هزینه‌ی اجاره‌ی ویلا در مناطق توریستی ایران چقدر است؟‌

4.6
از 7 رای
سفرنامه نویسی لست‌سکند - جایگاه K دسکتاپ
هزینه اجاره‌ ویلا در ایران چقدر است؟ + تصاویر
30 مرداد 1397 09:00
1

گاهی باید از زندگی روزمره و پرمشلغه دور شد و کوله‌بار را بست و به سفر رفت. هر کسی مطابق سلایقش مقصدی را انتخاب کرده و راهی می‌شود. گشت و گذار در مناطق دیگر حال و هوا را تغییر داده و انرژی دوباره‌ای برای ادامه‌ی زندگی ایجاد می‌کند؛ با این وجود باید در نظر داشت که سفر گذشته از خوبی‌هایش، دغدغه‌هایی را هم برای مسافران ایجاد می‌کند که از مهم‌ترین آنها بحث اقامت است.

در سفرهای چند روزه حتما باید از قبل مکان خوب و امنی را در نظر داشته باشیم و در واقع این که شب را کجا سپری می‌کنیم نقشی اساسی در بهبود سفرهایمان دارد. اگر اقامتگاه مناسبی را پیش از آغار حرکت رزرو کرده باشیم سفری آرام‌تر و مطمئن‌تر را پیش‌رو خواهیم داشت. لست سکند اینبار اقامتگاه‌هایی دوست‌داشتنی را معرفی می‌کند که امکانات مناسبی دارند و وجودشان دغدغه‌های گردشگران را کمتر می‌کند. هر یک از این ویلاها ویژگی‌های مخصوص به خود را دارند و برای سلایق خاصی مناسب هستند. چه تجربه‌ای بهتر از ایرانگردی و اقامتِ شبانه در ویلاهای باکیفیت و مناسب؟ با لست سکند تا انتهای این مطلب همراه شوید، شاید در آینده شما یکی از میهمانان خوش‌شانس این ویلاها باشید.

نکته‌ی مهم : قیمتها و توضیحات فوق برگرفته از وب سایت شب و برای روزهای غیر تعطیل است.

1-ویلای رویایی در محمودآباد

این ویلای 2000 متری محوطه‌ای زیبا دارد و با امکانات لوکسش اقامتی رویایی را برایتان رقم خواهد زد. مهم‌ترین امکانات اقامتگاه فوق‌العاده‌ی محمود آباد اینترنت وایرلس، پارکینگ، کولر گازی، استخر روباز، باربیکیو، تراس، تجهیزات آشپزی، حمام و... است.

بد نیست بدانید که در طبقه‌ی اول ویلا یک سالن نشیمن، آشپزخانه و استخر آبگرم وجود دارد. طبقه‎‌ی دوم نیز دارای یک سالن بزرگ، سه اتاق خواب و یک تراس است و طبقه‌ی سوم هم یک سوئیت، سالن، آشپزخانه، حمام و تراس دارد. طبقه‌ی چهارم نیز شاهنشین اقامتگاه به حساب می‌آید و دورتادور با شیشه پوشیده شده است.

حداکثر ظرفیت اقامتگاه: 14 نفر

آدرس: مازندران، محمود آباد

ویلای رویایی در محمودآباد

ویلای رویایی در محمودآباد

ویلای رویایی در محمودآباد

 2- ویلا در هیچرود

این ویلا در مازندران است. 1 اتاق خواب مستر و 2 اتاق خواب در طبقه‌ی دوم دارد. این اقامتگاه شیک و زیباست و دارای درِ ورودی ریموتی و امکاناتی چون باربیکیو، حیاط خلوت و اصلی، استخر سرپوشیده و پارکینگ است. از امکانات داخلی اینجا نیز می‎توانیم به تلویزیون، سرویس بهداشتی فرنگی، گیرنده‌ی دیجیتال، حمام و کولر گازی اشاره کنیم.

ساکنان عزیز باید توجه داشته باشند که ورود حیوانات خانگی به ویلا مجاز نیست.

حداکثر ظرفیت اقامتگاه: 12 نفر

آدرس: مازندران، نمک‌آبرود

ویلا در هیچرود

ویلا در هیچرود

ویلا در هیچرود

3-ویلای لوکس در کلاردشت

این ویلا لوکس، شیک و کاملا مستقل است. اگر در جستجوی ویلایی دوبلکس هستید این مکان برایتان مناسب خواهد بود. علاقه‌مندان به اجاره‌ی این ویلا باید بدانند که مالکِ ملک در سوئیتی در جوار ویلا ساکن است. آلاچیق، باربیکیو، پارکینگ-با ظرفیت دو اتومبیل- و آلاچیق از امکانات خارجی ویلا هستند.

از دیگر ویژگی‌های این مکان لاکچری نیز می‌توان به مبلمان، حمام، گیرنده‌ی دیجیتال، سرویس بهداشتی فرنگی، تراس، تجهیزات آشپزی و... نام برد.

حداکثر ظرفیت اقامتگاه: 12 نفر

آدرس: مازندران، کلاردشت

ویلای لوکس در کلاردشت

ویلای لوکس در کلاردشت

ویلای لوکس در کلاردشت

4-ویلای تیریپلکس در متل قو

این ویلا در ناحیه‌ای جنگلی و در سلمان‌شهر (متل قو) قرار دارد. اقامتگاه پیش‌رو تریبلکس با سه خواب زیباست. حیاط اینجا کاملا فضاسازی شده و تراسی هم رو به چشم‌انداز جنگل دارد. این ویلا مستقل و شیک است. از امکانات داخلی آن نیز می‌توان به کولرگازی، تلویزیون، سرویس بهداشتی فرنگی، حمام، مبلمان و... اشاره کرد. اینجا پارکینگ نیز دارد.

حداکثر ظرفیت اقامتگاه: 10 نفر

آدرس: مازندران، متل قو

ویلای تیریپلکس در متل قو

ویلای تیریپلکس در متل قو

ویلای تیریپلکس در متل قو

 5-ویلای دو خوابه در کردان

این ویلا نوساز است و دو اتاق خواب دارد. محوطه‌ی این ویلا دارای استخر، آلاچیق و باربیکیو است و محیط زیبایی دارد. اقامتگاه رویایی پیش‌‌رو خارج از بافت روستایی واقع شده و مسافران عزیز باید توجه داشته باشند که امکان برگزاری میهمانی در این مکان وجود ندارد.

از دیگر امکانات ویلای دو خوابه‌ی کردان می‌توان به کولر آبی، حمام، پارکینگ، تلویزیون، تجهیزات آشپزی و... اشاره کرد.

حداکثر ظرفیت اقامتگاه: 5 نفر

آدرس: البرز، کردان، اغشت

ویلای دو خوابه در کردان

ویلای دو خوابه در کردان

ویلای دو خوابه در کردان

6- ویلا با چهار اتاق خواب

این ویلا در زمینی به مساحت 2000 متر ساخته شده است و 4 اتاق خواب دارد که از میان آنها 2 اتاقش مستر است. در این اقامتگاه امکانات خوبی در اختیارتان قرار خواهد گرفت مواردی چون پارکینگ، استخر روباز، باربیکیو، تلویزیون، گیرنده‌ی دیجیتال، سرویس فرنگی، حمام و...

حداکثر ظرفیت اقامتگاه: 16 نفر

آدرس: مازندران، تن کابن

ویلا با چهار اتاق خواب

ویلا با چهار اتاق خواب

ویلا با چهار اتاق خواب

7-مجموعه‌ی اقامتی تفریحی چلیپا

این ویلا به صورت دربست با امنیتی عالی در اختیارتان قرار خواهد گرفت. امکانات خوب و مناسبی در مجموعه‌ی اقامتی تفریحی چیلیپا وجود دارد که از مهمترین آنها می‌توان به استخر، جکوزی، سیستم گرمایش از کف، تجهیزات آشپزی، تراس، سرویس فرنگی، پارکینگ، باربیکیو، کولرگازی، گیرنده‌ی دیجیتال اشاره کرد.

توجه داشته باشید که این مکان سه طبقه است و امکان استفاده از طبقات به صورت جداگانه و همزمان وجود دارد. همچنین سالن‌ها همگی مجهز به کولر هستند.

حداکثر ظرفیت اقامتگاه: 10 نفر

آدرس: گیلان، بندرانزلی

مجموعه‌ی اقامتی تفریحی چلیپا

مجموعه‌ی اقامتی تفریحی چلیپا

مجموعه‌ی اقامتی تفریحی چلیپا

8-ویلای زیبا در فیروزکوه

این ویلا موقعیتی بسیار خوب دارد و مشرف به دریاچه‌ی نمرود است. ساختمان ویلا دو طبقه دارد و هر طبقه 50 متر است. اگر در جستجوی مکانی زیبا با امکاناتی رویایی و مناسب هستید ویلای زیبای فیروزکوه را از دست ندهید زیرا فاصله‌ی چندانی با تهران ندارد و در منطقه‌ای سرسبز و زیبا واقع شده است.

آب تصفیه شده و پرفشار، برق خورشیدی و موتور برق، پکیج، دو حمام، سرویس بهداشتی ایرانی و فرنگی، تجهیزات آشپزی، باربیکیو و... برخی از امکانات این ویلا هستند.

حداکثر ظرفیت اقامتگاه: 20 نفر

آدرس: تهران، فیروزکوه، شله بن

ویلای زیبا در فیروزکوه

ویلای زیبا در فیروزکوه

ویلای زیبا در فیروزکوه

9-کلبه‌ی چوبی در آلاشت

این کلبه چشم‌اندازی بی‌نظیر را در اختیارتان قرار خواهد داد. اینجا می‌توانید چند روزی را به سبک سنتی زندگی کنید. ویلای زیبای آلاشت تخت ندارد اما لحاف در اختیارتان قرار می‌گیرد. حمام، پارکینگ، مبلمان، کولرگازی، تراس، تجهیزات آشپزخانه و تلویزیون از دیگر امکانات این اقامتگاه زیبا هستند.

حداکثر ظرفیت اقامتگاه: 5 نفر

آدرس: مازنداران، سوادکوه

کلبه‌ی چوبی در آلاشت

کلبه‌ی چوبی در آلاشت

کلبه‌ی چوبی در آلاشت

زهرا میرزایی