راهنمایی برای افرادی که هنوز با گروه های بزرگ سفر نکرده اند

4.3
از 3 رای
تقویم ۱۴۰۳ لست‌سکند - جایگاه K - دسکتاپ
اگر تا به حال با گروه‌های بزرگ سفر نکرده‌اید، این مطلب را بخوانید! +صاویر
25 تیر 1398 19:45
0

 اگر قصد سفر رفتن با دوستان و آشنایان خود را دارید، باید پیش از آنکه سفر خود را در پیش بگیرید نکاتی را درباره مسافرت گروهی بدانید. اگر برای جشن پیش از ازدواج به تایلند می‌روید یا قصد دارید با رفقای صمیمی‌تان جنوب شرق آسیا را بگردید، نخست مطمئن شوید که برای صرفه‌جویی در زمان و هزینه و حفظ امنیت گروه اقداماتی را در نظر گرفته‌اید. در این مطلب قصد داریم تا موارد مهمی را که باید در سفرهای گروهی یا دوستانه به آن توجه داشته باشید، توضیح دهیم، پس تا انتهای مطلب همراهمان بمانید.

 

از پیش رستورانتان را رزرو کنید

شاید یکی از بهترین بخش‌های یک سفر خوب، غذای آن باشد. اگر در یک گروه پرجمعیت سفر می‌کنید، بهتر است از پیش برای صرف غذا در رستوران میز رزرو کنید. این نکته به‌ویژه هنگامی اهمیت دارد که شما و دوستانتان بخواهید رستوران‌های خاصی را در شهری که بازدید می‌کنید امتحان کنید. تصمیم‌گیری درباره محل صرف غذا و رزرو کردن آن از قبل باعث می‌شود در طول سفر از اضطراب و نگرانی‌تان کاسته شود؛ خیلی خوشایند نیست وقتی چند نفر مسافر گرسنه که هرکدام می‌خواهند برای غذا به‌جای متفاوتی بروند، در طول سفر باهم بحث‌وجدل کنند. رزرو رستوران از پیش باعث می‌شود تا بتوانید به‌خوبی از سنت‌های غذایی یک منطقه خاص لذت ببرید، از بحث‌وجدل دوری‌کنید و در زمان صرفه‌جویی کنید.

سفر کردن در گروه‌های بزرگ: راهنمای مبتدیان

 

از اتوبوس کرایه‌ای استفاده کنید

اگر به‌صورت گروهی به یک سفر روزانه می‌روید، اتوبوس‌های کرایه‌ای بهترین و کارآمدترین راه برای گشت‌وگذار در شهر هستند. برخی شرکت‌های حمل و نقل به شما کمک می‌کنند تا بتوانید اتوبوس کرایه کنید. بدین‌صورت لازم نیست هیچ‌کدامتان رانندگی کنید و می‌توانید به‌راحتی در اتوبوس باهم صحبت کنید. اتوبوس‌های کرایه‌ای مجهز به صندلی‌های راحت و شارژ برای گوشی‌های موبایل هستند و پیش از رسیدن به مقصد می‌توانید در اتوبوس استراحت کنید. ضمناً می‌توانید به‌جای استفاده از چند اتومبیل همه باهم در یک وسیله نقلیه باشید.

سفر کردن در گروه‌های بزرگ: راهنمای مبتدیان

 

یک پوشش گروهی داشته باشید

شما و گروهتان می‌توانید یک تی‌شرت، کلاه یا دستبند برای خود انتخاب کنید تا هم‌گروهی‌هایتان را بشناسید. این باعث می‌شود تا در معابر شلوغ همدیگر را گم نکنید. اگر شخصی گم شود، کسانی که به دنبالش می‌گردند از روی پوشش او به‌راحتی پیدایش خواهند کرد. پوشش‌های گروهی نه‌تنها از نظر امنیت مفید هستند، بلکه یک‌ راه جالب برای نشان دادن روحیه‌ی شاداب گروهی‌تان هستند.

سفر کردن در گروه‌های بزرگ: راهنمای مبتدیان

 

با مخالف بودن موافق باشید

قرار نیست اعضای گروه همیشه سر این‌که کدام جاذبه‌های گردشگری بهتر است یا از کدام مسیر باید رفت توافق داشته باشند. انعطاف‌پذیر باشید و اگر در یک منطقه امن هستید از جدا شدن از یکدیگر و بازدید از مکان‌های متفاوت نترسید. انعطاف‌پذیری باعث می‌شود همه از سفر لذت ببرند و درعین‌حال با یکدیگر نیز وقت بگذرانند.

سفر کردن در گروه‌های بزرگ: راهنمای مبتدیان

شما چه موارد دیگری را در سفرهای گروهی مد نظر قرار می‌دهید؟ جهت تکمیل شدن چنین مطالبی، آن موارد را در بخش نظرات با ما در میان بگذارید.

منبع: youramazingplaces

لست سکند
لست سکند

سایت لست‌سکند از سال 1389 آغاز به کار کرد. از همان ابتدا، بخش مجله گردشگری راه‌اندازی شد تا بتواند با توجه به نیاز اهالی سفر، اطلاعات به‌روز و کاربردی را با مخاطبان به اشتراک بگذارد.