گردش در مسکو، سرزمین تزار‌ها

4.3
از 12 رای

مسکو، بزرگترین شهر قاره اروپا و پایتخت پهناورترین کشور جهان یعنی، روسیه است. گردش در مسکو به عنوان شهری با قدمت حدود 900 سال یکی از جاذبه‌های اصلی در بین مسافران تور روسیه است. در این ویدئو گردش کوتاهی در پایتخت روسیه داریم و مسکو گردی می‌کنیم.

مسکو گردی، گردش در حوالی کرملین

وقتی به مسکو گردی فکر می‌کنیم، احتمالا کاخ کرملین یکی از اولین تصاویری از این شهر است که به ذهن ما خطور می‌کند؛ اما جاهای دیدنی مسکو به حدی زیاد است که شاید در موقع گردش در مسکو در هر کوچه و خیابان چیزی شما را میخکوب و مجذوب خود کند. از توریستی‌ترین جاهای شهر که نقاط رایجی برای گردش در مسکو است، کاخ کرملین، میدان سرخ، میدان مانژ، خیابان آربات، خیابان واروارکا است.

هنگام مسکو گردی به کلیسا‌های زیبا و با‌شکوهی مثل، کلیسای جامع سن باسیل و کلیسای دورمیشن بر‌می‌خورید که زیبایی و شکوه این کلیسا‌ها در نوع خود بی‌نظیر است. گردش در مسکو برای علاقه‌مندان به تاریخ و فرهنگ و موزه‌ها، یک گردش رویایی است؛ چرا که در نقطه به نقطه این شهر موزه‌های جذاب و دیدنی وجود دارد که هر کدام از آنها می‌تواند ساعت‌ها شما را مجذوب خود کند. موزه‌هایی مثل، موزه باستان شناسی، موزه پیروزی، موزه پوشکین و ...

مسافران تور مسکو، کفش‌های راحت و مناسب پیاده‌روی خود را هرگز فراموش نکنید، چون گردش مفصل و جذابی در این شهر انتظار شما را می‌کشد.