از پنیر تا پول در بانک پنیر!

3.8
از 4 رای

وقتی برای اولین بار از بانک پنیر می‌شنوید، ممکن است چنان حیرت‌زده شوید که گمان کنید با داستانی ساختگی مواجهید؛ اما این‌طور نیست! شاید در نگاه اول، پنیر را آن‌قدر ارزشمند ندانید که وجود بانک ویژه‌ای برایش لازم باشد؛ ولی به‌زودی به ارزش حقیقی آن پی می‌برید. در این ویدئو با بانک پنیر در ایتالیا و چگونگی شکل‌گیری آن آشنا خواهید شد تا اگر با تور ایتالیا به این کشور سفر کردید و بانک پنیر را از نزدیک دیدید، از نحوه تأسیس آن مطلع باشید.

سرمایه‌گذاری در بانک پنیر ایتالیا

بانک پنیر، بانکی در شمال ایتالیاست که به‌جای پول، پنیر نگه می‌دارد! ایده جالبی برای افتتاح این بانک وجود داشته که با تماشای این ویدئو به آن پی خواهید برد. ایتالیا جاهای دیدنی فراوانی دارد. پس از دیدن این ویدئو، شما می‌توانید در سفر به این سرزمین پرجاذبه ضمن تماشای جاهای دیدنی ایتالیا، در معاشرت با مردم این کشور، درباره بانک پنیر هم گفت‌وگو کنید.

همان‌طور که می‌دانید، اروپا دیدنی‌های بسیاری دارد که هرکدام قصه جالبی برای روایت دارند. بانک پنیر تنها یکی از این مکان‌هاست که در این ویدئو به تماشای قصه‌اش نشستید. اگر با تور اروپا عازم سفر به این قاره شگفت‌انگیز شدید، علاوه‌بر بازدید از جاهای دیدنی، از روایت‌های شنیدنی درباره شکل‌گیری آن‌ها غافل نشوید.  

منبع: Youtube