این‌بار، غرق در موسیقی خیابانی استانبول شوید

4.5
از 28 رای

یکی از دلایلی که استانبول را با طرفداران زیادی روبه‌رو کرده و محبوبیت خاصی به ویژه در میان فارسی‌زبانان دارد، شباهت و نزدیکی فرهنگ و سبک زندگی مردم آنان است. استانبول شهری سرزنده و پویاست و زندگی در سراسر خیابان‌های آن در جریان است. همین باعث می‌شود که زمانی که مسافر یکی از تورهای استانبول هستیم و قدم‌زنان در خیابان‌های پر هیاهوی آن چرخ می‌زنیم، با شنیدن موسیقی خیابانی استانبول به شوق می‌آییم و محو آن می‌شویم.

موسیقی شنیدنی در اجرای خیابانی استانبول 

گشت‌وگذار در خیابان‌های استانبول شهرت دارد. حتی بسیاری از مسافران به عشق تجربه همین پرسه‌‎های وقت‌وبی‌وقت در استانبول به این شهر سفر می‌کنند! چراکه می‌توانند به دیدن محله‌ها، خیابان‌های معروف و مغازه‌ها بروند و از تفریحات رایگان استانبول هم استفاده کنند. اگر خوش‌شانس باشند، با یک موسیقی خیابانی در تکسیم برخورد کنند، ‌می‌توانند از موسیقی جذاب و سنتی ترکی هم لذت ببرند. مجموعا گردش و تفریح در استانبول تمامی ندارد و شما برای استفاده از تمامی آن‌ها به زمان زیادی احتیاج خواهید داشت. در این مسیر راهنمای کامل سفر به استانبول به کمک شما آمده تا برای برنامه‌ریزی دقیق‌تر از آن استفاده کنید. 

اگر شما هم دوست دارید به این شهر دوست‌داشتنی سفر کنید، در خیابان‌های شادش قدم بزنید، در موسیقی خیابانی استانبول غرق شوید و از شنیدنش لذت ببرید، تور اقساطی استانبول یک فرصت مناسب و به‌صرفه است برای سفر به این شهر و بازدید از آن. در نهایت برای شنیدن  اجرای خیابانی استانبول همراه ما باشید و از شنیدن یک موسیقی دل‌نشین در میدان تکسیم لذت ببرید.