هتلی که اینستاگرام مسافرانش را به‌روز رسانی می‌کند!

4.3
از 9 رای
تقویم ۱۴۰۳ لست‌سکند - جایگاه K - دسکتاپ
هتل عجیبی که اینستاگرامتان را از شما می‌گیرد!
23 دی 1397 10:00
0

یک شرکت معروف هتل‌های زنجیره‌ای در اروپا به نام ایبیس (Ibis) سرویس جدید و جالبی را با عنوان «متصدی شبکه‌های اجتماعی» به مشتریانش در سوئیس ارائه می‌دهد. کار این متصدی‌ها این است که وقتی در سفر هستید شبکه‌های اجتماعی شما را مدیریت می‌کنند تا با خیال راحت از سفر خود لذت ببرید. البته این سرویس سوالات زیادی را ایجاد می‌کند که شاید هرکسی حاضر به استفاده از آن نشود.

این هتل شبکه‌های اجتماعی‌تان را مدیریت می‌کند

در وبسایت این هتل، سرویس متصدی شبکه‌های اجتماعی به این صورت معرفی شده است: «از سفر خود بدون داشتن استرس دنیای دیجیتال لذت ببرید. متصدی شبکه‌های اجتماعی ما کارهای مربوط به حساب اینستاگرام شما را انجام می‌دهد و شما می‌توانید با آرامش در شهر بگردید.»

اولین چیزی که به ذهن می‌رسد این است که مگر می‌شود به سفر رفت و از لذت ثبت و به اشتراک‌‌گذاری پشت سر هم عکس‌هایی از مکان‌ها و جاذبه‌های گردشگری با دنبال‌کنندگان گذشت؟

این هتل شبکه‌های اجتماعی‌تان را مدیریت می‌کند

جزئیات زیادی درباره‌ی این خدمات منتشر نشده است اما از اطلاعات موجود می‌توان چنین برداشت کرد که هتل به مشتریانش امکان قرار گذاشتن با کارشناسان شبکه‌های اجتماعی یا اینفلوئنسرها را می‌دهد تا آنها اینستاگرام شما را مدیریت کنند و حتماً برنامه‌ای هم برای افزایش تعداد مخاطبان و دنبال کننده‌های شما خواهند داشت.

هزینه‌ی این سرویس از حدود ۷۹ دلار شروع می‌شود و مشتریان هم باید رمز اینستاگرام خود را در اختیار متصدی قرار دهند. نکته‌ی جالب این است که همه‌ی پست‌هایی که توسط متصدی ارسال می‌شوند، هشتگ #postedbysocialmediasitter خواهند داشت تا هم تمایزی از جنبه حق و حقوق تصاویر ارسالی برای مشتری مشخص باشد و هم تبلیغی برای این سرویس بشود.

این هتل شبکه‌های اجتماعی‌تان را مدیریت می‌کند

یکی از مدیران هتل‌های ایبیس در این خصوص اظهار داشت: «ما ترندهای شبکه‌های اجتماعی را از نزدیک دنبال می‌کنیم تا خدمات مبتکرانه‌ای به مشتریان خود ارائه دهیم. این خدمت جدید هم بخشی از تعهد ما برای فراهم کردن تجربه‌ی به یادماندنی از سفر است.»

البته مدیران این هتل‌های زنجیره‌ای به خوبی می‌دانند که جوان‌های نسل جدید تجربه‌ی اقامت در هتل‌های زنجیره‌ای، گرفتن تخفیف یا هدیه‌های رایگان در اولویت‌شان نیست و اولین چیزی که در نظر دارند، اینستاگرامی بودن سفرشان است، حال مهم نیست که کجا باشند، آنچه اهمیت دارد خوب دیده شدن در شبکه‌های اجتماعی است.

این هتل شبکه‌های اجتماعی‌تان را مدیریت می‌کند

هنوز معلوم نیست تا چه اندازه از چنین خدماتی استقبال خواهد شد چون از نظر حریم شخصی و امنیت حساب‌های کاربری کمی تردید وجود دارد. اگر این سرویس مبتکرانه بتواند رونق بگیرد پس باید در آینده شاهد شکل‌گیری مشاغلی جدید در گردشگری باشیم.

آیا شما حاضر هستید رمز اینستاگرام خود را در اختیار دیگران قرار دهید تا در مقابل از خدماتی مثل ثبت تصاویر عالی و کمک به افزایش تعداد فالوور استفاده کنید؟ به نظرتان چنین اقدامی را می‌توان توسط اینفلوئنسرهای خودمان انجام داد؟

منبع: thenextweb.com