رمضان در مالدیو و جهانگردی کنجکاو!

5
از 2 رای

هر دینی در جهان رسم‌ورسوم مخصوص خودش را دارد و در دین اسلام، ماه رمضان یکی از مهم‌ترین آداب این دین به شمار می‌آید و از جایگاه ویژه‌ای در میان مسلمانان برخوردار است. دین رسمی کشور مالدیو هم اسلام است و اما طبیعتا، این رسم برای مسافران و گردشگران غیر مسلمان که با تور مالدیو به این کشور سفر می‌کنند، آن‌قدر شناخته شده نیست. به همین دلیل، یک جهانگرد در سفر خود به این کشور، واکنش جالبی به ماه رمضان در مالدیو نشان داد و تجربه خودش را به اشتراک گذاشت.

آشنایی با جشن مسلمانان در مالدیو

یکی دیگر از مزایای سفر رفتن، آشنایی با فرهنگ‌های متفاوت و به دنبال آن، شناخت آداب‌ورسوم هر منطقه‌ است. به همین دلیل اگر از انواع دین‌ها و فرهنگ‌ها اطلاعات نداشته باشیم، احتمال دارد که بعضی از رفتارها برایمان عجیب به نظر برسد. همان‌طور که یک جهانگرد در سفر خود به مالدیو در ماه رمضان، از بسته بودن مغازه‌ها، آن هم در اواسط یک روز کاری تعجب می‌کند و در تلاش است تا با این جشن مسلمانان در مالدیو آشنا شود.

مالدیو‎ ‎یک کشور جزیره‌ای و واقع در‎ ‎اقیانوس هند‎ است و جاذبه‌های تفریحی و تاریخی متنوعی برای بازدید دارد؛ از همین‌ نظر گردشگران بسیاری این کشور را برای سفر به عنوان مقصد خود انتخاب می‌کنند. اما یکی دیگر از بهترین راه‌ها برای رسیدن به مالدیو، سفر با تور اقساطی است. اگر می‌خواهید قبل از سفر به مالدیو، از این کشور اطلاعات و شناخت کافی داشته باشید تا از سفر خود نهایت لذت را ببرید، به خاطر داشته باشید که می‌توانید از راهنمای سفر به مالدیو در راستای بالا بردن کیفیت سفرتان استفاده کنید. در ادامه همراه ما باشید تا ویدئویی ببینیم از تجربه یک گردشگر و برخوردش با ماه رمضان در مالدیو.

منبع: Youtube