شیرینجه‌ ازمیر، روستای یونانی در ترکیه

4.2
از 20 رای

شیرینجه ازمیر، این روستای دنج و کوچک اما دوست‌داشتنی، روی تپه‌هایی در جنوب غربی استان ازمیر قرار گرفته و برای هرکسی که با تور ازمیر سفر می‌کند، می‌تواند جذاب و دیدنی باشد. روستای شیرینجه ازمیر نه تنها بین گردشگران ترک، بلکه بین گردشگران کشورهای دیگر نیز مشهور است.

شیرینجه ترکیه، به شیرینی یک روستا!

چیزی که زیبایی شیرینجه در ازمیر را دوچندان می‌کند، حضور پررنگ سبک یونانی در این روستا است. چراکه این منطقه، در گذشته یک روستای یونانی‌نشین بوده است و دیوارهای سرتاسر سفید و سقف‌های چوبی، ترکیب بی‌نظیری را در چشم گردشگران ایجاد می‌کند. بنابراین در راهنمای سفر به شیرینچه متوجه می‌شوید که چرا بازدید از این روستای زیبا، جزو کارهایی است که حتما در لیستتان قرار می‌دهید! قدم‌زدن در کوچه‌ها و امتحان انواع غذاهای تازه و طبیعی، می‌تواند یکی از تفریحات خوش‌مزه روستای شیرینجه در ازمیر باشد. حتی مسافران می‌توانند با بررسی قیمت غذا در ترکیه، بهترین و خوش‌قیمت‌ترین رستوران‌ها را پیدا و خود را مهمان یک وعده لذیذ کنند!

از ازمیر تا شیرینجه ترکیه

بسیاری از مسافران برای رسیدن به روستای شیرینجه در ازمیر، ابتدا با تور ترکیه به ازمیر یا کوش‌آداسی سفر می‌کنند و سپس با مینی‌بوس‌های مخصوص به سمت شیرینجه ترکیه حرکت می‌کنند. اگر جزو افرادی هستید که علاوه بر روستای شیرینجه ازمیر، قصد بازدید از چند شهر دیگر ترکیه را هم دارید و مدیریت مالی برایتان ارزش زیادی دارد، می‌توانید با خرید تور اقساطی، با خیالی راحت سفر کنید. در ادامه ویدئویی از روستای جذاب شیرینجه ازمیر با بافتی قدیمی و زمین‌های سنگ‌فرش‌ می‌بینیم و لذت می‌بریم.