فصل ۲ قسمت 6؛ دور اروپا با پژو ۲۰۷ در ۸۰ روز با بنیامین (بخش اول)

4.4
از 36 رای
تقویم ۱۴۰۳ لست‌سکند - جایگاه K - دسکتاپ
سفر مرد ایرانی به دور اروپا با پژو ۲۰۷ در ۸۰ روز
18 تیر 1400 08:00
8

 

900-majara05-S02-POST.jpg

 

بسیاری از ما در سنین نوجوانی یا حتی کمتر، رویای سفر کردن به دور دنیا را در اهداف زندگی خود قرار می‌دهیم. اما عده‌ای به دلایل متعددی مانند سختی‌های زندگی، نداشتن پول کافی، غیر قابل تصور دانستن و بهانه‌های دیگر این هدف را درون خود رفته رفته کمرنگ‌تر می‌کنند. عده‌ای دیگر هم بدون در نظر گرفتن سختی‌های پیش رو برای رسیدن به هدفشان تلاش می‌کنند. ماجرایی که قرار است در این قسمت از رادیو ماجرا بشنوید درباره بنیامین رضایی است. کسی که هیچ چیز مانع رسیدن او به هدف بزرگش، یعنی سفر دور دنیا نشد.

بنامین رضایی که با لقب بن مارکو یا مارکوپولوی ایرانی نیز شناخته می‌شود، جهانگرد 36 ساله‌ای است که بدون پشتوانه مالی یا دانستن زبان خارجی سفرهای خود را آغاز کرد و طولی نکشید که سفرهای برون مرزی او با خودروی شخصی‌ موجب شهرتش در فضای مجازی شد. او با خودرو پژو 207 ایرانی‌اش طی 80 روز به اروپا سفر کرد و اقدام کم‌ سابقه‌ای را از خود بر جا گذاشت. اکنون بنیامین رضایی مهمان ششمین قسمت از فصل دوم رادیو ماجرا است تا تجربه خود از سفر منحصر به فردش را با ما به اشتراک بگذارد. جهت شنیدین این پادکست می‌توانید یکی از راه‎های زیر را انتخاب کنید.

 

برای دانلود این پادکست و سایر قسمت‌ها، می‌توانید به تلگرام رادیو ماجرا بپیوندید  

 

پادکست چیست ؟

مهدی فتاحی
مهدی فتاحی

نویسندگی جورترین پازلی است که در زندگی پیدا کرده‌ام. به عنوان برنامه‌نویسی که نویسنده هم هست، باور دارم تلفیق هر چیزی با نوشتن، لذت‌بخش‌تر می‌شود. فرقی نمی‌کند چه علاقه‌ای دارید و چه کاری انجام می‌دهید، نوشتن همان چاشنی است که هر کاری را جذاب‌تر می‌کند.