روستای گیتورن، جایی در بهشت هلند

4.7
از 14 رای

روستایی در هلند وجود دارد که زندگی در آن، تفاوتی با زندگی در بهشت ندارد! این روستا جایی نیست جز خیت‌هورن یا گیتورن هلند که با حدود ۲۶۰۰ نفر جمعیت، در شهر آمستردام قرار دارد. برای بازدید از این روستای بهشتی، می‌توانید با تور هلند سفر کنید و از آنجایی که امکان دسترسی جاده‌ای در آن وجود ندارد، شما در روستای گیتورن هلند، باید با قایق رفت و آمد کنید.

گیتورن هلند شبیه به بوم‌های نقاشی است!

برای تجسم این روستا، کافیست سرو‌صدای اذیت کننده ماشین‌ها را با صدای دل‌نشین طبیعت جایگزین کنید؛ چراکه تمام این روستا، با طبیعت سرسبز، خانه‌های قدیمی و قایق‌های چوبی تزئین شده است. جالب‌تر از همه این‌که برای رفت‌وآمد، در سرتاسر این روستا، کانال‌های آبی کشیده شده است؛ از همین نظر، گیتورن به ونیز هلند نیز شهرت دارد. با سفر به روستای گیتورن هلند، تجربه یک زندگی آرام و به دور از هیاهو را به خود هدیه دهید و در صدای پرندگان غرق شوید. برای اقامت در این روستا می‌توانید هتل‌ها و مکان‌هایی را انتخاب کنید که درست در لبه‌ رودخانه‌های این روستا قرار گرفته‌اند و با قایق‌های جذاب چوبی، در این روستا گشت بزنید. 

در تماشای ویدئویی از این روستای رویایی همراه لست‌سکند باشید. احتمالا پس دیدن آن برای سفر به گیتورن هلند لحظه شماری کنید. پس برای تعطیلات نوروز خود، چمدان‌هایتان را بیندید! چراکه تعطیلات نوروز، فرصتی فوق‌العاده برای سفر به این بهشت زمینی ‌است و تور هلند نوروز، موقعیتی است که این مسیر را برای مسافران، هموارتر کرده است.