۱۰ سالن انتظار برتر خطوط هوایی دنیا که از مقصد جذاب تر هستند

4.6
از 11 رای
تقویم ۱۴۰۳ لست‌سکند - جایگاه K - دسکتاپ
این 10 سالن برتر خطوط هوایی دنیا، از مقصد سفر هم جذاب‌تر هستند! +تصاویر
13 تیر 1398 08:00
3

سفر حتی در زمان مناسب خود هم می‌تواند یک پروسه طاقت‌فرسا و سخت باشد. بسیاری از ما به دنبال فرصتی مناسب برای سفر کردن و لذت بردن از آن هستیم در حالی که عده‌ای دیگر هیچ زمانی از زندگی خود را به این کار اختصاص نمی‌دهند. با همه این اوصاف، گاهی سفر بسیار ضروری است چه برای شکل‌گیری یک کسب‌وکار، چه برای آرام گرفتن در سواحل یک جزیره‌ و چه برای غرق شدن در زیر پرتوهای آفتاب.

خوشبختانه امروزه هیچ گونه مشکل و کمبودی در بخش استراحتگاه‌های فرودگاه‌ها، برای آسایش و آرامش مسافران تا رسیدن زمان پرواز وجود ندارد. بنابراین در ادامه  10 استراحتگاه برتر دنیا را بررسی می‌کنیم، شاید شما قبلا یکی از آن‌ها را تجربه کرده باشید یا قصد داشته باشید در سفر بعدی‌تان آن را امتحان کنید، پس همراهمان باشید.

 

10 - سالن انتظار کلاس بیزینس امارات در فرودگاه بین‌المللی دبی

سالن انتظار کلاس اکونومی امارات در فرودگاه بین‌المللی دبی

سفر در این کلاس، بی‌پرده و به‌طور قطع، آرزوی هرکس در زندگی است. در این کلاس(کلاس بیزینس)، سالن انتظار مشمول بوفه کامل غذا و نوشیدنی کامل بوده و هیچ کم و کسری ندارد. اگر علاقه به نوشیدن یک یا دو لیوان آب‌میوه داشته باشید می‌توانید آب‌میوه‌های مخصوص امارات را امتحان کنید. حتی اگر تمایل به سفر با کلاس بیزینس امارات را هم ندارید، می‌توانید با پرداخت مبلغی، از مزایای این سالن انتظار استفاده کنید.

 

9- سالن انتظار درجه یک لوفتانزا، فرانکفورت

سالن انتظار درجه یک لوفتانزا، فرانکفورت

اگر به دنبال ناب ترین سالن انتظار در دنیا هستید، باید این سالن را تجربه کنید. در این استراحتگاه همه چیز با کوچک‌ترین جزئیات برای شما با اهمیت خاصی بررسی و در نظر گرفته‌ شده است. از کرایه اتومبیل تا در نظر گرفتن حمام برای شما قبل از پرواز و هر چیز دیگری که فکرش را بکنید. لوفتانزا  همه چیز را برای حفظ سلامتی و آرامش و اهمیت دادن به شما در نظر گرفته است. حتی در حمام برای کودکان شما عروسک اردک هم وجود دارد! ضمن اینکه پس از استراحت، می‌توانید به وسیله‌ی مرسدس یا پورشه شخصی‌تان، به پروازتان برسید.

 

8- سالن انتظار درجه یک هواپیمایی کاتای پاسیفیک، فرودگاه هیثرو لندن

سالن انتظار درجه یک هواپیمایی کاتای پاسیفیک، فرودگاه هیثرو لندن

یکی از سالن های انتظار در خطوط هواپیمایی که اخیرا راه‌اندازی شده است، کاتای پاسیفیک در فرودگاه هیترو لندن می‌باشد که متعلق به هنگ کنگ بوده و دارای قدمتی طولانی است. برای اینکه بتوانید حس و حال هنگ کنگ را در این‌ مکان تجریه کنید، یک غدای اصیل هنگ کنگی را در حالی که در حال تماشای تکاپوی فرودگاه لندن هستید، امتحان کنید. این غذا به‌ تنهایی شما را وادار می‌کند تا دوباره به این سالن انتظار بازگردید، حتی اگر از تمامی تجهیزات راحتی حاضر در این سالن که قبل از پرواز به شما ارائه می‌شوند چشم بپوشانید.

 

7- سالن انتظار مسافران درجه یک، فرودگاه بین‌المللی پونتا کانا

سالن انتظار مسافران درجه یک، فرودگاه بین‌المللی پونتا کانا

مطمئنا جذاب‌ترین سالن فرودگاه، سالن انتظار مسافران درجه یکی است که به هیچ شرکت هواپیمایی خاصی وابسته نباشد. با این اوصاف، این سالن به تمام مسافرانی که از فرودگاه پونتا کانا جمهوری دومینیکن می‌گذرند سرویس می‌دهد. ما به پونتا کانا سفر می‌کنیم تا آرامش داشته باشیم و آفتاب بگیریم، درست است؟ پس چرا این لذت را در فرودگاه تکمیل نکنیم؟ باید بگوییم که این فرودگاه، تنها فرودگاه دارای استخر روباز مشرف‌ به باند فرودگاه در جهان می‌باشد. این امکانات آنقدری جذاب هستند که شما را چند بار دیگر به این فرودگاه بکشانند، اما مراقب باشید انقدر سرگرم نشوید که پراوزتان را از دست بدهید.

 

6 - ترمینال هواپیمایی هواپیمای درجه یک A380 امارات، دبی

ترمینال هواپیمایی هواپیمای درجه یک A380 امارات، دبی

امارات با امکانات درجه یک خود باز هم همه را شگفت‌زده کرده است. بر کسی پنهان نیست که سرویس ایرباس A380 در رده جهانی قرار دارد. با این حال، برای این ترمینال، یک سطح کاملا جدید دیگر نیز در نظر گرفته‌اند. امارات یک بخش را به‌طور کامل به مسافران درجه یک A380 اختصاص داده است که شامل بوفه در هر گیت، بخش معاف از مالیات و محل آب گرم می‌باشد. یک قسمت کامل فرودگاه به مسافران درجه یک اختصاص داده‌ شده است که حریم شخصی آن‌ها را نیز حفظ کرده باشد.

 

5 - سالن انتظار درجه یک خطوط هوایی ژاپن یا جل(JAL)، فرودگاه هوندا توکیو

سالن انتظار درجه یک خطوط هوایی ژاپن یا جل(JAL)، فرودگاه هوندا توکیو

سالن های درجه یک خطوط هوایی ژاپن در مرکز اصلی فرودگاه هوندا، معنای کامل یک زیبایی واقعی هستند. ترکیبی از سبک سنتی ژاپنی و مدرن با دکوری صنعتی، فضای خاصی را به وجود آورده است و همه‌ی این‌ها در حالی است که این سبک از معماری ریشه‌های خود را نیز حفظ کرده است. در این سالن، فروشگاه‌های انواع آب‌میوه و بوفه‌ای با یک سرآشپز ماهر و درجه یک برای تهیه غذاهای داغ و لذیذ با رتبه جهانی برای مسافران وجود دارد. بازدید از این سالن بدون شک باعث می‌شود تا شما بخواهید باز هم به آنجا و همچنین به توکیو بروید. شک نکنید!

 

4 - سالن انتظار کانتاس، فرودگاه بین‌المللی هیترو

سالن انتظار کانتاس، فرودگاه بین‌المللی هیترو

همانند سالن کاتای پاسیفیک در خطوط هوایی هیترو، سالن کانتاس نیز اخیرا به عنوان یک سالن جدید به سالن های انتظار این فرودگاه اضافه‌ شده است. این سالن، محلی مناسب برای استراحت در هنگام توقف پرواز یا هنگامی است که شما در حال آماده شدن برای پرواز 12 الی 15 ساعته خود هستید. سالن های کانتاس با دکور مرمرین و مبلمان چوب گردو بیشتر به هتل شباهت دارند تا سالن انتظار. سالن کانتاس به مسافران این امکان را می‌دهد تا چشم‌اندازی حیرت‌انگیز از جاده‌ها و راه‌آهن داشته باشند و از طعم دلپذیر غذای آشپز معروف، نیل پری لذت ببرند.

 

3 - اتاق کنکورد هواپیمایی بریتیش، فرودگاه هیثرو لندن و جان اف کندی نیویورک

اتاق کنکورد هواپیمایی بریتیش، فرودگاه هیثرو لندن و جان اف کندی نیویورک

هنگامی که یک سالن انتظار با نام اتاق خوانده می‌شود باید بدانید که به معنای اتاق تجاری است. اتاق کنکورد هواپیمایی بریتیش در دو فرودگاه وجود دارد، فرودگاه هیترو لندن و جان اف کندی نیویورک. در هر دو سالن انتظار، ببخشید! اتاق‌ها، سوئیت‌های سطح بالایی وجود دارد که برای استرحت پیش از پرواز و غذاها و نوشیدنی‌های باکیفیت اختصاص داده شده است. اگر اینها به نظرتان کافی نیست باید بدانید که اگر در این مکان‌ها چند شخصیت محبوب و معروفی دیدید متعجب نشوید.

 

2 - اتاق خصوصی خطوط هوایی درجه یک سنگاپور، فرودگاه چانگی سنگاپور

اتاق خصوصی خطوط هوایی درجه یک سنگاپور، فرودگاه چانگی سنگاپور

اتاق دیگری در این لیست اما این بار در یکی از بهترین خطوط هواپیمایی در جهان یعنی خطوط هواپیمایی سنگاپور. شایان ذکر است که این سالن، مخصوص مسافران پرواز درجه یک با هواپیمای سنگاپور است. مسافران پرواز درجه یک با سایر شرکت‌های هواپیمایی ستاره‌دار، باید برای سالن درجه یک اصلی درخواست بدهند. حالا بیایید ببینیم چرا این سالن توسط شرکت هواپیمایی سنگاپور ساخته‌ شده است؟ این مکان دارای منطقه‌ای فوق‌العاده به سبک رستوران برای غذا خوردن، فضای اتاق نشیمن به سبک خانه که برای کسب‌ و کار و گذراندن اوقات فراقت مناسب است و از همه مهمتر دارای مجموعه‌ای کامل برای پروازهای آینده‌ی شما با سرویس‌دهی مخصوص آسیایی می‌باشد.

 

1 - سالن درجه یک هواپیمایی ایرفرانس، فرودگاه چارلز دوگل

سالن درجه یک هواپیمایی ایرفرانس، فرودگاه چارلز دوگل

با کسب امتیاز 9/8 از 10 توسط مسافران، سالن انتظار درجه یک هواپیمایی ایرفرانس در فرودگاه چارلز دوگل پاریس را برجسته ترین سالن خطوط هواپیمایی جهان کرده است. این سالن با طراحی مدرن فرانسوی زیبا سازی شده است. مهمتر از همه اینکه، سرویس بهداشتی‌های بزرگی دارد. هنگامی که زمان پرواز برسد مهمانان با نوشیدنی‌های مخصوص توسط یک لیموزین خصوصی سبک فرانسوی به سمت گیت بدرقه می‌شوند.

منبع: thetravel.com

لست سکند
لست سکند

سایت لست‌سکند از سال 1389 آغاز به کار کرد. از همان ابتدا، بخش مجله گردشگری راه‌اندازی شد تا بتواند با توجه به نیاز اهالی سفر، اطلاعات به‌روز و کاربردی را با مخاطبان به اشتراک بگذارد.