چرا از میان تورهای ترکیه، تور استانبول را انتخاب می کنیم؟

4.2
از 4 رای
سفرنامه نویسی لست‌سکند - جایگاه K دسکتاپ
چرا از میان تورهای ترکیه، تور استانبول را انتخاب می کنیم؟
01 اردیبهشت 1399 10:00
2

استانبول، بزرگ ترین شهر ترکیه و به نوعی پایتخت فرهنگی آن محسوب می شود و نه فقط در میان ایرانیان، بلکه در جهان به زیبایی مشهور است. گردشگری نیست که اهل سفر باشد و تا به حال قدمش به استانبول باز نشده باشد. حتی در میان تورهای مسافرتی که ایرانیان انتخاب می کنند، استانبول یکی از پرطرفدارترین ها به حساب می آید. اما به راستی این شهر چه جادویی دارد که در میان تورهای ترکیه، بیشتر از همه انتخاب می شود؟

استانبول به دلیل موقعیت خاص جغرافیایی اش همواره مورد توجه گردشگران بوده و یکی از اولین گزینه های انتخابی است که در میان شهرهای مختلف تور استانبول قرار دارند. قرار گرفتن در دو قاره اروپا و آسیا و نیز جاهای دیدنی بیشماری که در دل آن جا گرفته خود دلیل محکمی بر این ادعا هستند. درست است که تقریبا هرکسی به نحوی با این شهر زیبا آشنایی دارد اما بد نیست باهم گشتی در آن بزنیم و با برخی از زیبایی های آن آشنا شویم و کمی بیشتر در مورد آن اطلاع کسب کنیم.

جاهای دیدنی استانبول

blue-mosque.jpg

در تور استانبول شانس این را خواهید داشت تا از چند تا از دیدنی ترین جاذبه های دنیا که همه در این شهر قرار گرفته اند بازدید کنید. شهر تاریخی استانبول، جاذبه های زیبایی ازجمله مسجد سلیمانیه، مسجد سلطان احمد یا همان مسجد آبی، کاخ دلمه باغچه، برج گالاتا و... را نیز در خود جای داده که در کنار هتل هایش در حوالی میدان تکسیم (تقسیم)، تمام شرایط را برای لذت بردن از یک تعطیلات سه، چهار روزه فراهم می کند.اگر بتوانید در زمان کوتاه تور استانبول همین مناطق را هم ببینید، بدون شک لذتتان از سفر به این شهر زیبا کامل خواهد شد.

 

شکم گردی در استانبول

eating-in-istanbul.jpg

برخلاف مقاصد دیگر آسیا، به خصوص جنوب شرق آسیا، استانبول برای ایرانیان بهشت غذا محسوب می شود. در این شهر علاوه بر انواع غذاهای خوشمزه و باب طبع ایرانیان، انواع و اقسام شیرینی ها و نوشیدنی های مختلف هم در دسترس است. تنوع خوراک در استانبول آنقدر زیاد است که در تور چند روزه‌ تان بعید است بتوانید همه را امتحان کنید. بهتر است یک بعدازظهر را به گردش و نشستن در چایخانه ها و کافه های این شهر اختصاص دهید تا با طعم یکی از بی نظیرترین شهرها در تور ترکیه بیشتر آشنا شوید! طعم استانبول!

فصل سفر به استانبول

اصولا در انتخاب تورهای ترکیه، بهتر است حسابی مراقب آب و هوا و فصل سفرتان باشید اما استانبول جوری است که سفر به آن در چهار فصل سال، لذت خودش را دارد. اما اگر از آن دسته افردی هستید که تحمل گرما و سرما را ندارند و هوای معتدل را بیشتر می پسندید، می توانید بهار و اوایل تابستان را برای تور استانبول انتخاب کنید.

سخن آخر

گفتنی ها در مورد شگفتی های تور استانبول تمامی ندارد و بهترین راه برای حس کردن تمام زیبایی های آن، انتخابش از میان تورهای ترکیه و راهی شدن به این شهر زیبا است. البته شما می توانید پیش از سفر، اطلاعات مفیدی را در مورد تورهای ترکیه، تور استانبول، هتل های استانبول و جاذبه ها و رستوران های استانبول را در وب سایت لست سکند پیدا کنید. در این وب سایت، تجربیات کاربرانی که پیش تر به این منطقه سفر کرده اند قرار داده شده و البته صحت تمامی آن ها براساس مدارک ارسال شده از سوی مدیریت سایت تایید شده است.

راستی! شما هم می توانید ادامه دهنده ی چرخه ی اطلاع رسانی باشید و نقش مهمی را در پیش برد کیفیت گردشگری ایفا کرده و با عضویت در این سایت تجربیاتتان را از سفرهای قبلی با دیگران به اشتراک بگذارید! همین حالا شروع کنید!

منبع: https://lastsecond.ir/

نسیم اسلامپور
نسیم اسلامپور