بازدید از چاهکوه و تجربه عبور از میان حفره‌ها!

4.6
از 23 رای

در ۹۰ کیلومتری شهر قشم پدیده‌ زیبا و سحرانگیزی قرار گرفته است به اسم چاهکوه. این جاذبه بر اثر بارندگی‌های شدید فرسوده شده و شکل گرفته و یکی از اصلی‌ترین جاذبه‌‌های قشم را به وجود آورده است. بسیاری از گردشگران برای بازدید از همین جاذبه با تور قشم به این جزیره دیدنی سفر می‌کنند

خاطراتی جالب از گردش در چاهکوه قشم

زیبایی‌ در استان هرمزگان بسیار است و جزیره قشم هم از این قاعده مستثنا نیست. اما همیشه جاذبه‌ای وجود دارد که متفاوت‌تر و جذاب‌تر از بقیه جاذبه‌ها جلوه می‌کند. تنگه چاهکوه دقیقا همان جاذبه‌ای است که از آن صحبت می‌کنیم. این جاذبه طبیعی علاوه بر اینکه زیبایی منحصربه‌فردی دارد، پدیده نادری هم به شمار می‌آید؛ چراکه چاهکوه در برابر آب غیر قابل نفوذ بوده و جاری شدن آب باران در این تنگه، باعث فرسایشش شده است. در نتیجه این جاذبه یکی از خاص‌ترین جاهای دیدنی قشم محسوب می‌شود که فرصت بازدید از آن را نباید از دست داد.

یکی دیگر از تفریحاتی که مسافران در سفر قشم به آن علاقه‌مند هستند، عکاسی در جاهای دیدنی است. به همین دلیل تلاش می‌کنند با استفاده از راهنمای سفر به قشم، منظره‌ای زیبا برای گرفتن عکس‌های یادگاری یا هنرمندانه پیدا کنند. بازدید از چاهکوه دقیقا همان کادر متفاوتی را برای گردشگران ایجاد می‌کند که به دنبالش هستند تا بتوانند عکس‌های فوق‌العاده‌ای از این جاذبه به ثبت برسانند. در ادامه برای دیدن ویدئویی از این جاذبه و گردش در چاهکوه قشم همراه ما باشید.