معبد قدیمی پکن، به عنوان بهترین رستوران جهان شناخته شد!

4.5
از 2 رای
سفرنامه نویسی لست‌سکند - جایگاه K دسکتاپ
با بهترین رستوران جهان در عبادتگاهی قدیمی آشنا شوید! +تصاویر
12 آبان 1398 10:00
1

این رستوران در معبدی قدیمی که قرن‌ها از عمر آن می‌گذرد واقع شده است. در محوطه‌ی مرکزی آن مجسمه‌های متعددی قرار دارد. در این رستوران غذا در ظروف اروپایی که رگه‌هایی از عناصر محلی را در خود دارد سرو می‌شود. همچنین فهرستی از 950 نوشیدنی مختلف در منوی این رستوران به چشم می‌خورد. درحال حاضر رستوران تی‌آربی شهرممنوعه (TRB Hutong) پکن از TripAdvisor تائیدیه دریافت کرده و به همین دلیل تا به امروز عنوان بهترین رستوران جهان را از جانب بازدیدکنندگان به خود اختصاص داده‌ است.

در این رستوران منویی با پنج غذا به قیمت 97 دلار وجود دارد، این منو هرساله در سایت رستوران با عنوان (انتخاب گردشگران) طبقه‌بندی می‌شود، مبنای این طبقه‌بندی میلیون‌ها رای است که کاربران در طی یک‌ سال گذشته به غذاها داده‌اند.

این رستوران در سال 2012 افتتاح شد و در سال گذشته رتبه‌ی هفدهم را از نظر کاربران در اختیار داشت. سال گذشته CNN رستوران تی‌آربی شهر ممنوعه را یکی از بهترین رستوران‌های پکن معرفی کرد. کارکنان این رستوران و مدیر کنونی آن تلاش بسیاری برای تبدیل این رستوران به یک رستوران VIP کردند و با وجود بوفه‌های کوچک و سرگرم کننده هیچ میهمانی ناراضی نبود.

و حالا لیستی از باقی بهترین رستوران‌ها:

اپیکور، رستوران سه ستاره میشلن در هتل بریستول در پاریس، که در سال 2014 توسط The Daily Meal در رده بهترین هتل رستوران‌های جهان قرار گرفت، عنوان دومین رستوران با سالن ناهار‌خوری خوب در جهان را به خود اختصاص داد.

رستوران ویلا کریپس Ristorante Villa Crespi، رستوران دو ستاره میشلن واقع در هتل پنج ستاره در نزدیکی دریاچه اورتا، در فاصله 80 دقیقه‌ای در شمال غربی میلان، مقام سوم را به دست آورد.

رستوران بنزوزو Benazuza در کانکون مکزیک و رستوران د جین The Jane در آنتروپ بلژیک به ترتیب رتبه‌های چهارم و پنجم را به خود اختصاص دادند.

توجه داشته باشید که این رستوران ها به طور رسمی ستاره‌ای ندارند و این رتبه‌بندی صرفا توسط کاربران انجام گرفته‌ است و بدیهی است که به مرور زمان تغییر می‌کند.

پانه ویون Pane e Vino رستورانی ایتالیایی که در ساحل میامی واقع شده‌ است نیز به عنوان بهترین رستوران آمریکا انتخاب شده است. در حالی‌که  The Domeدر اودینبر با سرو غذا در ظروف اسکاتلندی و ساختمان کلاسیک از بهترین رستوران‌های ایتالیا شناخته شده‌ است.

رستوران آدامز Adam's، که توسط آدام و ناتاشا استوکز اداره میشود به عنوان بهترین رستوران در بریتانیا انتخاب شد و جایگاه ششم در اروپا را به خود اختصاص داده است.

 

10 رستوران برتر دنیا به انتخاب TripAdvisor در پاییز 2019

 

TRB Hutong چین، پکن

TRB Hutong چین، پکن

 

Epicure فرانسه، پاریس

Epicure فرانسه، پاریس

 

Ristorante Villa Crespi ایتالیا، اورتاسن گیلو

Ristorante Villa Crespi ایتالیا، اورتاسن گیلو

 

Restaurante Benazuza مکزیک، کانکون

Restaurante Benazuza مکزیک، کانکون

 

The Jane بلژیک، کانکون

The Jane بلژیک، کانکون

 

Le Brouillarta فرانسه ، استین جین دلوز

Le Brouillarta فرانسه ، استین جین دلوز

 

David's Kitchen تایلند، شانگ های

David's Kitchen تایلند، شانگ های

 

 El Celler de Can Roca اسپانیا، جیرونا

 El Celler de Can Roca اسپانیا، جیرونا

 

Aramburu آرژانتین، بوینس آیرس

Aramburu آرژانتین، بوینس آیرس

 

منبع: CNN

لست سکند
لست سکند

سایت لست‌سکند از سال 1389 آغاز به کار کرد. از همان ابتدا، بخش مجله گردشگری راه‌اندازی شد تا بتواند با توجه به نیاز اهالی سفر، اطلاعات به‌روز و کاربردی را با مخاطبان به اشتراک بگذارد.