زیباترین مناطق دنیا برای کسانی‌ که به عکاسی از طبیعت علاقه دارند

4.7
از 6 رای
تقویم ۱۴۰۳ لست‌سکند - جایگاه K - دسکتاپ
اگر به عکاسی از طبیعت علاقه دارید، این مطلب را از دست ندهید! +تصاویر
26 خرداد 1398 13:00
0

بسیاری از افراد می‌گویند که یک عکس گویای هزاران حرف است، بنابراین فهرستی که ما از بهترین مکان‌های مناسب عکاسی جهان را تهیه کردیم، بررسی کنید. فقط فراموش نکنید که اگر قصد سفر به این مناطق را داشتید، حتما دوربین عکاسی به همراه داشته باشید!

 

  1. حوزه دریاچه، کومبریا، انگلستان

حوزه‌ی دریاچه برای قله‌ی Scafall، بلند‌ترین قله‌ی انگلستان، مثل وطن است یا به عبارتی زیستگاه آن می‌باشد. وجود فراوانی دریاچه‌های عمیق، رودخانه‌ها، شهرک‌های خوش منظره و دهکده‌ها، اینجا را به منطقه‌ای ارزشمند تبدیل کرده که با یک دوربین عکاسی می‌توانید در آن لحظه‌های ناب بسیاری را شکار کنید.

حوزه دریاچه، کومبریا، انگلستان

حوزه دریاچه، کومبریا، انگلستان

 

  1. جنگل سیاه، بادن، وتمبرگ، آلمان

جدا از چیزی که در داستان پریان آمده، جنگل سیاه نام خود را از درختان انبوهی گرفته است که تپه مانند رشد کرده‌اند و جنگل را تشکیل داده‌اند اما دریاچه‌ها، نهر‌های روان و شهر‌های قرون وسطایی هم خیلی به زیبایی این منطقه افزوده‌اند.

جنگل سیاه، بادن - وتمبرگ، آلمان

جنگل سیاه، بادن - وتمبرگ، آلمان

 

  1. فلات، نروژ

فلات به عنوان ورودی باریک و عمیق دریا تعریف می‌شود که در بین صخره‌های مرتفع قرار دارد. فلات نروژ با منظره‌ی مسحور کننده‌ی شفق‌های شمالی، چشم‌انداز‌های هیجان‌انگیز و حیات وحش را با هم در آمیخته تا مجموعه‌ای از انتخاب ها‌ی ناب را در اختیار کسانی قرار دهد که می‌خواهند تمام دنیا را سفر کنند و با یک دوربین عکاسی هر لحظه‌ای را شکار کنند.

فلات، نروژ

فلات، نروژ

 

  1. مراکش، مراکش

مراکش یکی از بزرگترین شهر‌های کشور مراکش است، سرتاسر سرزمین پر جنب و جوش مراکش پر است از رنگ و زندگی. در غروب آفتابی که با رنگ سرخش آسمان را جلا داده و یا جواهرات و سنگ‌های گرانبهای مخفی که پشت هر راهرو قرار دارند، فرصت های ارزشمندی برای عکاسی وجود دارد .

مراکش، مراکش

مراکش، مراکش

 

  1. هنگ‌کنگ، چین

این شهر پرجمعیت و شلوغ، منظره‌ای نمایشی از جنگل، افقی وسیع از آسمان خراش‌ها و برج‌ها و بندرگاه زیبا را تحت عنوان نقطه‌ی مرکزی به بازدیدکننده‌ها تقدیم می‌کند. در هنگام شب، ساختمان‌ها به نور خیره‌ کننده‌ی نئون مزین می‌شوند تا منظره‌ای را بوجود آورند که شبیه آن، جایی دیده نشده است.

هنگ‌کنگ - چین

هنگ‌کنگ - چین

 

  1. تنگه آنتلوپ، آریزونا، ایالات متحده‌ی آمریکا

این مکان مشهور در عکس شامل 2 بخش اصلی شکاف تنگه است: تنگه‌ی بالایی آنتلوپ تحت عنوان " The Creek " و تنگه‌ی پایینی آنتلوپ تحت عنوان " Corkscrew " شناخته می‌شود. تنگه‌ی پایینی به‌خاطر پرتو‌های طلایی رنگ خورشید که از میان آن عبور می‌کنند مورد توجه است، خصوصا در فصل تابستان.

تنگه آنتلوپ، آریزونا، ایالات متحده‌ی آمریکا

تنگه آنتلوپ، آریزونا، ایالات متحده‌ی آمریکا

 

  1. ماسه‌های سفید، نیو مکزیکو، ایالات متحده‌ی آمریکا

اثر تاریخی ماسه‌های سفید که در ارتفاع 4235 فوتی (1291 متری) از زمین قرار دارد، جزو بزرگترین تپه‌های گچی در دنیاست. مساحت 275 مایل مربع آن از ماسه‌های سفید باعث می‌شود چشم‌اندازی عجیب و رویایی در مقابل دیده‌گانتان قرار بگیرد.

ماسه‌های سفید، نیو مکزیکو، ایالات متحده‌ی آمریکا

ماسه‌های سفید، نیو مکزیکو، ایالات متحده‌ی آمریکا

آیا تا به حال به یکی از مناطق گفته شده سفر کرده‌اید؟ چه مکان‌های دیگری را می‌شناسید که زیبایی وصف ناشدنی دارند و بهتر است به این لیست اضافه شوند؟

منبع: wayn.com

لست سکند
لست سکند

سایت لست‌سکند از سال 1389 آغاز به کار کرد. از همان ابتدا، بخش مجله گردشگری راه‌اندازی شد تا بتواند با توجه به نیاز اهالی سفر، اطلاعات به‌روز و کاربردی را با مخاطبان به اشتراک بگذارد.