• 45

9714

ادینبرو، جایی برای رقص خیال (4 قسمت)

شنبه، 8 دی 1397 ساعت 08:00 توسط paria kamali اسکاتلند ادینبرو

درود به همه همراهان همیشگی لست سکند اندر احوالات این سفرنامه: با یک فاصله نسبتا طولانی با بخش سوم سفر به بریتانیا سرزمین شگفتی‌ها: ادینبرو جایی برای رقص خیال در خدمتتان هستم. عذرخواهی صمیمانه مرا بابت وقفه پیش‌آمده در ارسال بخش سوم، پذیرا باشید. به شخصه...

• 35

7323

ادینبرا، شهری به جا مانده از قرون وسطی

چهارشنبه، 10 مرداد 1397 ساعت 09:00 توسط محمد صادق اسکاتلند انگلستان

"اسکاتلندی ها گمان می کنند که ادینبرا پایتخت آن هاست، آنها خیلی خودخواهند، ادینبرا متعلق به همه دنیاست." رابرت لوئیس استیونسون   اِدینبرا که در ایران به اشتباه اِدینبورگ خوانده می شود، و از قرن پانزدهم به عنوان پایتخت کشور اسکاتلند انتخاب شده؛ شهری...

• 27

8533

سفرنامه لندن و ادینبرا

دوشنبه، 25 دی 1396 ساعت 09:00 توسط محمد صادق اسکاتلند لندن

سفرنامه لندن و ادینبورگ سفر ما در 23 شهریور تا 6 مهر 1396 انجام شد. حدود 3 ماه پیش از آن دعوت نامه ای از یکی از شرکت های معتبر انگلیسی برای شرکت در یک سمینار به دستمان رسید و با ارائه آن به سفارت...