سفرنامه های آفریقای جنوبی

نگاهی به طبیعت، انتهای آفریقا

مسابقه سفرنامه نویسی - حرفه ای خارجی ۱۴۰۱

شاید بتوان آفریقای جنوبی را سرزمین تضادها نامید با شکافهایی بسیار ژرف در جامعه آن که با یک گشت سرسری در شهرهای اصلی می‌شود به عمق آن پی برد. کافیست با پای پیاده در دو شهر بزرگ این کشور، ژوهانسبورگ و کیپ‌تاون قدم زد تا

نادر بختیاری نیا

سفرنامه آفریقای جنوبی - قسمت اول (3 قسمت)

سفر به آرامش و هیجان، تجربه ناشناخته ها   سفرنامه گزارش دیدن و ثبت خاطرات ذهن می باشد توصیه شده در سفر اتفاقات و مشاهدات فقط از جلوچشمان رد نشده و به معنای واقعی دیده شود ، در این سفرنامه سعی کردم آنچه را که دیدم به

سعید عسکریان

دیدار با سلاطین ،سفرنامه پارک حیات وحش کروگر در آفریقای جنوبی

راننده ماشین که نقش راهنما را نیز داشت برای چندمین بار به ما هشدار داد که کاملاً سکوت کرده، هیچ حرکت محسوسی نکنیم. هرچند ما از اولین مرتبه هشدارهای او را جدی گرفته بودیم، اما این بار نوع اخطار او متفاوت بود و نگاهش در

علی جاویدی صباغیان

سفرنامه آفریقای جنوبی (کیپ تاون)

سفر به آفریقای جنوبی قسمت دوم سفر به کیپ تاون : با پرواز هفت صبح رفتیم کیپ تاون با یک پرواز بومی افریقایی ،کیپ تاون نبض تپنده توریسیم افریقای جنوبی، فوق العاده زیبا ، چشم و دلت از دیدن مناظر طبیعی سیر نمیشه باورت نمیشه

حمیده نجفی

سفرنامه آفریقای جنوبی (ژوهانسبورگ)

سفر به آفریقای جنوبی قسمت اول : سان سیتی، پارک جنگلی، ژوهانسبورگ. دی ماه 1390 بود و هوا سرد .پسرم عاشق حیوانات بود و من عاشق عکاسی دو تا گزینه برای سفر داشتم استرالیا و آفریقای جنوبی تکلیف مشخص بود همسرم، من و پسرم عازم