Close

مسافر بوگندویی که باعث فرود اضطراری هواپیمایی هلند شد!

4.5
از 90 رای
مسافر بوگندویی که باعث فرود اضطراری هواپیما شد! +تصاویر
  • 8 مرداد 1397 10:00
  • 0
  • 222.1K

تصور کنید تحمل بوی بد در کابین هواپیما با وجود فشار هوا و فضای بسته کابین چقدر می‌تواند زجر آور باشد. ممکن است فکر این که مجبور باشید برای چند ساعت بوی بد را در یک کابین بسته با تعداد زیادی مسافر تحمل کنید، حال شما را بد کند. به گزارش خبرگزاری دیلی میل حضور یک مسافر بدبو در پرواز شماره HV5666 شرکت هواپیمایی ترانساویا (Transavia) که از فرودگاه شیپول ((Schiphol هلند به مقصد جزیره‌ای در جنوب اسپانیا به نام گرن کاناریا (Gran Canaria) در حرکت بود، محبور به فرود اضطراری شد. این بو به قدری شدید و مشمئز کننده بود که باعث شکایت بسیاری از مسافران شد.

مسافر بوگندویی که باعث فرود اضطراری هواپیمایی هلند شد!

بسیاری از این مسافران به دلیل وجود این مسافر بدبو مریض شدند و یکی از این بیماران که یک مرد بلژیکی به نام پیت ون هات (Piet van Haut) بود، درباره این بوی بد گفت: این مسافر به اندازه‌ای بد بو، بود که انگار هرگز حمام نرفته است.

مسافر بوگندویی که باعث فرود اضطراری هواپیمایی هلند شد!

برخی دیگر از مسافران این پرواز هم به دلیل حضور این مسافر بدبو دچار تهوع و سرگیجه بسیار شدیدی شدند. این اعتراضات به قدری زیاد شد که مهماندارها مجبور به اطلاع رسانی به خلبان شدند و در نهایت، به دلیل این بوی بد بسیار شدید، هواپیما فرود اضطراری داشت و خدمه پرواز مجبور شدند تا خروج کامل مسافران این مسافر بدبو را در دستشویی هواپیما نگه دارند.

مسافر بوگندویی که باعث فرود اضطراری هواپیمایی هلند شد!

زمانی که پرواز بالاخره در فرودگاه فارو (Faro) در پرتغال به زمین نشست، مسافر بدبو و پر دردسر این پرواز توسط کادر پزشکی فرودگاه با اتوبوسی جداگانه از هواپیما خارج شد و کادر پزشکی مشغول رسیدگی به وضعیت سایر مسافرین شدند.

مسافر بوگندویی که باعث فرود اضطراری هواپیمایی هلند شد!

مسافر بوگندویی که باعث فرود اضطراری هواپیمایی هلند شد!

سخنگوی شرکت هواپیمایی ترانساویا، علت فرود اضطراری را مشکلات پزشکی و بیماری تعداد زیادی از مسافران اعلام کرد؛ اما رسما اعلام نکرد مسافر بدبو باعث بیماری و فرود اضطراری شده است.

مسافر بوگندویی که باعث فرود اضطراری هواپیمایی هلند شد!

منبع: travelpulse

نظرات کاربران (0 نظر)

× در حال پاسخ به:

مینا 19 بهمن 1397 ساعت 11:01

شاید پی پی کلده بوده تو شلوالش

هر کی 14 بهمن 1397 ساعت 11:27

اینقدر بحث نکنید، اینا توالت میرن، خودشونو نمیشورن. پسر یکی از سفرا تو آلمان به همون روش زندگی میکنه.

علی 12 بهمن 1397 ساعت 11:04

خیلی دوست دارم ببینم این مسافر بو گندو چه بویی میداده؟

زینت 27 آذر 1397 ساعت 18:59

این همه تعریف کردن ولی بالاخره نگفتن که اون فرد بد بو بخاطر چی بوی بدی میداده بالاخره یه دلیلی داشته بیماری چیزی
کسی که پول مسافرت وهواپیما را داره فکر نمی کنم درشرایط بدی بسر ببره که حمام نداشته باشه یا فرهنگ نظافت نداره چون حتی حیوانات هم خودشون را تمیز می کنن
خدا چنین افتضاحی را نصیب هیچ کس نکنه

عليرضا ناپولي 26 شهریور 1397 ساعت 07:34

فكركنم لازم يكبار هم سوار مترو تهران بشن بعدش بگن بوگندو مخصوصا بعدازظهر تابستان كه ازصبح عرق هم كردن واي كه با غذاشون سير يا پياز هم ميل كرده باشن واقعا مشمئز اور معني واقعي پيدا ميكنه ????????

Ragheb 23 شهریور 1397 ساعت 01:22

احتمالن تو لباسش خراب کرده

الیس در سرزمین عجایب 2 شهریور 1397 ساعت 09:57

واقعا بعضی افراد بوی تعرق بسیار عجیب و زجرآور و کشنده ای دارند و با توجه به بسته بودن محیط هواپیما مسافران نازک نارنجی اعتراض نموده و این موضوع دور از ذهن بنظر نمی رسد. البته بوی دهان هم به همان اندازه یا کمتر آزار دهنده است. کاش ما همیشه مراقب باشیم و با استحمام مرتب و استفاده از افشانه های خشبو کننده دهان ، ظاهر خود را حفظ کرده وموجب آزار و بدبینی دیگران نسبت به خود نگردیم

تلدا 1 شهریور 1397 ساعت 12:08

چرا نمیخاید باور کنید که بو گندو بوده????????????

فرشاد 26 مرداد 1397 ساعت 12:28

هرکسی هرطوری راحته باید زندگی کرد،ولی اگراین راحتی باعث ناراحتی عده ای شد معلومه قوانینی رونقض کردیم،البته همه چی رو قانون نمیشه تعیین کرد فرهنگ بیشتر به چشم میادایینجورمواقع مثل اشغال نریختن در رودخانه ها،پرت نکردن اشغال درکوچه وخیابان،فرهنگ درست رانندگی کردن،فرهنگ کناررفتن ماشینهابه محض به صدا درآمدن اژیرامبولانس واتش نشانی،شبهاموقع خداحافظی مهمانان باصدای بلند حرف نزدن دراپارتمانها،نبردن سگ دربوستانها،و...،که فکرکنم توی این مقوله ها خیلی بی توجهیم،ما شادخواهیم زیست اگرکمی دقت کنیم

الیزابت 22 مرداد 1397 ساعت 12:48

اصلا شاید زنه پچش خرابکاری کرده بردتش دستشویی بوش همه جا رو بر داشته بیچاره تقصیر نداشته که بچش دستشویی کرده ????????????

سعید 22 مرداد 1397 ساعت 03:19

بعضی اوقات بعضی حشرات باعث بوی بد غیر تحمل می شوند نمونه بارز آن حشره ای که به اسم سیم گندم شناخته میشه ودر دورنگ سبز وقهوهای هستش فقط کافیه بدون اینکه متوجه شوید داخل لباستون بیفته هم خودتون را بیچاره می کنه وهم اطافیان را تا شعاع 5متری.پس حواستون باشه درفصل بهار وتابستون به درخت تکیه ندید وسعی کنید زمانی که گندم سبز هست وچیده نشده وارد مزارع گندم نشوید صد درصد وارد بدنتان می شود

حسین 17 مرداد 1397 ساعت 09:12

یکبار این اتفاق برای من و همسفرهای من هم افتاد،
که بنظرم بوگندوترین انسان جهان همسفرمون بود!!!
اکثر مسافرها هم از اسپری و عطر برای تحمل بوی گند اون فرد استفاده کردیم و جالبش اینجا بود که شوهر اون آدمه بوگندو کم مونده بود که همه رو کتک بزنه چون میگفت زن من بیماری ریوی داره و با هز نوع بویی حالش بد میشه و حتی بوی صابون رو هم نمیتونه تحمل کنه!!!
ولی نمیدونم چجوری بود که با بوی گند خودش ریه هاش مشکلی براشون پیش نمیومد!!!

ترانه کریمی 16 مرداد 1397 ساعت 10:03

سلام.درموردمسافربدبو.چطورموقعی که توفرودگاه بوده،یاازgate امنیتی ردمیشده،کسی متوجه بوی بدمسافرنشده?
به احتمال زیادتوهواپیمااسپری بوی بدروباخودش داشته ،تاباعث فروداظطراری بشه.احتمالا میخواستن جوروبهم بریزن.

ایران 12 مرداد 1397 ساعت 01:34

یعنی چقدر، چه اندازه بد بو و مشمئزکننده بوده که به فرود اضطراری هواپیما منجر شده؟ هر بوی گند یا بد را میشد با معمولی ترین اسپری های خوشبو کننده هوا یا عطرو ادکلنهای کوچک که امروزه در جیب هر کت و شلوار یا کیف و ساک مجاز که همراه مسافران اون پرواز بوده میشد برطرف کرد. مطلب جالبی بود اما چون شغل بنده به نوعی با این موضوع مرتبط است ،قبول این موضوع اونهم بدون ذکر و درج نام فرد یا افراد بدبو در هواپما غیرقابل قبول است.!!!!!!! سپاس گزارم از درج اخبار متنوع و جالب شما.

رضا 9 مرداد 1397 ساعت 09:52

توی هواپیماهای ایران که یک عده کفش های خود را از پا در می آورند و بوی جورابهای خود را به مردم هدیه می دهند . هیچکس هم تذکر و برخوردی انجام نمی دهد. ما اینقدرررررر با فررررهنگیم