تجربه‌ای از جنس آرامش در سواحل ترکیه

4.3
از 14 رای

بی‌شک قدم‌ زدن در سواحل، تماشا و محو شدن در دریای بی‌انتها، یکی از لذت‌بخش‌ترین کارهایی است که به جان و روح انسان نیرویی تازه می‌بخشد. خصوصا اگر مقصدتان ترکیه باشد و با تور استانبول سفر می‌کنید، به‌ خاطر داشته باشید که در لیستتان زمانی را برای قدم زدن در سواحل ترکیه اختصاص دهید، شاید خود را مهمان یک لیوان چای و مدتی آرامش کنید!

تماشای بهشت آبی، در حاشیه دریای ترکیه

کشور ترکیه همیشه پیشنهاد دوست‌داشتنی برای سفر بوده و نظرات مثبتی را به همراه داشته است. چراکه پکیج کاملی را به مسافرانش ارائه می‌دهد. وقت گذراندن در مراکز خرید یا گشت‌وگذار و بازدید از جاذبه‌های تاریخی و طبیعی، مثل سواحل ترکیه، همه و همه از دلایلی است که ترکیه را با طرفداران زیادی مواجه کرده است.

در این بین استانبول، یکی از محبوب‌ترین شهرهای ترکیه به شمار می‌آید و برای کسانی که قصد سفری کوتاه برای استراحت به این شهر را دارند و می‌خواهند برای زمانشان برنامه ریزی کنند، قدم زدن در سواحل استانبول، چشیدن غذاهای دریایی و تماشای منظره رویایی غروب، می‌تواند یکی از تفریحات رایگان استانبول باشد که تجربه کنند و لذت ببرند. در ادامه ویدئویی از زیبایی‌های سواحل ترکیه را می‌بینیم، از حاشیه دریای مرمره و سیاه تا اژه.