فواره های دبی، قطره‌های رقصان با موسیقی!

4.5
از 25 رای

فواره های دبی، یکی از جاذبه‌های زیبای این شهر است که به زیبایی، قطره‌های آب را همراه با موسیقی به رقص درمی‌آورد و بیننده را تا مدت‌ها، محو هماهنگی خود می‌کند. هر کسی که با تور دبی سفر کند، دقایقی را به تماشای اجرای فواره دبی می‌گذراند.

زیبایی ریتم و آهنگ در فواره های دبی

یکی از تفریحات دوست‌داشتنی که در سفر به دبی، بعد از گشت‌وگذاری طولانی می‌توانید انجام دهید، تماشای اجرای دیدنی و چشم‌گیر فواره دبی است. تفریحات دبی بسیارند و تنوع در میان آن‌ها موج می‌زند، اما در فواره های دبی، می‌توانید هم دقایقی را صرف استراحت کنید و هم از این تفریح رایگان دبی لذت ببرید. اما اگر قصد دارید وقت بیشتری در دبی اقامت داشته باشید تا فرصت کنید از دیگر تفریحات و جاذبه‌ها هم بازدید کنید، با تور دبی 7 شب و 8 روز به این شهر سفر کنید و برای هر روز خود، یک برنامه متفاوت و جذاب بچینید! یکی از بهترین موقعیت‌ها برای تجربه سفری طولانی به دبی، در فصل بهار و تعطیلات نوروزی است. علاوه بر این، در فرودین‌ماه استفاده از تفریحات آبی بسیار لذت‌بخش و سرگرم‌کننده است. از همین نظر سفر با تور دبی نوروز هم با استقبال زیادی روبه‌رو است و می‌تواند انتخاب شما هم باشد.

در هر فصلی از سال که به دبی سفر کنید، امکان بازدید از فواره دبی را خواهید داشت، بنابراین فراموش نکنید که به دیدن این نمایش زیبا بروید و شاهد اجرایی رویایی همراه با موزیک آرامش‌بخش باشید.