تصاویر خارق‌العاده‌ی جهان زیر موج‌ها

4.4
از 7 رای
تورهای ایرانگردی لست‌سکند - جایگاه K دسکتاپ
لحظات خارق‌العاده‌ای که درون موج‌ها خلق می‌شود! +تصاویر مستند
23 اسفند 1397 08:00
0

شان اسکات ( Sean Scott) یک عکاس استرالیایی است که بیشتر اوقاتش را کنار اقیانوس آبی می‌گذراند. او در عکس‌های سرزنده‌‌اش، زیبایی‌های مناظر طبیعی و ساکنانش را منعکس می‌کند. به یادماندنی‌ترین عکس‌های او که چند سال قبل گرفته شده، قدرت عظیم موج‌ها را نشان می‌دهد؛ و اینکه چطور موج‌ها هر مخلوقی را چه کوچک و چه بزرگ در خود فرو می‌برند. یک عکس دو کوسه را درون یک موج بزرگ تصویر کرده که دم‌هایشان به طرف ماست و هر دو بر خلاف جریان آب، با آن دست‌و‌پنجه نرم می‌کنند. گویا ترکیب نیروی بازدارنده‌ی آب و اشتیاق آن‌ها برای شنا، آن دو را در زمان حبس کرده است.

روزی که اسکات با این دو کوسه روبرو شد، مشغول عکس‌برداری در شهر رد بلاف (Red Bluff)، یک مکان تفریحی  با حدود 14 ساعت فاصله از شمال پرث (Perth) بود. او در حالی‌که بر عکاسی از تعدادی ماهی تمرکز کرده بود، دو جسم تیره را در حال شنا حول یک طعمه دید و متوجه شد که آن‌ها کوسه هستند. اسکات به سرعت تجهیزاتش را آماده کرد و این صحنه‌ی فوق‌العاده را ثبت کرد. بعد از این اتفاق او دوربین پرنده‌اش را بر فراز اقیانوس درآورد و متوجه شد این دو کوسه تنها نبوده و بالغ بر 200 کوسه در آنجا مشغول غذا خوردن بودند.

علاوه بر عکس‌های خارق‌العاده‌ی کوسه‌ها، اسکات عکس‌های زیبایی نیز از طبیعت وحشی و موج‌های زیبا گرفته است که باهم به تماشای آن‌ها می‌نشینیم. امیدواریم شما همراهان طبیعت‌گرد و دوست‌دار طبیعت لست‌سکند نیز از این تصاویر لذت ببرید.

تصاویر خارق‌العاده‌ی جهان زیر موج‌ها

sean-scott-ocean-photography-2.jpg

sean-scott-ocean-photography-5.jpg

sean-scott-ocean-photography-6.jpg

sean-scott-ocean-photography-7.jpg

sean-scott-ocean-photography-8.jpg

sean-scott-ocean-photography-9.jpg

sean-scott-ocean-photography-10.jpg

sean-scott-ocean-photography-12.jpg

sean-scott-ocean-photography-13.jpg

sean-scott-ocean-photography-14.jpg

منبع: mymodernmet.com

لست سکند
لست سکند

سایت لست‌سکند از سال 1389 آغاز به کار کرد. از همان ابتدا، بخش مجله گردشگری راه‌اندازی شد تا بتواند با توجه به نیاز اهالی سفر، اطلاعات به‌روز و کاربردی را با مخاطبان به اشتراک بگذارد.