ویلاهای شناور تایلند، اقامتی در دل دریاها

5
از 4 رای

انتخاب هتل رویایی در تایلند کار سختی نیست، اما مطمئنا اقامت در ویلاهای شناور تایلند به‌کل حس‌وحال دیگری دارد. هتلی که نه تنها تا ابد منظره دریا دیده می‌شود، بلکه شما هم عضوی از این منظره هستید! به شوق اقامت در این ویلاهای شناور، بسیاری از مسافران با تور تایلند سفر می‌کنند و با تجربه‌ای ناب برمی‌گردند. 

ویلاهای شناور در تایلند و زندگی در رویاها!

تجربه اقامت روی آب‌ها می‌تواند آرزوی هر کسی باشد و حتی در گذشته این موضوع مثل رویایی محال به نظر می‌رسید! اما امروزه ویلاهای شناور تایلند، یکی از انواع این اقامتگاه‌ها هستند و این ویلاهای کوچک و زیبا، یکی از بهترین مکان‌ها برای مسافران به شمار می‌آیند تا در کنار استفاده از جاهای دیدنی تایلند، اقامتی رویایی هم تجربه کنند.

تایلند یکی از مقاصد پرطرفدار ایرانیان است و بسیاری از مسافران، این مقصد را برای تعطیلات نوروزی خود در نظر می‌گیرند. اگر شما هم برای این تعطیلات، قصد سفر به تایلند را دارید و از هتل‌های معمولی خسته شده‌اید، در تور تایلند نوروز، ویلاهای شناور تایلند را برای اقامت خود رزرو کنید. نگران هزینه‌های سفر خود نباشید؛ چراکه با وجود انواع تورها، این امکان برای مسافران فراهم شده است تا این هزینه‌ها را راحت‌تر مدیریت و با استفاده از تور اقساطی سفری دل‌چسب را تجربه کنند. در ادامه همراه ما باشید تا ویدئویی از ویلاهای شناور تایلند ببینیم و در میان آب‌ها و طبیعت استراحت کنیم!

منبع: Youtube