اندر احوالات روز و شب های استانبول

4.4
از 21 رای

استانبول شهری است سراسر زندگی، پرطرفدار و یکی از بزرگ‌ترین شهرهای جهان. این موضوع را می‌توانید از هرکسی که روز و شب های استانبول را دیده است بپرسید تا از روشنایی شب‌هایش تا خیابان‌های پر جنب‌و‌جوشش برایتان بگوید، اصلا به جرئت می‌توان گفت تورهای استانبول به خاطر همین روز و شب های بی‌نظیر استانبول، پرطرفدار است. حتی برای کسانی که زمان کمتری برای سفر دارند، تور استانبول 4 شب و 5 روز می‌تواند فرصت مناسبی باشد برای تجربه‌ گردش در شهر استانبول و خاطره‌سازی در آن.

شب های استانبول، به روشنایی روز

اگر از ترکیب کریسمس در شب های استانبول لذت می‌برید، پس احتمالا یکی از زمان‌های مناسب برای سفر به استانبول را انتخاب کرده‌اید، اوایل ماه زمستان، زمانی که شهر غرق در نور می‌شود و علاوه بر آن با استفاده از راهنمای کامل سفر به استانبول متوجه می‌شوید که گردش در استانبول نه تنها خسته‌کننده نیست، بلکه جاذبه‌های آن به قدری زیاد، جذاب و دیدنی است که تمامی ندارند. بی دلیل نیست که یکی از دوست‌داشتنی‌ترین مقاصد، خصوصا برای ایرانی‌ها است.

اینجا در روز و شب های استانبول، برای هر سبک و سلیقه‌ای تفریحات هست، از بهترین موزه های استانبول گرفته تا شب‌گردی، خرید و حتی تفریحات رایگان! بنابراین برنامه‌ریزی برای داشتن بهترین خاطره سفر از گردش در استانبول بسیار مهم است. در این ویدئو به همراه هم، دقایق کوتاهی را به گشت‌و‌گذار در شب های استانبول می‌گذرانیم.