌شود.

هتل مون‌پیک کلمبو
سوئیت جونیور (Junior Suite)
هتل مون‌پیک کلمبو
سوئیت جونیور (Junior Suite)
هتل مون‌پیک کلمبو
سوئیت اگزکیوتیو (Executive Suite)
هال سوئیت اگزکیوتیو هتل مون‌پیک
هال سوئیت اگزکیوتیو (Executive Suite Hall)
هتل مون‌پیک کلمبو
سوئیت پرزیدنتال (Presidential Suite)

 

جاذبه‌های نزدیک به هتل مون‌پیک کلمبو

همانطور که اشاره شد، هتل مون‌پیک کلمبو در موقعیت بسیار مناسبی قرار گرفته است و دسترسی عالی به مراکز خرید، جاذبه‌های توریستی کلمبوی سریلانکا و البته اقیانوس هند دارد. به طور دقیق‌تر فاصله‌اش تا جاذبه‌ها به صورت زیر است:

  • 27 متر تا مرکز خرید Liberty Plaza 

  •   500 متر تا اقیانوس هند

  • 1 کیلومتر تا ساحل Galle Face Beach 

  • 3 کیلومتر تا National art gallery 

  • 7 کیلومتر تا معبد Gangaramaya Temple

  • 6 کیلومتر تا معبد Sri Kaileswaram 

 

 هتل مون‌پیک کلمبو

جهت مشاهده قیمت تورهای هتل مون‌پیک کلمبو و تورهای سریلانکا، روی عبارت لینک شده کلیک کنید.

 

منابع: booking  و movenpick

مهدی فتاحی
مهدی فتاحی

نویسندگی جورترین پازلی است که در زندگی پیدا کرده‌ام. به عنوان برنامه‌نویسی که نویسنده هم هست، باور دارم تلفیق هر چیزی با نوشتن، لذت‌بخش‌تر می‌شود. فرقی نمی‌کند چه علاقه‌ای دارید و چه کاری انجام می‌دهید، نوشتن همان چاشنی است که هر کاری را جذاب‌تر می‌کند.