سفر به سانتورینی با کمترین هزینه

4.3
از 13 رای
تقویم ۱۴۰۳ لست‌سکند - جایگاه K - دسکتاپ
چطور با کمترین هزینه در سانتورینی یونان خوش بگذرانیم؟
16 تیر 1397 15:00
3

بسیاری افراد فکر می‌کنند سفر خارجی همیشه پر هزینه و پر دردسر است، اما بسیاری از مقصد‌های گردشگری هستند که با هزینه‌ای مطلوب و مناسب در دسترس هستند. اگر شما هم آرزوی دیدن چند کشور در سال را دارید، یونان و جزیره سانتورینی باید یکی از گزینه‌های شما باشد. در این مطلب به طور دقیق‌تر اقامت چند روزه در سانتورینی را بررسی می‌کنیم و نکاتی را ارائه می‌کنیم تا مطمئن شوید سفر کم هزینه به یونان هم امکان‌پذیر است.

 سانتورینی جزیره‌ای افسانه‌ای است که به خانه‌های زیبای سفید و غروب زیبایش معروف است. سانتورینی را می‌توان به عنوان نمادی از یونان معرفی کرد و بهتر است بدانید این جزیره در سال ۲۰۱۱ بر اساس رتبه بندی BBC به عنوان زیباترین جزیره دنیا شناخته شد. ساحلی زیبای سانتورینی با شن‌های زیبا و نرمش، در کنار آبی بی کران دریای مدیترانه، صحنه‌ای است که چشم شما را خیره خواهد کرد.

برای وصف زیبایی سانتورینی و بندر افسانه‌ای آتینیوس (Athinios) همین بس باشد که بگوییم، سانتورینی، قطعه‌ای از بهشت روی زمین است و جایی است که فقط در خواب آن را دیده‌اید. صف کشتی‌های زیبایی که در بندر آتینیوس پهلو گرفته‌اند هم به نوبه خود بسیار زیبا است. اما نکته فوق العاده درباره این جزیره این است که سانتورینی مقصدی ارزان قیمت برای سفر محسوب می‌شود، زیرا در کنار زیبایی‌های این جزیره شما هزینه زیادی برای اقامت در سانتورینی نیاز ندارید، می‌توانید شب را در کنار دریا چادر بزنید یا یک هاستل زیبا را برای اقامت انتخاب کنید، حتی می‌توانید ویلا یا خانه‌ای را با هزینه‌ای بسیار مناسب اجاره کنید. اکثر هاستل‌ها و ویلاهای این منطقه ترنسفر رایگان به فرودگاه را نیز برای مسافران در نظر گرفته‌اند.

یکی از زیباترین ویلاهای این منطقه، ویلای «Katefiani»است که بسیار تمیز و زیبا هم هست و فقط ۲ دقیقه تا ساحل فاصله دارد. در نزدیکی این ویلا شما می‌توانید به مغازه‌ها و کافه‌های مختلفی دسترسی داشته باشید و ایستگاه اتوبوس فاصله زیادی با شما ندارد.

تور یونان

تور سانتورینی یونان

تور یونان

 

اگر می‌خواهید تجربه یک سفر کم هزینه به یونان داشته باشید و در حین سفر خود به سانتورینی هزینه‌های خود را کاهش دهید بهتر است این نکات را رعایت کنید:

۱. از نانوایی خرید کنید.

بهتر است بدانید که اکثر هاستل‌ها و هتل‌های سانتورینی وعده صبحانه را سرو نمی‌کنند اما اصلا نگران نباشید، در سانتورینی تعداد زیادی نانوایی وجود دارد که ۲۴ ساعت شبانه روز و ۷ روز هفته باز هستند و نان و شیرینی تازه پخت می‌کنند، می توانید از این نانوایی‌ها کیک پای، کیک تمشک یا نان محلی بخرید یا حتی پیراشکی مرغ و گوشت و پنیر بخرید. علاوه بر این کباب فروشی‌های زیادی هم در همه جای جزیره وجود دارد که هزینه این خوراکی‌ها در آن‌ها بسیار پایین است، بنابراین هم تجربه یک سفر کم هزینه به یونان دارید و هم از غذاهای خوشمزه محلی سانتورینی خورده اید.

تور یونان

تور سانتورینی یونان

تور سانتورینی

 

۲. سوپرمارکت‌ها را بشناسید.

سانتورینی یک جزیره است و همانطور که می‌دانید، قیمت مواد غذایی در جزیره‌ها کمی گران‌تر از سایر مناطق است. شاید سوپرمارکت‌های زیادی در سطح جزیره دیده نشود اما می‌توانید از مغازه‌های محلی مواد غذایی مورد نیاز خود را بخرید و به این ترتیب از هزینه‌های خود کم کنید.

تور یونان

تور سانتورینی یونان

تور یونان

۳. از اتوبوس استفاده کنید.

اگر به دنبال یک سفر کم هزینه به یونان و سانتورینی هستید، بهتر است از وسایل حمل و نقل عمومی استفاده کنید و هرگز برای جابه‌جایی در منطقه موتور کرایه نکنید. هزینه بلیط اتوبوس در سانتورینی بسیار پایین است و می‌توانید برای رفتن به مناطق دیدنی جزیره، از اتوبوس استفاده کنید ولی اگر دوست داشته باشید و مشکلی از بابت هزینه سفر ندارید می‌توانید از مغازه‌های مخصوصی که بیشتر در حوالی جاده اصلی نزدیک به ساحل هستند، موتور یا ماشین کرایه کنید.

تور یونان

تور سانتورینی

تور سانتورینی یونان

 

منبع : nzmuse

لست سکند
لست سکند

سایت لست‌سکند از سال 1389 آغاز به کار کرد. از همان ابتدا، بخش مجله گردشگری راه‌اندازی شد تا بتواند با توجه به نیاز اهالی سفر، اطلاعات به‌روز و کاربردی را با مخاطبان به اشتراک بگذارد.