بهترین هتل‌ های حبابی دنیا در دل طبیعت

4.3
از 6 رای
تقویم ۱۴۰۳ لست‌سکند - جایگاه K - دسکتاپ
این هتل‌های عجیب نه دیوار دارند، نه سقف!+تصاویر
05 دی 1397 09:00
0

هتل‌های حبابی نسل جدیدی از هتل‌ها هستند که روز به روز در حال افزایش‌اند و استقبال خوبی هم از آن‌ها شده است. دیوار هر اتاق این هتل‌ها یک حباب شیشه‌ای یا پلاستیکی شفاف است. جذابیت این نوع هتل‌ها این است که فاصله با طبیعت در آن‌ها به حداقل می‌رسد. در واقع تنها فاصله‌ی شما با طبیعت همین لایه‌ی شفاف است. به ویژه در مناطقی که آسمانی پرستاره دارند یا شفق‌های قطبی در آن‌ها قابل مشاهده هستند، این نوع هتل‌ها طرفدار بیشتری دارند. تعداد هتل‌های حبابی در دنیا کم نیست و لست‌سکند در این مطلب فقط به ۷ نمونه از زیباترین‌هایشان اشاره می‌کند، پس با ما همراه باشید.

۱. campera hotel burbuja؛ مکزیک

این هتل از ۱۰ اتاق حبابی تشکیل شده که در کنار یک مزرعه‌ی انگور قرار گرفته‌اند. در نگاه اول شبیه بادکنک‌های باد شده هستند اما در داخل هرکدام یک تخت مناسب، یک مینی‌بار، حمام و دستشویی با آب گرم و نورپردازی به رنگ‌های دلخواه دارند.

بهترین هتل‌های حبابی دنیا در دل طبیعت

campera hotel burbuja؛ مکزیک

۲. beach bubble؛ مالدیو

هتل حبابی beach bubble مناسب زوج‌های جوانی است که می‌خواهند شبی پرستاره را زیر آسمان تجربه کنند. دیواره‌ی تمام شفاف اتاق، نمای کاملی از دریا و آسمان را نمایش می‌دهد. فاصله‌ی زیاد هتل از مناطق تفریحی باعث شده تا حریم شخصی افراد تا حدودی رعایت شود. شام هم به سبک باربیکیو مالدیوی در کنار ساحل سرو می‌شود.

beach bubble؛ مالدیو

beach bubble؛ مالدیو

۳. bubbletent ؛ استرالیا

ویژگی اصلی این هتل حبابی در منظره‌ی با شکوهی است که در هنگام دراز کشیدن روی تخت می‌توانید تماشا کنید. دره capertee منظره‌ی بسیار زیبایی داشته و حدود ۲۰۰ کیلومتر با سیدنی فاصله دارد. در اتاق این هتل یک تخت، تلسکوپ و اجاق آتش هم قرار گرفته است.

bubbletent ؛ استرالیا

bubbletent ؛ استرالیا

۴. Bubble Lodge Ile aux Cerfs؛ جزیره موریس

آنهایی که به دنبال دور شدن از زندگی شهری هستند می‌توانند در این هتل حبابی به کلی از دنیای اطراف جدا شوند. فقط با قایق می‌توان به جزیره رسید، اما خدمات آن با یک هتل ۵ ستاره قابل مقایسه است. اتاق‌ها بیشترشان با درختان احاطه شده‌اند و نمایی از دریا را هم دارند. یک زمین گلف هم در جزیره است و وعده‌ی ناهار، در رستوران سرو می‌شود.

Bubble Lodge Ile aux Cerfs؛ جزیره موریس

Bubble Lodge Ile aux Cerfs؛ جزیره موریس

۵. The 5 Million Star Hotel؛ ایسلند

وقتی قرار باشد شفق قطبی را از روی تختتان نظاره کنید، گزینه‌های زیادی برای انتخاب وجود دارد. از خانه‌های درختی گرفته تا کابین‌های چوبی و هتل‌های حبابی. اگر به دنبال یک تجربه‌ی بی‌نظیر باشید، هتل ۵ میلیون ستاره، درست برای همین کار طراحی شده است. یک اتاق با دیواره‌ی تمام شفاف که یک تخت راحت و گرم در میان هوای سرد ایسلند دارد که می‌توانید از آن لذت ببرید.

The 5 Million Star Hotel؛ ایسلند

The 5 Million Star Hotel؛ ایسلند

۶. bubble hotel؛ بالی

اتاق‌های شیشه‌ای در سواحل بالی در حال زیاد شدن هستند و آن دسته از مسافران تور بالی که بخواهند شب را در کنار دریا سپری کنند می‌توانند از خدماتی مثل شام در ساحل، روشن کردن آتش، عکاسی حرفه‌ای و تلسکوپ استفاده کنند. این اتاق‌ها بسیار ساده هستند و امکانات زیادی در داخل ندارند و بیشتر برای خواب شبانه و در امان ماندن از باد و حشرات، کاربردی هستند.

bubble hotel؛ بالی

bubble hotel؛ بالی

۷. aire de bardenas؛ اسپانیا

در حالی که اکثر هتل‌های حبابی فضایی آرام و دور از شلوغی را پیشنهاد می‌دهند، هتل aire de bardenas بیشتر به گروه‌‌ها و خانواده‌هایی که می‌خواهند در فعالیت‌هایی مثل یوگا، تورهای تفریحی و ... شرکت کنند اختصاص داده شده است. این مجموعه شامل چندین اتاق حبابی است که در کنار آن خدمات مختلف رفاهی هم ارائه می‌شود.

aire de bardenas؛ اسپانیا

aire de bardenas؛ اسپانیا

آیا شما هم دلتان می‌خواهد که در یک هتل حبابی و به دور از هیاهو اقامت کنید؟ اصلا به نظرتان امکان ساخت چنین هتل‌هایی در کشورمان وجود دارد؟

منبع: telegraph.co.uk